Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skulle definitivt vært en mulighet for å sette difficult level til realistic (en frivillig option der du krysser av for at spillet stopper hvis du gjør noe lite lurt).

Det hadde vært noe. Håper dog også at man kan SKRU AV rewind funksjonen. Klarte meg fint uten den i Forza 2, så håper vikrleig det blir en option. Skru av den og få mer credits etc. :)

Lenke til kommentar
Det skulle definitivt vært en mulighet for å sette difficult level til realistic (en frivillig option der du krysser av for at spillet stopper hvis du gjør noe lite lurt).

Det hadde vært noe. Håper dog også at man kan SKRU AV rewind funksjonen. Klarte meg fint uten den i Forza 2, så håper vikrleig det blir en option. Skru av den og få mer credits etc. :)

Du kan gå inn på "HUD" menyen og skjule knappen. Det gjør at man glemmer den lettere :)

Lenke til kommentar
Bare runden man kjører akkurat når man trykker på knappen.

ja, rundetiden i hot lap vil strykes.

Samme vil et løp i career (med flere runder) bli uansett om du trykket bare engang.

dvs man får ikke tid på leaderboards.

Denne funksjonen skulle aldri vært med, dette begynner å ligne på et codemasters spill.

enig, liker ikkje den funksjonen

Lenke til kommentar
Bare runden man kjører akkurat når man trykker på knappen.

ja, rundetiden i hot lap vil strykes.

Samme vil et løp i career (med flere runder) bli uansett om du trykket bare engang.

dvs man får ikke tid på leaderboards.

Denne funksjonen skulle aldri vært med, dette begynner å ligne på et codemasters spill.

Er delvis enig med deg jeg og. Men selvsagt greit på de ekstremt lange løpene da.. Menmen! Litt Codemasters over det ja.

Du får ikke tid på leaderbords nei, men det gjelder vel bare sammenlagt tiden? Man får vel beste rundetid på leaderbordsa utenom den man brukte rewind på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...