rune89 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 syns ikke forza 3 virka sånn veldig bra utifra demoen. hadde tenkt å beholde xbox'en pga forza 3 kommer, men tror jeg selger den likevell. får se. var et greit spill liksom. har forza 2 nå og Forza 2 var ihvertfall dårlig etter min smak. Bilspill kommer ikke nærheten av andre simulatorer, spesielt flight simulator. Mye bedre, syns jeg da. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du presterer faktisk å dra inn flight simulator i ein tråd om bilspill og forza3,.. kudos! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 du har sikkert sett drift modus video. det gadd jeg ikke røre en gang.[Gameplay-video av NFSS] dette står ikke tilbake for forza på noen ting. lydene er også mye bedre. Ikke kom her og påstå at det der er realistisk? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gleder meg egentlig ganske mye til paint editoren jeg. Så nettop videon, så jeg lurer på hva folk kommer til å finne på i forza 3. Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 du har sikkert sett drift modus video. det gadd jeg ikke røre en gang.[Gameplay-video av NFSS] dette står ikke tilbake for forza på noen ting. lydene er også mye bedre. Ikke kom her og påstå at det der er realistisk? ikke noe mindre enn forza eller gran turismo. synes du gtr på pc er et realistisk spill? det er omtrent akkurat den samme kjøremodellen. har du spilt nfs shift? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 du har sikkert sett drift modus video. det gadd jeg ikke røre en gang.[Gameplay-video av NFSS] dette står ikke tilbake for forza på noen ting. lydene er også mye bedre. Ikke kom her og påstå at det der er realistisk? ikke noe mindre enn forza eller gran turismo. synes du gtr på pc er et realistisk spill? det er omtrent akkurat den samme kjøremodellen. har du spilt nfs shift? Hvilket spill sikter du til? Gtr evolution? Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 du har sikkert sett drift modus video. det gadd jeg ikke røre en gang.[Gameplay-video av NFSS] dette står ikke tilbake for forza på noen ting. lydene er også mye bedre. Ikke kom her og påstå at det der er realistisk? ikke noe mindre enn forza eller gran turismo. synes du gtr på pc er et realistisk spill? det er omtrent akkurat den samme kjøremodellen. har du spilt nfs shift? Hvilket spill sikter du til? Gtr evolution? GTR1 og 2 først og fremst. er jo de samme utviklerne som har laget dette også. tydeligvis mange som ikke har fått med seg det. http://www.slightlymadstudios.com/about/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 ikke noe mindre enn forza eller gran turismo.synes du gtr på pc er et realistisk spill? det er omtrent akkurat den samme kjøremodellen. har du spilt nfs shift? Enhver person som har kjørt en bil eller sett på tv ser at NFSS ikke er i nærheten av Forza og GT. Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 ikke noe mindre enn forza eller gran turismo.synes du gtr på pc er et realistisk spill? det er omtrent akkurat den samme kjøremodellen. har du spilt nfs shift? Enhver person som har kjørt en bil eller sett på tv ser at NFSS ikke er i nærheten av Forza og GT. merkelig hvordan 'alle' godtok at GTR spillene på pc var de beste simulator spillene på markedet men nå som de heter nfs så er det tydeligvis mange som har problemer med det. shift er bedre enn forza på nesten alle områder utenom frameraten. å spille forza demoen etter nfs shift er som å gå fra en porsche til lada. enda man kjører porschen i forza3 også. forskjellen på lydbildet og fartsfølelsen er enorm. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 ikke noe mindre enn forza eller gran turismo.synes du gtr på pc er et realistisk spill? det er omtrent akkurat den samme kjøremodellen. har du spilt nfs shift? Enhver person som har kjørt en bil eller sett på tv ser at NFSS ikke er i nærheten av Forza og GT. merkelig hvordan 'alle' godtok at GTR spillene på pc var de beste simulator spillene på markedet men nå som de heter nfs så er det tydeligvis mange som har problemer med det. shift er bedre enn forza på nesten alle områder utenom frameraten. å spille forza demoen etter nfs shift er som å gå fra en porsche til lada. enda man kjører porschen i forza3 også. forskjellen på lydbildet og fartsfølelsen er enorm. Det er ikke mange som vil være enige med det i det, men ok. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du presterer faktisk å dra inn flight simulator i ein tråd om bilspill og forza3,.. kudos! Poenget her er at det er langt i fra perfekt! Forøvrig så er jeg ikke akkurat alene om å mene dette. Til og med folk som spilt FM3 demoen ble jo skuffet, du må regne med å møte folk med andre meninger Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 ikke noe mindre enn forza eller gran turismo.synes du gtr på pc er et realistisk spill? det er omtrent akkurat den samme kjøremodellen. har du spilt nfs shift? Enhver person som har kjørt en bil eller sett på tv ser at NFSS ikke er i nærheten av Forza og GT. merkelig hvordan 'alle' godtok at GTR spillene på pc var de beste simulator spillene på markedet men nå som de heter nfs så er det tydeligvis mange som har problemer med det. shift er bedre enn forza på nesten alle områder utenom frameraten. å spille forza demoen etter nfs shift er som å gå fra en porsche til lada. enda man kjører porschen i forza3 også. forskjellen på lydbildet og fartsfølelsen er enorm. Mario Kart slår dem alle både når det gjelder fysikkmotor og grafikk . Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) merkelig hvordan 'alle' godtok at GTR spillene på pc var de beste simulator spillene på markedet men nå som de heter nfs så er det tydeligvis mange som har problemer med det. Bare fordi det er de samme folka bak GTR spillene som lager NFS:S, så skal det være et "GTR3" spill? NFS spillene går etter underholdning samt spillopplevelse som hovedfokus, og selv om utviklerne er nye og fra tidligere simulatorer, så betyr ikke det nødvendigvis at de kan fortsette å lage simulatorere som tidligere. Spillserien NFS har rammer innenfor det de utvikler, så NFS:S vil være fokusert på spillopplevelse og underholdning, utifra demoen så er det nettopp det som gis inntrykk av. Skal det spilles simulator, så går jeg heller tilbake til GTR2. Endret 25. september 2009 av Scotty Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 merkelig hvordan 'alle' godtok at GTR spillene på pc var de beste simulator spillene på markedet men nå som de heter nfs så er det tydeligvis mange som har problemer med det. Bare fordi det er de samme folka bak GTR spillene som lager NFS:S, så skal det være et "GTR3" spill? NFS spillene går etter underholdning samt spillopplevelse som hovedfokus, og selv om utviklerne er nye og fra tidligere simulatorer, så betyr ikke det nødvendigvis at de kan fortsette å lage simulatorere som tidligere. Spillserien NFS har rammer innenfor det de utvikler, så NFS:S vil være fokusert på spillopplevelse og underholdning, utifra demoen så er det nettopp det som gis inntrykk av. Skal det spilles simulator, så går jeg heller tilbake til GTR2. det er ikke noe "need for speed" over shift. og jeg vet hva jeg snakker om da jeg har spilt helt gjennom de 3 siste nfs spillene og nå shift. bortsett fra kanskje noen drifte løp,som jeg ignorerte totalt og poeng man får i løpene utifra hvordan man kjører,så er dette spillet omtrent like "tørt" som race pro. dette er også det første bilspillet hvor man virkelig ikke vil kræsje i høy hastighet, det gjør faktisk nesten vondt. veldig bra hvordan de har simulert kræsjing. ikke noe dill dall her,bare fokus på banekjøring. noe jeg har sett gamle nfs fans ikke har vært særlig begeistret for. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 dette er også det første bilspillet hvor man virkelig ikke vil kræsje i høy hastighet, det gjør faktisk nesten vondt. veldig bra hvordan de har simulert kræsjing. Det må være i forhold til NFS serien, fordi jeg har ikke problemer med å crashe i 250km/t og peiese på videre for å øke ledelsen ytterligere. Mulig du får vondt, men det gjør ikke jeg. Men det er godt å se at du liker Shift, for det gjør ikke jeg, hvertfall ikke så godt at jeg ville jeg gitt det toppkarakter. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 det er ikke noe "need for speed" over shift. og jeg vet hva jeg snakker om da jeg har spilt helt gjennom de 3 siste nfs spillene og nå shift. bortsett fra kanskje noen drifte løp,som jeg ignorerte totalt og poeng man får i løpene utifra hvordan man kjører,så er dette spillet omtrent like "tørt" som race pro. dette er også det første bilspillet hvor man virkelig ikke vil kræsje i høy hastighet, det gjør faktisk nesten vondt. veldig bra hvordan de har simulert kræsjing. ikke noe dill dall her,bare fokus på banekjøring. noe jeg har sett gamle nfs fans ikke har vært særlig begeistret for. Jeg ser ingen her på hele forumet som deler samme meningen som deg, og klarer ikke å rømme fra tanken om at du er en skjult medarbeider hos EA som prøver å fremme NFS:S framfor Forza. Argumentene dine faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Utrolig lange loadetider før banene starter opp. Nesten like ille som MotorStorm. Men er det noen som vil hjelpe meg med en Forza 2 achivement? Vil ha alle før jeg starter på 3-eren. Mangler denne: 1,000,000 Online Credits 30Earn 1,000,000 "Online Credits" from Tournaments and Career races. Hvis jeg får med noen andre og starter opp en bane med 50 runder får jeg vel rundt 1mill. Det eneste du trenger er å starte racet sammen med meg og avslutte rett etter at vi har startet. Noen som gidder? Hadde vært utrolig fint om jeg fikk med 5-6 andre Edit: Ser at dette er en måte å gjøre det på: The easiest and fastest way to get this achievement is with buddies. 7 of them. All of you need to get into a room, 75 Laps Nissan Speedway. As the race starts, everyone quits except for one person. This person then completes the race (By Himself) and at the end will be rewarded $220,000 for 45 minutes worth of driving in a circle. Rotate the circle of friends until everyone gets it. The fastest car to do this in, is the 1960 Ford Gt, Fully supped (U999). Men hvis jeg tar den lengste banen og tar rundt 30-40 runder bør det vel holde å bare gjøre det en gang? Endret 26. september 2009 av Kris Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Jeg er med på den! Hvis du hjelper meg tilbake? Det eneste achievementet jeg mangler selv... hehe. Edit: 30-40 runder på nordsløyfa tror jeg ikke du vil... da er det bedre med 75 hjernedøde sirkler på Nissan Speedway :S Endret 26. september 2009 av magnusalex Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg er med på den! Hvis du hjelper meg tilbake? Selvfølgelig Men hvis vi tar 75 runder må vi gjøre det fem ganger for å få 1 mill =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå