BlastyTrasty Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Og resultata er ute! http://forzanorway.net/?p=115 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er det mulig og oppgi hvem som er hvem her på forumet? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Burde ikkje væra noko problem. Men det er nokon som er frå eit anna forum òg- og nokon som er frå Forza Norway :-) Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har vært så fokusert på demoen de siste dagene, at jeg hadde ikke tatt meg tid til å sjekke forzamotorsport.net før i går kveld. Og fikk gåsehud etter å ha sett denne: FM3 Fujimi Kaido Drifting http://forzamotorsport.net/en-us/media/vid...tm#/video/2355/ Noe så utrolig rått dette spillet kommer til å bli! Ingen ved siden av, og definitivt ingen over!! PS: Anbefales å laste ned Videoen i HD. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jo da, Team Blackjack kan sine saker de, ingen tvil om det. Forza 3 kommer til å bli en perle, det skal svært godt gjøres at dette flopper. Grafikken står ikke tilbake for noe, og at de greier å beholde frameraten fra Forza 2 er godt gjort spør du meg. Håper bare at temaene på racingbilene (R4 - R1, eller GT3 - GT1 og LMP som de egentlig burde hete) holder like god og jevn kvalitet som Flying Lizard Porschen i demoen, dvs. at teksturoppløsningen er jevnt over like god på alle bilene i racingklassen. I Forza 2 var noen av temaene på noen av bilene grove og ruskete på nært hold, mens andre var ganske bra. (Nå ser det likevel ut til at bilmodellene i menyene er av høyere kvalitet detaljmessig enn under selve løpet og reprisene.) Dette var igrunnen det eneste jeg egentlig kunne si noe på når det gjaldt grafikken i 2'ern, for resten var temmelig bra med tanke på frameraten. En annen ting jeg håper de gjør mulig er bedre maksimal dekkbredde på bilene. Skal man f.eks. få den rette hotrod-stilen på noen av de gamle klassikerne (Mustang, Charger, Challenger, osv.) blir 255 litt for spinkelt. Her håper jeg de setter opp grensen til 355 for eksempel. Det hadde virkelig gjort susen. Endret 29. september 2009 av LostinSpace Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) ..Forza 3 kommer til å bli en perle, det skal svært godt gjøres at dette flopper. .. Indeed! Slik det ser ut med både demoen og videoene vi har blitt presentert, så blir dette garantert årets bilspill, med GODE marginer. ..En annen ting jeg håper de gjør mulig er bedre maksimal dekkbredde på bilene. Skal man f.eks. få den rette hotrod-stilen på noen av de gamle klassikerne (Mustang, Charger, Challenger, osv.) blir 255 litt for spinkelt. Her håper jeg de setter opp grensen til 355 for eksempel. Det hadde virkelig gjort susen. Ser du er litt muskelbilfan du også, som meg! Dette med dekkbredden er jeg veldig enig i. Irriterer meg litt over den Challengeren i traileren til Forza 3 som får hjulløft på noe som ser ut som original-hjulene. Menmen.. Buick'en var jo eneste bil i Forza 2 som hadde såkalte drag-hjul. Kanskje litt i heftigste laget igjen da, var ikke det 435 eller noe? Var liksom ikke noen mellomting, hehe.. Men, Forza 3 er jo ferdig lagd nå. Er det ting de ikke har fått med eller skulle vært endret på, må de isåfall legge det ut i som en patch senere. Endret 28. september 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jo, det stemmer det, Regal GNX'en kunne få en temmelig drøy dekkbredde, det var nok rundt 435 som du sier. Kan kanskje tenke meg at noe av grunnen til at de begrenset dekkbredden på disse bilene, var at de ville begrense veigrepet på dem og tenkte at "bredere dekk gir for godt veigrep". I og med de kommer til å ha med drag-racing denne gangen, så håper jeg og tror de tillater bedre dekkbredde. Det må de nesten, skal drag-racingen representere virkeligheten. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det har vel ikke kommet noen video hvor de viser hvordan drag-racing foregår på fm3, har det vel? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Drag-racingen kan bli spennende. Kan se for meg en '69 Camaro med dekkbredde ala sykkelhjul foran, og feite lefser bak. Med noen pene Cragar-felger - http://twitpic.com/g1f9u . Det har vel ikke kommet noen video hvor de viser hvordan drag-racing foregår på fm3, har det vel? Nei, det nærmeste er vel det lille vi får se av Challengeren i slutten av Traileren/Introen: http://forzamotorsport.net/en-us/media/vid...tm#/video/1570/ Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Har vært så fokusert på demoen de siste dagene, at jeg hadde ikke tatt meg tid til å sjekke forzamotorsport.net før i går kveld. Og fikk gåsehud etter å ha sett denne: FM3 Fujimi Kaido Drifting http://forzamotorsport.net/en-us/media/vid...tm#/video/2355/ Noe så utrolig rått dette spillet kommer til å bli! Ingen ved siden av, og definitivt ingen over!! PS: Anbefales å laste ned Videoen i HD. for ein film!! Dette blir rått Endret 28. september 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Litt kjedelig at det er såpass "lenge" til release... var vel 23. oktober eller noe? Konklusjonen er ihvertfall at jeg gleder meg noe enormt.. en haug med biler, baner, oppgraderinger, dragrace osv... ! Endret 28. september 2009 av Scotty Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bøyer meg i støvet for den filmen rett over Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Bøyer meg i støvet for den filmen rett over +1 Ikke sett maken i noe annet spill før.. Endret 28. september 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hvordan er motorlydene på demoen? Cirka det samme som FM2 eller er det merkbar forskjell ? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hvordan er motorlydene på demoen? Cirka det samme som FM2 eller er det merkbar forskjell ? Jeg merker ihvertfall forskjell! Last nå ned og prøv da! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 SICK video! Skulle aldri sett den Nå klarer jeg ikke vente til 23. ALT for lenge til. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 FuttiKATTA, den filmen er farlig.. har sikkert sitt den 20 ganger no eller meir, Dei Team blackjack kan virkelig kjøre, ser veldig vanskligt ut. Krever nok ein del trening. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 To nye FM3 videoar på www.forzanorway.net ! http://forzanorway.net/?p=121 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Utrolig fett! Gleder meg helt vilt til å drifte ned veien langs fjellet imens jeg tar bilder og legger de ut på leaderboardet. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Japp, ser gøy ut med driftinga Noen steder de har igjen limited edition? Alle i prisguide sin liste er utsolgt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå