Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

OT-innlegg er fjernet fra tråden. Har man problemer med noen av innleggene i tråden eller mener dem bryter retningslinjene på en eller annen måte, så kan man ta dette opp med en moderator/admin, enten via rapporteringsfunksjonen eller PM. Å starte å diskutere dette i selve tråden ansees som OT, og vil bli fjernet.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Er det bare meg, eller virker det som "driftepoengsystemet" ikke gir deg mere poeng for en lang sammenhengende sladd som flere små?

Virker ihvertfall litt feil...

JEg har egentlig ikke peiling på dette, men er det ikke sånn at man får bedre score i virkeligheten dersom man "linker" sammen flere sladder til en "kjede-sladd"?

Lenke til kommentar

Jeg er her for å be om tilgivelse. Jeg disset Forza tidligere i tråden og erklærte at det manglet sjel og realisme.

Jeg tar dette tilbake. Jeg prøvde et par runder til med Porchen og ble hektet. Ligger nå med en rundetid på 01.02.878.

Automat, alle hjelpemidler av, ingen motstandere.

Dette skal definitivt kjøpes. Hjernen min var sløvet ned av PGR serien.

I HAS SEEN ZE LIGHT

Lenke til kommentar
Jeg er her for å be om tilgivelse. Jeg disset Forza tidligere i tråden og erklærte at det manglet sjel og realisme.

Jeg tar dette tilbake. Jeg prøvde et par runder til med Porchen og ble hektet. Ligger nå med en rundetid på 01.02.878.

Automat, alle hjelpemidler av, ingen motstandere.

Dette skal definitivt kjøpes. Hjernen min var sløvet ned av PGR serien.

I HAS SEEN ZE LIGHT

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...