The Walking Dead Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Japp, ser gøy ut med driftinga Noen steder de har igjen limited edition? Alle i prisguide sin liste er utsolgt dukker sikkert opp på elkjøp ved launch dato og da gjerne til billigst pris (som vanlig) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 To nye FM3 videoar på www.forzanorway.net ! http://forzanorway.net/?p=121 Herlig! Fy søren, klarer nesten ikke vente på dette spillet! Blir tidenes bilspill dette her! Regner med at det blir flere konker utover forresten? Sitter i Sverige uten kjeksboks skjønner du Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Japp, ser gøy ut med driftinga Noen steder de har igjen limited edition? Alle i prisguide sin liste er utsolgt Ser ut som du fortsatt kan få det på Platekompaniet da.. http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SP...n/?id=HTD-00004 Men da var det kanskje "Limited" allikevel da.. Godt jeg bestilte rett før de tok det ut av sortimentet på Komplett!! Endret 29. september 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Japp, ser gøy ut med driftinga Noen steder de har igjen limited edition? Alle i prisguide sin liste er utsolgt Selv bestilte jeg på spaceworld.no. Litt billigere enn andre steder. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) To nye FM3 videoar på www.forzanorway.net ! http://forzanorway.net/?p=121 LOL "im a terrible drifter" ekke så rart når du kjører med TCS på De gjør alt riktig denne gangen virker det som - at det kanskje ikke var samme physics hele tia (driftmode osv) var noe jeg bekymra meg mest over. Alt virker konge med dette spillet og demoen bekrefta og overgikk flere av forventningene mine, få fullversjon nå!! Endret 29. september 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er det bare meg eller var banen som du hadde på demoen vanskelig å drifte på? Føler at jeg begynner å bli litt lei av demoen faktisk, men jeg gleder meg som en parringsklar elg til fullversjonen! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Endte med at jeg bestilte på spaceworld.no jeg også, takk for tipset. 678 inkl frakt Edit: Jeg syntes også demoen begynner å bli kjedelig. Og noen av svingene er vanskelige å drifte i, spessielt den ene med den "dumpa" i inngangen til svingen, failer alltid der Endret 29. september 2009 av daruu Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 To nye FM3 videoar på www.forzanorway.net ! http://forzanorway.net/?p=121 LOL "im a terrible drifter" ekke så rart når du kjører med TCS på Haha, det la ikke jeg merke til! Vittig! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hater at de alltid må kjøre med de stygge hjelpelinjene påskrudd på alle "show of" videoer. Ser bare dumt ut.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hater at de alltid må kjøre med de stygge hjelpelinjene påskrudd på alle "show of" videoer. Ser bare dumt ut.. Var jo et poeng med det i den videoen da, jo nærmere du er den linja, jo mer poeng får du... Men ellers ser det dumt ut ja Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja, i akkurat den videoen ja. Men så har de vell hatt den på i alle de andre videoene også Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg innser at de som liker forza er langt mer opptatt av kjørefysikk, enn skadefysikk, men jeg savner allikevel litt mer realistisk skademodellering når jeg frontkolliderer med en annen bil. Hadde det uansett mye artigere andre gangen jeg testet demoen. Ser ut som det er et bra community her på hw for det også, og det er jo et pluss. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg innser at de som liker forza er langt mer opptatt av kjørefysikk, enn skadefysikk, men jeg savner allikevel litt mer realistisk skademodellering når jeg frontkolliderer med en annen bil. hmm, er du blant de nutcasene som liker å kjøre gal vei for å ødelegge for oss andre på xbl.? anyway, skjønner hva du mener, bilen skulle blitt mer knust når man krasjer og spillet skulle sagt "game over" i enkelte tilfeller. Krasjer man i en vegg i 300 km/t så burde det definitivt være slutt, ja. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Regner med det blir fiksa i fullversjonen? Er jo skam at et bil simulator spill skal være slik haha Endret 30. september 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
bas Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Den videoen der er sikkert bare tull, han driver å vipper stikka frem og tilbake. Så lenge han ikke filmer seg selv i forsøket på å vippe bilen tilbake kaller jeg denne videoen for bullshit. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Når bilen ligger på hodet vil den rotere mot høyre om du holder inne gassen og mot venstre om du holder inne bremsen. Om du gjør som tullingen i Youtubevideoen og vekselvis trykker brems/gass så vil blien vippe fra side til side. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Tullette funksjon.. I og med at det er en "simulator" så skal løpet være over om man taker. Imo Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Tullette funksjon.. I og med at det er en "simulator" så skal løpet være over om man taker. Imo Enig, skulle blitt diskvalisert fra løpet og starte på nytt. Men ingen spill er perfekte... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Ingen er perfekte nei, men dette er en funskjon som et spill som Forza burde styre unna. Det gjør så det virker så mye mye mer arkade med en gang. Liker heller ikke den rewind funksjonen, selv om jeg sikkert kommer til og ha brukt for den en gang. Men den gjør også så spillet virker litt mer easy mode Endret 30. september 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg innser at de som liker forza er langt mer opptatt av kjørefysikk, enn skadefysikk, men jeg savner allikevel litt mer realistisk skademodellering når jeg frontkolliderer med en annen bil. hmm, er du blant de nutcasene som liker å kjøre gal vei for å ødelegge for oss andre på xbl.? anyway, skjønner hva du mener, bilen skulle blitt mer knust når man krasjer og spillet skulle sagt "game over" i enkelte tilfeller. Krasjer man i en vegg i 300 km/t så burde det definitivt være slutt, ja. Neida, bare testet mot A.I Skulle bare ønske at skademodelleringen var mer detaljert. Det hadde ikke skadet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå