Junior91 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Bremser bilen for deg når du har på "autobreak"? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Bremser bilen for deg når du har på "autobreak"? Det ligg jo litt i namnet då ... autobrems? Autobreak er ein ny feature Turn10 la inn for at uerfarne skulle få prøve spelet. One button driving kallar dei det. Du treng berre å gasse og styre når denne er på. Hvordan er grafikken i forhold til FM2?Vannvittig bra! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Laster ned nå. Gleder meg til å prøve Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 urettferdig at man må ha gold medlemmskap gidder ikke å kjøpe kun pga demoen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Prøvd demoen litt nå. Grafikken og gameplayen er utrolig god Får mye bedre kjøreopplevelse samt fartsfølelse. Menyen osv er utrolig stilig også. Håper at det blir godt med oppgraderingsmuligheter til bilene! Gjerne litt mer avansert også. Gleder meg til spillet kommer! Endret 24. september 2009 av Scotty Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har lasta ned demoen i 2 timer snart, men den har bare kommet 65%. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nettet ditt som er elendig da(?) Tar meg 10min å laste ned en demo på ca 1gb. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg må si at det er merkelig at du faktisk må opp på vanskelighetsgraden "hard" for å slå av automatisk bremsing. Så forresten også nettop på achievementsene til spillet, og jeg synes faktisk at absolutt alle så egentlig ganske lette ut. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Huff, dama er så tverr i kveld. Har lasta ned, men hu okkuperer tv'n min Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nettet ditt som er elendig da(?) Tar meg 10min å laste ned en demo på ca 1gb.Da må det isåfall bare være idag, for det har alltid gått greit før. 82% nå. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kan hende det, kanskje kapasiteten er sprengt Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg må si at det er merkelig at du faktisk må opp på vanskelighetsgraden "hard" for å slå av automatisk bremsing. Så forresten også nettop på achievementsene til spillet, og jeg synes faktisk at absolutt alle så egentlig ganske lette ut. Man kan også bevege seg nedover og stille det inn slik man ønsker selv. Hos meg starta jeg med kjørelinje (ettersom banen er ukjent for meg), automatgir (liker ikke å gire manuelt på kontrollen, med ratt er saken en annen) og medium/hard motstandere. Alt annet av. Hva spiller dere andre med av hjelpemidler? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 ABS og automat, men skal prøve å lære meg å bremse uten ABS og gire manuelt. Kjøre med TCS syntes jeg bare er kjedlig, er mye artigere når man må passe seg litt i utgangen av svingen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 urettferdig at man må ha gold medlemmskap gidder ikke å kjøpe kun pga demoen. Bruk en 48-timers kode? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 urettferdig at man må ha gold medlemmskap gidder ikke å kjøpe kun pga demoen. Bruk en 48-timers kode? Det fungerar ikkje på slike "sweepstakes". Uansett! Forzanorway konkurranse opplegget er flytta til ein anna tråd etter ønske ifrå moderator. FORZA NORWAY compo/diskusjonstråd finn du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1156069 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ikke helt fornøyd med dette. Synes grafikken var lite spennende, og kjørefølelsen satt ikke der den skulle. Det var veldig tamt å kjøre i 150 km/t i en sving i forhold til den farten man egentlig har i virkeligheten. Kun en bane var også litt stusselig. Tåpelig at bilen "skjelver som en med parkinsons" før den starter. Ser bare tåpelig ut. Ikke meningen å disse et spill som mange tydeligvis setter pris på, men jeg spillte 2-3 runder med alle bilene på expert og kjedet meg Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 ...Hos meg starta jeg med kjørelinje (ettersom banen er ukjent for meg), automatgir (liker ikke å gire manuelt på kontrollen, med ratt er saken en annen) og medium/hard motstandere. Alt annet av. Hva spiller dere andre med av hjelpemidler? Jeg skrudde av alle hjelpemidler, og kjører med manuellgir uten kjørelinje. Dette er det jeg er vant med fra Forza2, så jeg drar tradisjonen videre Jeg føler ikke det er direkte vanskelig å holde bilen på veien, hverken under hard bremsing eller hard akselerering, jeg syntes dette var mye verre på en del av bakhjulstrekkerene i Forza2 egentlig. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 ...Hos meg starta jeg med kjørelinje (ettersom banen er ukjent for meg), automatgir (liker ikke å gire manuelt på kontrollen, med ratt er saken en annen) og medium/hard motstandere. Alt annet av. Hva spiller dere andre med av hjelpemidler? Jeg skrudde av alle hjelpemidler, og kjører med manuellgir uten kjørelinje. Dette er det jeg er vant med fra Forza2, så jeg drar tradisjonen videre Jeg føler ikke det er direkte vanskelig å holde bilen på veien, hverken under hard bremsing eller hard akselerering, jeg syntes dette var mye verre på en del av bakhjulstrekkerene i Forza2 egentlig. Hehe, har mareritt om overtrimma Mustanger og Aston Martiner fra Forza 2 annenhver natt. Kan ikke se på gassen i starten eller utgangen av svinga før du snurrer 5-6 ganger Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Jeg lo Satse på at ikke Bugatti Veyron-en kommer i 380 km\t i en sving nå da Husker da jeg spilte FM2, da jeg nettopp hadde starta og spille Forza, så prøvde jeg en F40. Og pappa så på en av de første gangene jeg prøvde, også kommer jeg i over 200 i en sving, bruker brekket, og går rett i veggen. Pappa var sur på meg etterpå, da han sa: "Er du helt på trynet eller? Hvordan kan du ødelegge en F40!?" F40 er drømmebilen hans, så kjører den aldri når han ser på. Endret 24. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Jeg starta med hard for så og gå videre til manuelt gir. Grafikken var glimrende, mulig litt "hakkete" når man ser biler langt unna, men det kan sikkert fikses om man har 1080i (p?), jeg kjørte i 720p. Styringen har blitt mye mer tight siden forza 2. Det hjalp også å sitte i cockpit-view. Det er sikkert den ene, litt kjedelige banen som gjør at spillet kan virke litt småkjipt, men det er jo bare demoen, vi skal være glad for at de gadd å lage en demo i det hele tatt! Så jeg håper at flere baner, biler og upgrades (og kanskje et ratt?) gjør bilkjøringen mer spennende. Så jeg gleder meg ihvertfall til FM3 med trange kystbaner og Fiat 500! Noen som har kjørt med ratt? Noen å anbefale? Prøvd clutch? Endret 24. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå