Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

huff,grafikken var jo grusom. ser nesten ut som tegnefilm jo. dette kommer ikke til å gi gran turismo5 særlig konkurranse når det ser ut som det gjør.

kjøremodellen kan være så bra den vil men det viktigste i spill som dette er hvor ekte det ser ut og der er gran turismo i en helt annen divisjon. ser ut til nfs shift vil være det beste bilspillet på 360 en god stund til.

Du har rar smak, liker simulatorspill og syntes nfs er det beste spillet :ermm:.

Smaken er som baken....men når du sier at grafikken er grusom blir det litt vanskelig å ta deg seriøst :tease:.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk prøvd demoen nå :) men var litt kjedelige biler i demoen syns jeg. liker bedre spreke "familiebiler" om dere kjønner. istede for ferrari, porche osv som er såpass uopnålig.

Enig. Hadde vært kult med en Fiat 500, en suv og en mercedes stasjonsvogn!

og drømmebilen audi RS2 som man kan tune til feks 900hk eller no. det hadde vært fett om den kom på det ferdige spillet. rå bil pga: stasjonsvong, porche understell, den herlige rekkefemmer motoren og mye power :love:

Lenke til kommentar
What? Hvordan kan det ha seg at de krever gullmedlemskap for å få lastet ned demoen?

Sånn har de da vært i over et år nå. De som betaler får tilgang til å laste ned demoer en ukes tid før alle andre.

En grei måte å både spre belastningen på når det er populære demoer som lanseres og ikke minst gi oss betalende kunder noe ekstra :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Dette er rått. jeg er i ekstase. må glemme forza 3 frem til release..må bare...HJELP!

altså, når jeg kan leke meg i time trial med 1 bil på 1 bane i over en time, UTEN å bli lei..hvordan vil det da bli med mitt sosiale liv når fullversjonen kommer:p Jeg har fått fikset meg surround, og har vært alene hjemme i dag. Lyden er bare helt rått mikset!

Lenke til kommentar
huff,grafikken var jo grusom. ser nesten ut som tegnefilm jo. dette kommer ikke til å gi gran turismo5 særlig konkurranse når det ser ut som det gjør.

kjøremodellen kan være så bra den vil men det viktigste i spill som dette er hvor ekte det ser ut og der er gran turismo i en helt annen divisjon. ser ut til nfs shift vil være det beste bilspillet på 360 en god stund til.

Du har rar smak, liker simulatorspill og syntes nfs er det beste spillet :ermm:.

Smaken er som baken....men når du sier at grafikken er grusom blir det litt vanskelig å ta deg seriøst :tease:.

du har kanskje ikke fått med deg de bra kritikkene spillet har fått? 9/10 både her og hos gamer. har forresten rundet spillet, har du?

Lenke til kommentar

du har kanskje ikke fått med deg de bra kritikkene spillet har fått? 9/10 både her og hos gamer. har forresten rundet spillet, har du?

Jeg skjønner ingenting av hvorfor det spillet har fått så bra kritikk. Kanskje de har en egen skala for slike spill, hvem vet. En ting jeg vet er at Forza motorsport og Gran Turismo ligger på lik linje og det gjør ikke Nfs-serien nå til dags. Så hvis du vil krangle om hvilke som er best av Gran Turismo og Forza motorsport så er det forståelig, men når du drar shift inn i diskusjonen så blir jeg forvirra.

Lenke til kommentar

Enig, sett diverse gameplay videoer av Nfs shift, og Ja det ser bra ut i cockpitten men resten av spillet ligner mye på de andre Nfs spillene. Når man får sladd i shift ser det ut som om bilen går inn i en type "sladde animasjon" som låser bilen i den positionen helt til man retter opp igjen, ser liksom så falsk ut. :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg har fått med meg den gode kritikken noe som gjør anmeldelser litt ubruklige,

Når IGN skriver:

"The driving experience is incredible, and the controls are practically perfect for this approach. But, the career mode is lacking"

så er det for meg totalt ubegripelig. Viker jo nesten som om anmelderene er kjøpt og betalt.

Til sammenligning fikk også Forza 2 så og si samme omtale "The car physics are just about perfect. The gameplay, however, feels a bit soulless and at times gets a little redundant."

Uansett så pleier jeg å ta spillene for det de er, altså likte dirt 2 og Grid på sin måte, uten at det er noe simulatorpreg over de.

Pleier også å sette meg godt inn i spillet før jeg dømmer det, var vel en av de få som likte Baja.

Men, når det gjelder fysikken på Shift så virker det som om utviklerene har laget bilene helt "umulige" å styre, noe som mange oppfatter som realistisk, men er jo ikke slik det skal være. Da kan man jo bare snu kontrolleren opp ned så blir det jo enda mere realistisk :!:.

Uansett så er det frivelig hvilket spill man vil spille, men når man kjøper ett spill som shift som makedføres slik fra EA:

"Need for Speed™ SHIFT is an award-winning authentic racing game that combines the true driver’s experience with real-world physics, pixel-perfect car models, and a wide range of authentic race tracks. Need for Speed SHIFT takes players in a different direction to create a simulation experience that replicates the true feeling of driving high-end performance cars"

Så er jo dette bare bullshit.

Lenke til kommentar
Enig, sett diverse gameplay videoer av Nfs shift, og Ja det ser bra ut i cockpitten men resten av spillet ligner mye på de andre Nfs spillene. Når man får sladd i shift ser det ut som om bilen går inn i en type "sladde animasjon" som låser bilen i den positionen helt til man retter opp igjen, ser liksom så falsk ut. :p

du har sikkert sett drift modus video. det gadd jeg ikke røre en gang.

dette står ikke tilbake for forza på noen ting. lydene er også mye bedre.

Endret av Laskelurs
Lenke til kommentar

Driftingen i Forza 3 så helt glimrende ut! Så på team blackjack (?) på youtube og jeg ble helt frelst. Kom også ut i en liten sladd i går med California og det virka rimelig fett.

Angående den videoen rett over så er det nettopp det som er tingen med nfs-serien. Når man kjører skriker hele spillet "ACTION-ACTION-ACTION-DRAMATIC-DRAMATIC!".

I Gran turismo og FM så er det ikke all den ristingen og blurren og alt det som kjennetegner nfs, men hvert spill er annerledes og alle har sine fanboys, så jeg synes FM er bra, du synes NFS er bra. Sånn er det og sånn vil det alltid være! Og bra er det, for da vil spillutviklerne fortsette og peise ut nye og flotte spill. :)

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...