Sveern Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Søkte litt rundt og fant dette på Forza forumet: VIP Membership Exclusive Cars: 2009 Aston Martin DBS 2009 Chevrolet Corvette ZR1 2007 Ferrari 430 Scuderia 2007 Lamborghini Gallardo Superleggera 2007 Porsche 911 GT3 RS (997) Exclusive Collector's Car Pack: Audi R8 5.2 FSI Quattro (Forza Motorsport 3 Cover Car) Acura NSX (Forza Motorsport Cover Car) Nissan Fairlady (Forza Motorsport 2 Cover Car) Aston Martin DB9 (Forza Motorsport 2 European Cover Car) 2008 Dodge Charger Stock Car (with Xbox 360 livery) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Forza Motorsport 3 CE er bestilt! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Forza Motorsport 3 CE er bestilt! Faen meg verdt det! Kjøpte det jeg og for litt siden da jeg synes det var fristende da man fikk med så mange andre flotte godsaker. Pluss at Forza 3 er verdt det uansett! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 For et spill som Forza 3 og det som følger med CE så er ikke de 780 kronene (med frakt og oppkravsbegyr) mye. Gleder meg til å spille det. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 250,- ekstra er småpenger uansett så jeg synes LCE er verd det. Den minnepenna f.eks er jo grisetøff Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ja, fant et mikroskopisk bilde av LCE, og pakka så fet ut. Noen som har link til et bedre bilde? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Wiciwato: Takk. Torrevieja: Javel? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det kommer jo aldri. Så da koser jeg meg heller med Forza Hvilke pakker er det ute å går av Forza3? Ser dere skriver CE? Mens den jeg har sett er LE på cdon.no? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kjært barn har mange navn: CE = Collectors Edition LCE = Limited Collectors Edition LE = Limited Edition Det er snakk om pakken du ser over uansett, Forza 3 kommer foreløpig bare i en vanlig versjon og en samleversjon. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Følger det med to cd'er i begge versjonene? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det følger ikke med cd-er på noen av dem. Men dvd-er Jeg tror det bare er i CE Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Begge utgavene av Forza Motorsport 3 leveres på to DVDer. DVD 2 er det meningen at man skal installere på harddisken, den inneholder noen ekstra biler og baner. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er en av fordelene med PS3, å slippe flere disker. Hvis den ene bare skal installeres er det jo greit for de fleste, men ikke så morsomt for de uten HDD. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Men hva har skjedd her?! Endret 8. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er herfra: http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q...bc:36200%3br:pg De setter sikkert opp prisen når det kommer inn på lager. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Det er herfra:http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q...bc:36200%3br:pg De setter sikkert opp prisen når det kommer inn på lager. Ah, begynte å lure på om jeg kunne gjøre noen skikkelige kupp nå. Men.. hva skjer hvis jeg bestiller derfra nå da? Endret 8. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Prisen stammer fra Datakjedens webbutikk. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Men.. hva skjer hvis jeg bestiller derfra nå da? 1. Du er heldig og får den for 600 kr. 2. Du er uheldig, og Datakjeden krever 750 kr ellers får du ikke varen. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er en av fordelene med PS3, å slippe flere disker. Hvis den ene bare skal installeres er det jo greit for de fleste, men ikke så morsomt for de uten HDD. Du nevner ikke bakdelene, som at de fleste PS3-spillene MÅ installeres på harddisk fordi BluRay-leseren er så treig. Framtiden for spill, film og musikkdistribusjon er via nettet. Om utgivelsene til PS3 skal ha ukomprimert lyd og bilde og ta en hel 50GB BluRay-plate så er de for store til å selges på nett med de internettlinjene som er tilgjengelig idag. Ang. prisen på LCE hos Datakjeden så er det nok dessverre slik at de tar forbehold om feil priser på nettsidene og dermed er de ikke forpliktet til å selge spillet til noen for 556,- og det blir de nok heller ikke å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå