ViktorBravo Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 W00t laster ned nå Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fikk ikke til å laste den ned via marketplace på xboxen, så jeg måtte laste den ned via xbox.com Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Startet og laste ned nå. Gleder meg! Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg brukte denne linken: http://marketplace.xbox.com/en-US/games/me...00-00004d538861 Måtte så gå inn på xboxen å velge last ned etc. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Med fare for å virke helt dum, hvordan laster man ned demoen? Har Gold-medlemsskap. Men skjønte lite inne på den Nederlandske siden...Finnes ikkje dumme spørsmål. Kort og enkel forklaring på korleis du startar nedlastinga finn du på www.forzanorway.net Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Dere får si ifra hvordan førsteinntrykket er til oss som holder på å svima av i spenning! Når starter konkurransene, Gaz West? Endret 24. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Dere får si ifra hvordan førsteinntrykket er til oss som holder på å svima av i spenning! Sitt og les ein del førsteinntrykk sjølv. Er på jobb, så har berre fått lasta den ned. Får ikkje prøvd den før 16 tida idag. Men, kan dog sitere ein brukar på eit anna forum; Da var alle bilene prøvd ut, fytti katta for ett rått spill dette kommer til å bli .Alt i demoen i er mine øyne PERFEKT! Grafikk er like god som i GT5 prologue, hvis ikke bedre. Fartsfølelsen er utrolig bra samt kjørefysikken er enda bedre enn Forza 2. Bar en mnd igjen til fullversjonen . Lovar jo litt godt då?! Dei siste timane på jobb kjem til å gå seint. Eg får stupe inn å jobbe litt med VMware, då går alltid tida kjapt. Når starter konkurransene, Gaz West? Me kjem til å annonsere noko ikveld. Rundt kl 19 tenkjer eg. Me vil før den tid planlegge litt korleis det blir best å gjennomføre det, og korleis det blir lettast for dei som vil væra med. Så følg med ikveld. Annonseringa vil bli annonsert ( ) i denne tråden også. Ingen moderatorar her som har kjefta - så eg går ut ifrå at det er greitt for dei. Endret 24. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Gleder meg til å teste demoen i dag. Mulig jeg skifter favoritt fra PGR til Forza. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Digg at xboxen min er på vei TIL Tyskland da! Fuck deg, RRoD. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har da fått testet ut demoen, og for et spill! I risk for at jeg egentlig burde sette dette i spoiler var det bare en bane og kunne kjøre på, men det var gøy! Koste meg med alle bilene, og etter testing av bane og biler var det gøy og lage krasj scenario-er Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ser bra ut, men syntes det virka litt lett å kjøre, men det kan ha no med at jeg bare har testa R8n med 4 hjulstrekk. Kunne jo gi full gass gjennom de fleste skikaner uten og enten spinne ut eller understyre rett inn i fjellveggen... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ser bra ut, men syntes det virka litt lett å kjøre, men det kan ha no med at jeg bare har testa R8n med 4 hjulstrekk. Kunne jo gi full gass gjennom de fleste skikaner uten og enten spinne ut eller understyre rett inn i fjellveggen... Det la jeg også merke til. R8-en var særdeles lett og kjøre i svingene med, og det må vel være 4 hjulstrekk som du sier. Men for en flott bil! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tok R8 en tur i Forza 2 istad for å sammenlikne, og den var mye "tyngre" der syntes jeg. Men får teste resten av bilene senere, skrive ferdig ei oppgave om tre først Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Med fare for å virke helt dum, hvordan laster man ned demoen? Har Gold-medlemsskap. Men skjønte lite inne på den Nederlandske siden...Finnes ikkje dumme spørsmål. Kort og enkel forklaring på korleis du startar nedlastinga finn du på www.forzanorway.net Tusen takk, fikk lastet ned og prøvd. Kjempespill! Gleder meg til LE-utgaven kommer i posten. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 What? Hvordan kan det ha seg at de krever gullmedlemskap for å få lastet ned demoen? Så sinnsykt idiotisk, ingen andre demoer med sånne krav! Blir den tilgjengelig for silver senere, eller er dette sånn det blir? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 What? Hvordan kan det ha seg at de krever gullmedlemskap for å få lastet ned demoen? Så sinnsykt idiotisk, ingen andre demoer med sånne krav! Blir den tilgjengelig for silver senere, eller er dette sånn det blir? Blir nok tilgjengelig for silver etter ett par dager.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har vært sånn på mange demoer tidligere også. Husker at sist jeg hadde Silver og opplevde dette tok det en uke ekstra før den var tilgjengelig for alle. Angående R8-en: Jeg orker ikke fyre opp FM2 nå, men jeg mener å huske at den var V8'eren med bakhjulstrekk, mens vi i FM3 har V10'eren med firehjulstrekk. Det kan være dette som fører til den forskjellige opplevelsen. I tillegg til en oppgradert spill- og fysikkmotor selvsagt. Hva angår demoen i seg selv, testet jeg alle bilene i stigende rekkefølge fra venstre til høyre, og jeg ble egentlig ekstremt skuffet over at grafikken ikke hadde fått mer polering siden 2'eren. Det er dessverre ikke GT5P-klasse over den. Det som derimot slo meg etter hvert som jeg kjørte var at bilene føltes helt fantastisk å kjøre. Ga man for mye gass for tidlig ut av en sving fikk det større konsekvenser enn i FM2, og etter min mening virket det som bilene oppførte seg mer realistisk. AI'en med mer varierende kjøring fra motstanderene var også en positiv opplevelse som fører til langt mindre statiske løp, her føler man at det kan ende annerledes hvert løp, i stedet for at bilen som passer best til banen vinner hver gang. Alt i alt gleder jeg meg enormt til slutten av oktober. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Ser bra ut, men syntes det virka litt lett å kjøre, men det kan ha no med at jeg bare har testa R8n med 4 hjulstrekk. Kunne jo gi full gass gjennom de fleste skikaner uten og enten spinne ut eller understyre rett inn i fjellveggen... Det la jeg også merke til. R8-en var særdeles lett og kjøre i svingene med, og det må vel være 4 hjulstrekk som du sier. Men for en flott bil! Prøv porschen uten antispinn og stabiliteskontroll da spinner det lettere. Endret 24. september 2009 av MacBain Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kjører alltid uten TSC og STM, med det er det jo bare å gi gass som man vil da Lenke til kommentar
Nani17 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvordan er grafikken i forhold til FM2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå