Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ulovlig er det ikke. Det er importøren som gir sperrefrister og brudd på dem kan føre til at butikker ikke får kjøpe spill hos dem mer (usannsynlig) eller får bøter (skjer iblant). Jeg bestilte C&C 3 hos CDON og fikk det 6 dager "for tidlig". Det var dager før de på C&C-forumet fikk spillet sitt så det skapte litt oppstandelse. Men tror ikke det fikk noen konsekvenser for CDON.

Lenke til kommentar
Nå ble også mer eller mindre alle gode tider satt med disse bilene fjernet etter oppdateringen som umuliggjorde så gode tider med de.

Der tar du feil. Jeg er inne på leaderboardsene nå i skrivende stund. F.o.m. D - klassen t.o.m. A - klassen hersker disse bilene fortsatt bortsett fra på banene med flere svinger enn rette strekninger, her er f.eks. Renault 5 Turbo en gjenganger. Du trenger ikke å ta meg på ordet. Det er bare å sjekke selv.

Lenke til kommentar
Hva får deg til å tro det? Det har release-date den 23. oktober også i Norge.

 

Hva som får meg til å tro at Need for speed ble sluppet før i utlandet enn ikke før i dag i Norge? Jeg har jo selv sett det på nettet og det ligger piratkopier av både pc og xbox 360 spillet på nettet så det er det som får meg til å tro dette. Når det gjelder Forza så kan det sikkert stemme at det har samme slippdato som resten av verden, men nå var ikke dette tilfellet når det gjaldt NFSS.

Lenke til kommentar
Hva får deg til å tro det? Det har release-date den 23. oktober også i Norge.

 

Hva som får meg til å tro at Need for speed ble sluppet før i utlandet enn ikke før i dag i Norge? Jeg har jo selv sett det på nettet og det ligger piratkopier av både pc og xbox 360 spillet på nettet så det er det som får meg til å tro dette. Når det gjelder Forza så kan det sikkert stemme at det har samme slippdato som resten av verden, men nå var ikke dette tilfellet når det gjaldt NFSS.

 

At noen napper en DVD fra fabrikken som produserer spillet eller fra internt hos EA, eller fra en av spilltesterene som har fått det tilsendt, og så legger det på nett, har ingenting med lanseringsdatoer å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...