Wiciwato Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) 'På akkurat same måte som mat smakar betre i mørket, når synssansen blir dempa - så får me i desse videoane konsentrert oss maksimalt om kor utruleg vakkert spelet er visuelt. Det eg prøver å sei er at videoane er utan lyd.' Haha, flott skrevet! Fujimi Kaido ser ekstremt kul ut pga. at det faktisk er en vei. Alle andre baner på fm2 har jo vært offisielle racing-baner, men her kommer faktisk en vei. Stilig. Endret 23. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Fujimi Kaido ser ekstremt kul ut pga. at det faktisk er en vei. Alle andre baner på fm2 har jo vært offisielle racing-baner, men her kommer faktisk en vei. Stilig. Kommer mange baner på Forza 3 som ikke er offisielle racing-baner.. Så ja, det blir et stort pluss med 3'eren! Endret 23. september 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noen som vet noe om når på dagen demoen blir sluppet? Ett eller annet random klokkeslett på dagen eller 00:00 24.09? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tilfeldig klokkeslett. Det pleier i alle fall å være det. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Fujimi Kaido!! Favorittbanen i FM1, hillclimb og downhill-banene i den fjellsia var fantastiske, godt å se den tilbake! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noen andre her som har bestilt fra spaceworld.no? Håper de klarer å levere til release-dagen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 'På akkurat same måte som mat smakar betre i mørket, når synssansen blir dempa - så får me i desse videoane konsentrert oss maksimalt om kor utruleg vakkert spelet er visuelt. Det eg prøver å sei er at videoane er utan lyd.' Haha, flott skrevet! Fujimi Kaido ser ekstremt kul ut pga. at det faktisk er en vei. Alle andre baner på fm2 har jo vært offisielle racing-baner, men her kommer faktisk en vei. Stilig. hehe, takk! Eg er ikkje noko bra tekstforfattar, men prøver no å få til noko lettleseg, men samstundes morosamt og intressant. :-) Ikkje lenge til demo no gutar! Fujimi Kaido var ein av mine favorittbanar i FM1. Gledar meg utruleg mykje til å køyre den igjen! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tester demoen i morgen, så evt kjøp om jeg liker demoen. Forza 2 var elendig etter min smak, men har såpass forventinger til nummer 3 at det bør levere godt ved demoen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Elendig? Please utdyp til en som har brukt over 500 timer på spillet. Vil nok ikke tro at Forza 3 gjør så mye annerledes enn 2´ern, og det håper jeg ikke den gjør heller! Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Elendig? Please utdyp til en som har brukt over 500 timer på spillet. Vil nok ikke tro at Forza 3 gjør så mye annerledes enn 2´ern, og det håper jeg ikke den gjør heller! folk som liker gt liker som regel ikke forza. sikkert fordi gt har en mye enklere kjøremodell. selv jeg kan jo nesten kjøre perfekt i gt det uten særlig problemer. i forza er det verre. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Og der kom det nytt om GT5. Release i mars 2010... Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Og der kom det nytt om GT5. Release i mars 2010... De sitter vel og venter på Forza 3 release, og venter til det er kommet ut, for så å se om de kan gjøre noen forbedringer i forhold til konkurrenten! Ikke lenge til demoen nå tror jeg! Tenker vi har den på ettermiddagen i dag en gang! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) ALLE SAMMEN! Demoen laster nå ned på min XBox! Den er tilgjengelig på den NEDERLANDSKE Xbox.com! Direktelink: http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/of...38861?cid=SLink Endret 24. september 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Flooooott! Kan ikke vente til jeg skal spille det på... fredag. edit: blir nok til at jeg stikker bort en tur idag. Endret 24. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Sjekket nedlastingskøen min på XBox Live nå, og den var tom, så håper den er lastet ned og ikke avbrutt! :s Konsollen står hjemme, så får ikke sjekket! Endret 24. september 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sjekket nedlastingskøen min på XBox Live nå, og den var tom, så håper den er lastet ned og ikke avbrutt! :s Konsollen står hjemme, så får ikke sjekket! Den er nok ready to be played and ripped apart with some hardcore driving-skills! Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Da var alle bilene prøvd ut, fytti katta for ett rått spill dette kommer til å bli . Alt i demoen i er mine øyne PERFEKT! Grafikk er like god som i GT5 prologue, hvis ikke bedre. Fartsfølelsen er utrolig bra samt kjørefysikken er enda bedre enn Forza 2. Bare en mnd igjen til fullversjonen . Endret 24. september 2009 av MacBain Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Demo ferdig nedlastet. :-D Eg er offisielt klar. FORZANORWAY nyhende: Første konkurranse blir annonsert ikveld! http://forzanorway.net/?p=84 Endret 24. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Med fare for å virke helt dum, hvordan laster man ned demoen? Har Gold-medlemsskap. Men skjønte lite inne på den Nederlandske siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå