Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Du nevner ikke bakdelene, som at de fleste PS3-spillene MÅ installeres på harddisk fordi BluRay-leseren er så treig. Framtiden for spill, film og musikkdistribusjon er via nettet. Om utgivelsene til PS3 skal ha ukomprimert lyd og bilde og ta en hel 50GB BluRay-plate så er de for store til å selges på nett med de internettlinjene som er tilgjengelig idag.

 

Det var ikke meningen å starte en PS3 vs. X360 krig, men det er både fordeler og ulemper med BD. Jeg mener at det er bedre å måtte installere et spill en gang så slipper jeg å måtte bytte disker når jeg er midt i et spill. Det er selvfølgelig ikke et stort problem, men jeg foretrekker å slippe det.

 

/ferdig med PS3vsX360, det er FM3 som skal diskuteres :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper det kommer en demo veldig snart.. Har NADA å spille for tiden! :(

Har du prøvd Race Pro, som da er den eneste simulator til konsoll.

Kjøreglede og realistisk lyd, men veldig buggete multiplayer og leaderboards fra Kongo.

 

Verdt å prøve, så får vi vente å se om Forza3 kan nå opp til dette (da tenker jeg kun på kjøringa)

Er Moland og French med der eller? :p

Lenke til kommentar
Har du prøvd Race Pro, som da er den eneste simulator til konsoll.

Kjøreglede og realistisk lyd, men veldig buggete multiplayer og leaderboards fra Kongo.

 

Verdt å prøve, så får vi vente å se om Forza3 kan nå opp til dette (da tenker jeg kun på kjøringa)

 

Haha, "leaderbords fra Kongo" vil si at ingenting er sant, alt er juks, de som styrer boards'a er korrupte, og når man først har kommet på lista, kommer man ikke ut igjen? :D Artig at det skulle nevnes, siden jeg bor i samme bygd som Moland-familien. Jaja! Skal teste det KongKake! Men det virker ikke så brukervennlig og tilpasningsvennlig som Forza da.. :)

Lenke til kommentar

Da er det bestemt. Kommer Demo 24. september.

Microsoft and Turn 10 have just sent word that Forza Motorsport 3 has gone gold, with time to spare to spin enough disks for the game's European and North American launch on October 23 and 27, respectively. But the racing news doesn't end there, folks. A demo for the upcoming racing sim is heading to the Xbox Live Marketplace on September 24, featuring many of the latest iteration's enhancements.

 

http://www.joystiq.com/2009/09/11/forza-3-...ace-on-sept-24/

 

:D

Lenke til kommentar

Apropos leaderboards, denne gangen håper jeg Turn 10 tar og gjør noe med de såkalte "exploits" som plaget 2'ern. F.eks: Du kan ikke ta en '69 Charger R/T, stappe 1000 hk++ under panseret og kjøre Nordsløyfa rundt på under 7.30 med originale dekk, antispinn og ABS på i virkeligheten. Derfor burde det heller ikke gått an i 2'ern. Dette håper jeg vi slipper å se noe til i 3'ern, men jeg frykter det verste. Mange leaderboards ble hjemsøkt av disse populært kalte 'rakettbilene'. Å tillate hjelpemidler i en veteranbil burde vært strengt forbudt og er noe Turn 10 bør holde seg for gode til.

Jeg synes å huske at mange svært gode rundetider var satt av denne typen biler, da uten unntak med alle assists påslått for å kompensere for det dårlige veigrepet. Selvsagt satt av svært gode spillere, men man kan ikke komme bortifra at de på en måte drev med fusk, selv om spillet tillot assists på veteranbilene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

begynner så smått å glede meg nå, ser fram til drag løpa med en godt trimmed dogde eller chevrolet. er det mulig å punktere dekkene nå? savnet den muligheten i f2

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Jeg håper, men har litt liten tro på dette:

 

Hvis man bulker og skraper bilen i ett løp, forblir den bulket i garasjen din også, helt til du reparerer den (koster credits selvsagt)! På den måten kan du selge og kjøpe biler og pusse de opp! Det er et av mine største ønsker når det kommer til nye funksjoner i spillet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...