Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg også mangler en del biler for å få alle achivementene. Noen som vil være så hyggelige å sende meg noen biler som på "gift a car"? Mangler en del Porcher og Ferrarier til rundt 200 000kr. Sender de tilbake igjen når jeg har fått achivementen med å få alle bilene.

Håper noen gidder :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle starter opp et race sammen. Så går alle ut av banen untatt en. Den som er igjen skal kjøre ferdig alle rundene. Da får han førsteplassen og mange hundretusen :)

Fint om vi får med flere, så kanskje vi kan gjøre det i kveld?

Det tar ikke lang tid for de andre som skal kjøre, men det tar lang tid for han ene som skal kjøre. Så fint om noen andre som allerede har achievementen gidder å joine.

Lenke til kommentar
det er ikke noe "need for speed" over shift. og jeg vet hva jeg snakker om da jeg har spilt helt gjennom de 3 siste nfs spillene og nå shift.

bortsett fra kanskje noen drifte løp,som jeg ignorerte totalt og poeng man får i løpene utifra hvordan man kjører,så er dette spillet omtrent like "tørt" som race pro.

dette er også det første bilspillet hvor man virkelig ikke vil kræsje i høy hastighet, det gjør faktisk nesten vondt. veldig bra hvordan de har simulert kræsjing.

ikke noe dill dall her,bare fokus på banekjøring. noe jeg har sett gamle nfs fans ikke har vært særlig begeistret for.

Jeg ser ingen her på hele forumet som deler samme meningen som deg, og klarer ikke å rømme fra tanken om at du er en skjult medarbeider hos EA som prøver å fremme NFS:S framfor Forza.

Argumentene dine faller på sin egen urimelighet.

trenger ikke akkurat fremme nfs når det selger mye bedre enn forza 3 kommer til å gjøre.

du snakker jo som om spillet får dårlige anmeldelser overalt og jeg er helt ute på viddene. spillet får jo topp kritikk overalt. 9/10 her også. og hos gamer.

spillet har et snitt på 84% hos gamerankings, det er høyere enn gt5 prologue som har 79% f.eks.

hvor mye har du spilt av shift?

Lenke til kommentar
det er ikke noe "need for speed" over shift. og jeg vet hva jeg snakker om da jeg har spilt helt gjennom de 3 siste nfs spillene og nå shift.

bortsett fra kanskje noen drifte løp,som jeg ignorerte totalt og poeng man får i løpene utifra hvordan man kjører,så er dette spillet omtrent like "tørt" som race pro.

dette er også det første bilspillet hvor man virkelig ikke vil kræsje i høy hastighet, det gjør faktisk nesten vondt. veldig bra hvordan de har simulert kræsjing.

ikke noe dill dall her,bare fokus på banekjøring. noe jeg har sett gamle nfs fans ikke har vært særlig begeistret for.

Jeg ser ingen her på hele forumet som deler samme meningen som deg, og klarer ikke å rømme fra tanken om at du er en skjult medarbeider hos EA som prøver å fremme NFS:S framfor Forza.

Argumentene dine faller på sin egen urimelighet.

trenger ikke akkurat fremme nfs når det selger mye bedre enn forza 3 kommer til å gjøre.

du snakker jo som om spillet får dårlige anmeldelser overalt og jeg er helt ute på viddene. spillet får jo topp kritikk overalt. 9/10 her også. og hos gamer.

spillet har et snitt på 84% hos gamerankings, det er høyere enn gt5 prologue som har 79% f.eks.

hvor mye har du spilt av shift?

Det er jo det vi sier, nfs har fått en egen poengskala med mye handicap. :p

Nei seriøst, FM3 kommer alltid til å ligge et par hestekrefter foran nfs-serien. Du kommer ihvertfall ingen vei med å påstå at nfs er bedre enn FM i selveste Forza-tråden. At nfs har fått høyere score enn selveste Gran turismo prolog skjønner jeg egentlig godt. Gran turismo prolog er en "demo" i mitt syn, og hvis en liten demo får lavere poeng enn et ordentlig spill så skjønner jeg det godt. Bare vent til Gran turismo, the real thang, kommer. Det vil garantert knuse Nfs ned i støvlene uansett score på diverse nettsider.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
merkelig hvordan 'alle' godtok at GTR spillene på pc var de beste simulator spillene på markedet men nå som de heter nfs så er det tydeligvis mange som har problemer med det.

Bare fordi det er de samme folka bak GTR spillene som lager NFS:S, så skal det være et "GTR3" spill? NFS spillene går etter underholdning samt spillopplevelse som hovedfokus, og selv om utviklerne er nye og fra tidligere simulatorer, så betyr ikke det nødvendigvis at de kan fortsette å lage simulatorere som tidligere. Spillserien NFS har rammer innenfor det de utvikler, så NFS:S vil være fokusert på spillopplevelse og underholdning, utifra demoen så er det nettopp det som gis inntrykk av. Skal det spilles simulator, så går jeg heller tilbake til GTR2.

Det er ikke noe "Need for speed" i "Need for speed: Shift"? Vet ikke helt hva du har i tankene.. men jeg punkterer det samme som jeg skrev i forrige innlegg. NFS serien har ikke byttet fokuset og rammene innenfor det de utvikler. De følte at det var på tide å gå ut av loopen med de siste spillene de har laget, og lage noe med ordentlig god fartsfølelse samt kjøreopplevelse, og det har de nok fått til utrolig godt, men det betyr ikke nødvendigvis at det har realisme til en simulator. Det kan godt skjønnes at man får opplevelsen av at det er realistisk da man får utrolig god fartsfølelse når man kjører, men man må kunne se lenger, og da skjønne at kjøringen ikke er slik det er i virkeligheten. Som de har sagt i Forza 3 intervju, er at den ene dagen kjørte de bilen på spillet, neste dag kjørte de samme bilen på den ordentlige banen.

Jeg har flere hundre timer bak meg med GTR serien samt en hel haug med simulatorer, deltok i turneringer og liga på et punkt innenfor simulatorspill, så jeg vil heller stole på mitt eget ord om simulatorer, istedet for deg da som har hovedsaklig spilt NFS serien tidligere, og nå ser på Shift sim en simulator. Altså, ikke misforstå, Shift er nok et fantastisk spill med masse underholdning, god fartsfølelse og kjøreopplevelse, men det er ingen simulator.

spillet får jo topp kritikk overalt. 9/10 her også. og hos gamer.

Hvor står det at den skalaen er basert på hvor god simulatorspill det er? Det er snakk om underholdning, gjennomførhet, kjøreopplevelse osv. NFS:Most Wanted fikk 7/10, det er da en nesten like god simulator da?

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Kan sikkert gjøre det i morgen, ja :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Er det btw noen her som har en Panoz #51?

51_Panoz_1.jpg

Dette er den eneste bilen jeg mangler før jeg får achievementen med å ha alle bilene, men denne bilen er låst og det ligger ingen ute i auksjonshuset :(

Hvis noen har den hadde det vært kjempefint om du kunne sendt den så jeg fikk achievementen, så kunne jeg sendt den tilbake etter at jeg hadde fått den.

Lenke til kommentar

Var innom EbGames på Kolbotn i går og spurte angående kampanje til Forza 3, og fikk svar om at kampanjen "Betal 100,- + levér inn 2stk brukte." ville gjelde. Goooood News :)

Minner om ekskluderingslisten dems:

EA Sports and older, 2k8 and older, PES 2008 and older, Kung Fu Panda, Lego Indiana Jones, Mirrors Edge, NFS Prostreet, Ninja Gaiden 2, Perfect Dark Zero, Prey, Sega Superstars Tennis, Shadowrun, Too Human, Viva Pinata.

Endret av Andey-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...