Sveern Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da var LE bestillt her også, fra Absoluttspill.no... Liten forsinka bursdagsgave til meg selv Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bestilte spillet netopp. Ser sinnsykt bra ut da. Lenge siden jeg har kjøpt et skikkelig bilspill så det var på tide nå. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) http://www.youtube.com/user/UKOGjonboy Han har lagt ut 5 reviews på Fanatec rattet. (føler at det hører hjemme her under forza3 diskusjonen, siden noen av reviewene viser forza3 demoen) Endret 4. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.youtube.com/user/UKOGjonboy Han har lagt ut 5 reviews på Fanatec rattet. (føler at det hører hjemme her under forza3 diskusjonen, siden noen av reviewene viser forza3 demoen) Herregud, ikke vis slik'a, er blakk nok fra før, og skal ta igjen lappen snart Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Idag fikk eg besøk av nevøen min på 5 år og lot han prøve forza 3 og må sei at dei har klar og gjort slikk at det er eit spill for alle, han kom på første plass førstegang, selfølgeligt med autobrak osv på, men da er vell da hjelpemidla er for, so dette synes eg var gjort ganske bra. Endret 4. oktober 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Spillet har vel en aldersgrense på 3+, så den er nok litt for alle. Kan kanskje bli litt komplisert for en 5-åring da du kan style bilen din med hestekrefter, hjuloppheng, senking, lakking, og hele den pakka. Endret 4. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Spillet har vel en aldersgrense på 3+, så den er nok litt for alle. Kan kanskje bli litt komplisert for en 5-åring da du kan style bilen din med hestekrefter, hjuloppheng, senking, lakking, og hele den pakka. Jo, men igjen, så skal vel AI-delen tilpasse seg oppgraderingen du foretar også! Ifølge det jeg har hørt på videoer, skal du fint kunne kjøre gjennom spillet uten å oppgradere bilen din. Og OM den 5 år gamle råneren av en sønn du har hjemme skulle ville prøve seg fram på å oppgradere, så kan han jo prøve de såkalte "quick upgrades" eller hva de kaller det i spillet.. Oppgraderingspakker såvidt jeg har skjønt det, som gjør at du slipper å tenke på å kjøpe kammer, blokk, intercooler, innsug og andre deler (som en 5-åring ikke skjønner hva er) enkeltvis . Endret 4. oktober 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Spillet har vel en aldersgrense på 3+, så den er nok litt for alle. Kan kanskje bli litt komplisert for en 5-åring da du kan style bilen din med hestekrefter, hjuloppheng, senking, lakking, og hele den pakka. Jo, men igjen, så skal vel AI-delen tilpasse seg oppgraderingen du foretar også! Ifølge det jeg har hørt på videoer, skal du fint kunne kjøre gjennom spillet uten å oppgradere bilen din. Og OM den 5 år gamle råneren av en sønn du har hjemme skulle ville prøve seg fram på å oppgradere, så kan han jo prøve de såkalte "quick upgrades" eller hva de kaller det i spillet.. Oppgraderingspakker såvidt jeg har skjønt det, som gjør at du slipper å tenke på å kjøpe kammer, blokk, intercooler, innsug og andre deler (som en 5-åring ikke skjønner hva er) enkeltvis . Selfølgeligt forstår han ikkje det, Kariere modusen blir litt vansklig for han, men eg synes berre det med autobrake osv virker ganske bra Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror karriære-modus vil gå fint. Spillet foreslår jo automatisk neste løp og det er lagt opp slik at du kan punche a-knappen et par ganger så har spillet valgt alt for deg og kastet deg inn i bilen igjen. Tror det skal kunne gå greit selv om 5-åringen kanskje ikke forstår alt rundt progresjonen så vil han få spille videre uansett. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hadde vært artig å hatt slikt på soverommet Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 På SOVEROMMET?! :o Jeg ville hatt den der på jobb, med myntinnkast Lenke til kommentar
JV Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hmmm. Er dette bare juks eller er bildene ekte? Jeg må si jeg syns bildene fra Forza 2 ser bedre ut enn de som skal være fra Forza 3. http://blog.livedoor.jp/htmk73/archives/306894.html Gleder meg fremdeles villt til F3, men syns dette ser litt rart ut. Endret 5. oktober 2009 av JV Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ikke de alt for store forskjellene ifølge de bildene, men lo litt av den her Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bildene som linket over kommer fra gamereactor.dk og jeg synes ikke det harmonerer dårlig med kvaliteten vi ser i demoen. Er også snodig at de ville bryte sperrefristen fra MS. Ang bilen som vipper til høyre og venstre, så skal det være slik, det er en funksjon i spillet. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hmmm. Er dette bare juks eller er bildene ekte? Jeg må si jeg syns bildene fra Forza 2 ser bedre ut enn de som skal være fra Forza 3. http://blog.livedoor.jp/htmk73/archives/306894.html Gleder meg fremdeles villt til F3, men syns dette ser litt rart ut. Eg synes det såg ganske likt ut ja, men eg synes forza 3 såg best ut.. var litt meir detaljert Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Spillet har vel en aldersgrense på 3+ Henspeiler ikke det mer på at det ikke er banning, alko/narkobruk, vold og sex i spillet? Jeg trodde ikke aldersgrensene viste aldersgrupper spillet passer for, mer om det er 'tvilsomt' innhold i spillet. Og FM3 er vel ganske fritt for alt som er stygt for små barn. GTA4 er ikke mye mer vanskelig å spille, mem det har fått 18 års aldersgrense vel. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ang bilen som vipper til høyre og venstre, så skal det være slik, det er en funksjon i spillet. en funksjon i spillet?, da må det jo være en hjerneblåst fyr som har lagt inn denne funksjonen, spillet skal jo være slutt når man havner på taket...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ang bilen som vipper til høyre og venstre, så skal det være slik, det er en funksjon i spillet. en funksjon i spillet?, da må det jo være en hjerneblåst fyr som har lagt inn denne funksjonen, spillet skal jo være slutt når man havner på taket...... spillbarhet spillbarhet spillbarhet. Tenk deg at du havner på taket på grunn av en eller annen dust i 24. av 25 runder. jeg er totalt FOR at de justerer realismen på en slik måte, slik at frustrasjonen ikke skal drepe spillegleden totalt. man taper nok tid på en rulling, om man ikke skal måtte bryte løp pga andres uforsvarlige kjøring. Og ja, jeg vet, that's racing, men det er tross alt et spill vi snakker om. Et fantastisk et Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ang bilen som vipper til høyre og venstre, så skal det være slik, det er en funksjon i spillet. en funksjon i spillet?, da må det jo være en hjerneblåst fyr som har lagt inn denne funksjonen, spillet skal jo være slutt når man havner på taket...... Det kommer an på vanskelighetsgraden. Om en kid spiller på easy, og havner på taket så løpet er over, hva er easy med det? Holder du inne gassen (right trigger) så roterer bilen mot høyre, holder du inne brems (left trigger) så roterer bilen mot venstre. Han som har laget videoen sitter altså med vilje og trykker right/left trigger om hverandre for å lage en "morsom" video. Hvis han ville hadde han vært på hjulene for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå