Spirre Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 jeg synes gt serien er for myk i fjeringa jeg da. spesielt den stupinga når du bremser hardt er til tider latterlig. selv med det beste utstyret tunet til max stivhet så stuper bilen alt for mye. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ingen som føler seg gavmilde og vil gi meg en bugatti, Holden, Koenigsegg, or Pagani? Eller noen av delene. Eller cash og. GT: Empire of Maury Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Forza 4 demo ute i dag! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kun for xbox live gold medlemmer.. FUCK MICROSOFT! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Nei, men det er sløsing med penger, og umulig å få avsluttet.. Må ringe til de idiotene for å få avslutta medlemskapet... Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nei, men det er sløsing med penger, og umulig å få avsluttet.. Må ringe til de idiotene for å få avslutta medlemskapet... Om du ikke er medlem nå kan du bare kjøpe kode for ett år mye billigere på nett enn å binde seg til Microsoft, og da trenger du ikke å ringe noen som helst "idiot" for å få stoppet det. Da stopper det av seg selv. Jeg ringte de selv i går og det var null problem å sørge for at det ikke blir trukket automatisk igjen neste gang tiden går ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 får da kjøpt 13mnd live for 300kr ca. da er du nede i 23kr mnd! det er vel billigere enn en bussbillet Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvorfor skal jeg gidde å betale for en demo? Og i det heletatt betale for gold som jeg aldri bruker? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det å spille online er jo det beste med forza Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Prøv det med min router du. Så sier du noe annet =) Jeg drifter jeg.. Men hvordan er det hvis man kjøper en kode i en nettbutikk.. Kommer det er kort i posten med koden på eller får man den på mail asap? BTW.. øverste punktet på DENNE listen er en løgn! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nei, for demoen vil før eller senere bli tilgjengelige for Silver-medlemmer. Hvordan er røykeffektene ved drifting i 4'ern? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Foreløpig er det en løgn =) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Nei. Silver-medlemmer har vel tradisjonelt fått demoer en uke etter Gold-medlemmer. Irriterende, ja, men ingen løgn i forhold til det som blir sagt med tanke på at FM4 ikke kommer før 11. okt i US, og demoen kommer senest 10. okt. Christian B: Så vidt jeg kunne se var røyken langt mer tilstedeværende enn i FM3. Endret 4. oktober 2011 av Atald Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er fortsatt 10 dager til det er løgn. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 7. oktober får vi vanlige dødelige lov til å teste. Men tilbake til mitt spørsmål om gold Men hvordan er det hvis man kjøper en kode i en nettbutikk.. Kommer det er kort i posten med koden på eller får man den på mail asap? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Den jeg kjøpte fikk jeg på mail etter en drøy halvtime. Bilde av en skrapt kode, så pass på at du kjøper fra noen med godt rykte. Jeg fikk en UK-only kode og fikk vel gratis poeng eller noen måneder som plaster på såret da jeg måtte vente et døgn på den nye. Om jeg ikke husker feil bestilte jeg herfra: http://www.cheapxboxlivecodes.com/ Endret 4. oktober 2011 av Atald Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er det kun sånn latterlig kinect styring av spillet som jeg har sett på youtube, eller går det an å spille med gir gass og brems på kontrolleren også? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Selvfølgelig funker det med kontroller eller ratt også. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det var da enda godt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå