Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Like før jeg vurderer å gå til innkjøp av en Xbox360 på grunn av dette spillet. Men, jeg vil veldig gjerne ha et ratt som tilfredsstiller mine behov på dette.

Det jeg ønsker er: Force feedback, bra byggekvalitet og 900graders styring. Fins det ratt som tilfredsstiller disse behovene som er kompatibel med Xbox360?

Lenke til kommentar
Jada

Er noe dyrt, men er sett på som det absolutt beste rattet. Det har f.eks. force feedback i pedalene som simulerer ABS...

Noen som har dette Porsche-rattet og har sammenlignet det med f.eks. Logitech G25? G25 er jo mye mer fornuftig priset enn dette Porsche-rattet, men så var det det med kompatibliteten da..

4000 + frakt for et ratt er uansett langt over smertegrensen for min del. Noen som kan anbefale dette rattet?

http://www.lefdal.com/product/spill-konsol...x360-racingratt

Det ser jo rimelig Donald Duck ut, men er vel uansett langt bedre enn å spille uten ratt.

Lenke til kommentar
Jada

Er noe dyrt, men er sett på som det absolutt beste rattet. Det har f.eks. force feedback i pedalene som simulerer ABS...

Noen som har dette Porsche-rattet og har sammenlignet det med f.eks. Logitech G25? G25 er jo mye mer fornuftig priset enn dette Porsche-rattet, men så var det det med kompatibliteten da..

4000 + frakt for et ratt er uansett langt over smertegrensen for min del. Noen som kan anbefale dette rattet?

http://www.lefdal.com/product/spill-konsol...x360-racingratt

Det ser jo rimelig Donald Duck ut, men er vel uansett langt bedre enn å spille uten ratt.

Vel, jeg har sett litt på reviews og lignende på youtube, og det ser faktisk ganske bra ut! Eneste minuset er at det ikke er clutch og H-kasse, men det får man tåle. Det er jo trossalt F1 giring-pads.

er en som kjører Forza 2 med rattet - ser bra ut!
Lenke til kommentar

Turn 10 har jobba sammen med Fanatec med Forza 3, så det rattet blir nok fantastisk bra i spillet. Det tyder reviews av rattet med Forza 3-demoen også på.

Det er mange hakk bedre enn G25 blant annet med remdrift, pedaler i hel-alu (om du velger clubsport) med abs-risting i bremsepedalen(!!) og masse mer.

Lenke til kommentar

Så lista over alle bilene i Forza for noen timer siden, og så et bilde av Lamborghini Reventon der :D

Vet ikke hvorfor, men gleder meg spesiellt til og kjøre den. Hvilke biler ser dere fram til? :)

Meg blir det;

Reventon

GT500

Nissan 350Z

Bugatti Veyron

Og vel mange fler. Lista hadde nok blitt lang viss jeg skulle nevnt alle.

Lenke til kommentar
Gleder meg til å teste de gamle bilene som egentlig ikke er så spesielle jeg.. Mye morsommere å skape en sportsbil enn å bruke en normal sportsbil..

Ja, er jo forsåvidt det. Morsomt å se ditt "gamle vrak" knuse superbiler. Sånn som med Tommy Kaira Skyline i Forza 2. Var vel den heftigste bilen i spillet som ikke var klasse R*.

Lenke til kommentar

Topp 5 fra min side:

- '79 Camaro

- '60 Corvette

- '87 Trans-Am Firebird GTA

- '91 Camaro IROC-Z

- '70 Datsun 510

- '06 Dodge Ram SRT-10

- '71 Nissan Skyline GT-R 2000

- '08 Saleen S331 Supercab (dette er forresten gårsdagens bil: http://forzamotorsport.net/en-us/cod/saleens331.aspx)

- '84 Toyota Celica Supra

- '93 Ford Mustang SVT Cobra-R

..OJ! Ble visst fort 10 det! :p

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...