Skosåle Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det hadde ikke "skadet" nei. Hoho, Wurth mannen! Måtte bare Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...limited-edition 649kr inkl gratis frakt. Men ingen forhåndsbestilling ser det ut som. Endret 30. september 2009 av 530XD Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...limited-edition 649kr inkl gratis frakt. Men ingen forhåndsbestilling ser det ut som. Er nok "utsolgt" siden man ikke kan kjøpe. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) i limited edition så er de 5 bilene ekstra "hand tuned" av Forza folka, så man kan vel regne med at disse bilene vil gjøre seg godt på toppen av leaderbordsa http://www.lefdal.com/product/spill-konsol...limited-edition Endret 30. september 2009 av 530XD Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Me driv og pratar om ny compo på forzanorway no! Kom gjerne med forslag til kva du ønskjer! :-) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Dere har ikke noen drifte konkuranser da? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Regner med det blir drifte konkurranse med Porschen. Og kanskje hotlap med Ferrarien? Syns hvertfall den var digg å kjøre, så hadde vært morsomt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Regner med det blir drifte konkurranse med Porschen. Og kanskje hotlap med Ferrarien? Syns hvertfall den var digg å kjøre, så hadde vært morsomt.Ser ut som me går for forslaget ditt :-) Berre å følge med! :-) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ny konkuranse på Forza Norway! Berre å melda seg på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 OT-innlegg er fjernet fra tråden. Har man problemer med noen av innleggene i tråden eller mener dem bryter retningslinjene på en eller annen måte, så kan man ta dette opp med en moderator/admin, enten via rapporteringsfunksjonen eller PM. Å starte å diskutere dette i selve tråden ansees som OT, og vil bli fjernet. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
JV Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Har ikke sett disse tidligere. New modes walkthroug: http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-f...otorsport/56941 Fan favourite walkthrough: http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-f...otorsport/56933 Endret 2. oktober 2009 av JV Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Blææææ! Fikk endelig lasta ned demoen, men så støtter ikke TVen her i huset PAL-60 og demoen støtter ikke PAL-50! Må vente til mandag før jeg kommer til min egen TV og får testa det! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Blææææ! Fikk endelig lasta ned demoen, men så støtter ikke TVen her i huset PAL-60 og demoen støtter ikke PAL-50! Må vente til mandag før jeg kommer til min egen TV og får testa det! ? demoen er da kun i en versjon Lenke til kommentar
JV Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tror ikke det var det han sa heller. Han sier at han gleder seg til han kommer hjem til tv'n som faktisk støtter PAL-60 slik som spillet krever. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er det bare meg, eller virker det som "driftepoengsystemet" ikke gir deg mere poeng for en lang sammenhengende sladd som flere små? Virker ihvertfall litt feil... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er det bare meg, eller virker det som "driftepoengsystemet" ikke gir deg mere poeng for en lang sammenhengende sladd som flere små?Virker ihvertfall litt feil... JEg har egentlig ikke peiling på dette, men er det ikke sånn at man får bedre score i virkeligheten dersom man "linker" sammen flere sladder til en "kjede-sladd"? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er her for å be om tilgivelse. Jeg disset Forza tidligere i tråden og erklærte at det manglet sjel og realisme. Jeg tar dette tilbake. Jeg prøvde et par runder til med Porchen og ble hektet. Ligger nå med en rundetid på 01.02.878. Automat, alle hjelpemidler av, ingen motstandere. Dette skal definitivt kjøpes. Hjernen min var sløvet ned av PGR serien. I HAS SEEN ZE LIGHT Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er her for å be om tilgivelse. Jeg disset Forza tidligere i tråden og erklærte at det manglet sjel og realisme. Jeg tar dette tilbake. Jeg prøvde et par runder til med Porchen og ble hektet. Ligger nå med en rundetid på 01.02.878. Automat, alle hjelpemidler av, ingen motstandere. Dette skal definitivt kjøpes. Hjernen min var sløvet ned av PGR serien. I HAS SEEN ZE LIGHT Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 AARRGHHHHH!! Jeg vil ha TVen min! NÅ! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Yay. Har forhåndsbestilt LE fra Absoluttspill.no nå. De pleier vel sende et par dager før, så man har det til release og av til dagen før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå