Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Nei, men det er sløsing med penger, og umulig å få avsluttet.. Må ringe til de idiotene for å få avslutta medlemskapet...

Om du ikke er medlem nå kan du bare kjøpe kode for ett år mye billigere på nett enn å binde seg til Microsoft, og da trenger du ikke å ringe noen som helst "idiot" for å få stoppet det. Da stopper det av seg selv.

Jeg ringte de selv i går og det var null problem å sørge for at det ikke blir trukket automatisk igjen neste gang tiden går ut.

Lenke til kommentar

Nei. Silver-medlemmer har vel tradisjonelt fått demoer en uke etter Gold-medlemmer. Irriterende, ja, men ingen løgn i forhold til det som blir sagt med tanke på at FM4 ikke kommer før 11. okt i US, og demoen kommer senest 10. okt.

Christian B: Så vidt jeg kunne se var røyken langt mer tilstedeværende enn i FM3.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Den jeg kjøpte fikk jeg på mail etter en drøy halvtime. Bilde av en skrapt kode, så pass på at du kjøper fra noen med godt rykte. Jeg fikk en UK-only kode og fikk vel gratis poeng eller noen måneder som plaster på såret da jeg måtte vente et døgn på den nye.

Om jeg ikke husker feil bestilte jeg herfra: http://www.cheapxboxlivecodes.com/

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...