thklinge Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har likt oppsett faktisk! En 360 så klart, og Samsung 6-serie TV (men min er 46"), Harman/Kardon Reciever (men min er AVR255), også har jeg Bang & Olufsen Penta frontkanaler. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har likt oppsett faktisk! En 360 så klart, og Samsung 6-serie TV (men min er 46"), Harman/Kardon Reciever (men min er AVR255), også har jeg Bang & Olufsen Penta frontkanaler. Fant ut at 40" ble mer passe her i huset jeg, er litt vanskelig å se på bildet, men ligger en BD-spiller og en PS2 til Guitar Hero og lurer nedi der også Fant en ny AVR745 til under 10 000, så gikk for den, selv om det bare er 1080i, men det merker jeg ikke forskjell på uansett. Høytalera er XTZ 89, bra nok for meg uten at de koster flesk... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har mer tjafs også, som PopcornHour A-100 mediacenter og CanalDigitals HD PVR-boks. Og en Harmony 1000 fjernkontroll med RF-extender for å slippe ørten kontroller på bordet. Alt er klart for FM3! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Fikk med universalkontroll med receivern, har ikke satt den opp enda, inbiller meg at det er enklere å stille inn ting med originalene til alt er som det skal være Men likte systemet til Samsung, fjernkontrollen til TVn virker automatisk på BD spillern og omvendt Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Fy faen denne høsten blir DIGG. Fifa10, Halo3:ODST, Modern Warfare 2, Assasins Creed 2, Bad Company 2, Max Payne 3 og Forza3. Noen som vet hvor man kan få kjøpt Limited Edition til Forza3? Har sykt lyst på den minnepennen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Her, feks. http://cdon.no/spill/forza_motorsport_3_li...edition-7031830 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Alle må hugse at det blir ymse konkurransar på www.forzanorway.net når demo og spel er ute. Det blir til dømes rundetidkonkurranse på demoen no når den kjem ut den 24. september. Me hadde mange gode, morosame stunder med FN når FM2 var på sitt beste, me satsar på å gjenta sukkessen no med FM3! :-) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Alle må hugse at det blir ymse konkurransar på www.forzanorway.net når demo og spel er ute. Det blir til dømes rundetidkonkurranse på demoen no når den kjem ut den 24. september. Me hadde mange gode, morosame stunder med FN når FM2 var på sitt beste, me satsar på å gjenta sukkessen no med FM3! :-) Stilig. Skal garantert knuse alle! Lenke til kommentar
Datass Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 skal bli kult med demo'n. Det er noe rart med www.forzanorway.net når en klikker på spillet og konkuranser så kommer det en lang tekst på alt annet enn Norsk. Resten ser bra ut Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er tekst på latin. Slikt webdesignere hiver inn på siden som en placeholder, bare for å sjekke tekstformatering og slikt. Det er meningen at teksten skal fjernes og erstattes med det korrekte innholdet når siden er klar. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Stemmer. Websida er ikkje klar med innhald endo. Me reknar med å ha den 100% operativ til demoen kjem ut. :-) Morosamt at fleire vil væra med når me køyrer i gong konkurransar. Når heile spelet er ute, vil konkurransar væra alt ifrå rundetider til 8vs8 race. Video og bilete konkurransar. Me håpar at video editoren i FM3 er lett og tilgjengeleg for alle, slik at me kan få mykje morosamt utav denne! :-) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Forza Motorsport 3 achievments! http://forzanorway.net/?p=46 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 "Jump five feet" Om en halvtime er det to dager igjen! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Glemmer ikke konkuransen for 2år siden i regi av forzanorway på mapple valley(hvis jeg husker riktig). Og GazWest du kjørte som et råskinn. Jeg hadde ikke nubbsjangs, har fortsatt reprisen Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Ingen multiplayer eller online achievements? Gleder meg stort å se! Edit: Er det flere enn meg som har forhåndsbestilt Limited Edition fra cdon.com? Hvordan ser statusen ut på ordren deres? Min kommer opp som "Ikke sendt", noe som er naturlig, men i ordrehistorikken ser jeg et varenummer - og ingen tittel. Et søk på varenummeret gir heller ikke noen treff. I tillegg ser det ut til at Limited Edition ikke kan forhåndsbestilles lenger heller... Hva tror dere? Er alt i orden alikevel? Endret 21. september 2009 av magnusalex Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Enkle achievements ser det ut til, Solid Gold er antagelig den eneste som er vrien. Evt. de to som har med drift-poeng å gjøre. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Stemmer. Websida er ikkje klar med innhald endo. Me reknar med å ha den 100% operativ til demoen kjem ut. :-) Morosamt at fleire vil væra med når me køyrer i gong konkurransar. Når heile spelet er ute, vil konkurransar væra alt ifrå rundetider til 8vs8 race. Video og bilete konkurransar. Me håpar at video editoren i FM3 er lett og tilgjengeleg for alle, slik at me kan få mykje morosamt utav denne! :-) Siden ser flott og oversiktlig ut! Ser fram til å delta i konkurranser om laptimes Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Siden ser flott og oversiktlig ut! Ser fram til å delta i konkurranser om laptimes +1 Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Artig å se det skjer ting på siden! Kikket nettopp på achievementslisten, var mye artig der! To dager til nå. Har en plan for de som er på skole/jobb og er så lite tålmodige at de vil spille med en gang de kommer hjem istedet for å vente på at den skal laste ned! Men er usikker på om det funker. 1. Sett på XBoxen på morgene før du reiser på jobb/skole. Sørg for at den kobler seg til XBox Live. 2. Når demoen kommer ut på Marketplace, dukker den mest sannsynlig opp på denne siden: http://marketplace.xbox.com/en-US/games/me...5-d8024d53084d/ 3. Velg "Game demo" til venstre litt ned på siden, og trykk "Download". Spørsmålet er om den begynner å laste ned til XBoxen din uten at du trenger å bekrefte på XBoxen at du vil ha den.. Endret 22. september 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Glemmer ikke konkuransen for 2år siden i regi av forzanorway på mapple valley(hvis jeg husker riktig). Og GazWest du kjørte som et råskinn. Jeg hadde ikke nubbsjangs, har fortsatt reprisen Ah! Ja!!! Det stemmer! Utruleg morosamt me hadde det! Hugsar og me hadde 50(?) rundar på Nissan Speedway! Utruleg morosamt! 1. Sett på XBoxen på morgene før du reiser på jobb/skole. Sørg for at den kobler seg til XBox Live.2. Når demoen kommer ut på Marketplace, dukker den mest sannsynlig opp på denne siden: http://marketplace.xbox.com/en-US/games/me...5-d8024d53084d/ 3. Velg "Game demo" til venstre litt ned på siden, og trykk "Download". Spørsmålet er om den begynner å laste ned til XBoxen din uten at du trenger å bekrefte på XBoxen at du vil ha den.. Det har eg sjølv testa - fungerar heilt fantastisk! :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå