Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer jo an på senkesettet.. Er jo ikke for å senke de settes på i spillet, er for å bedre kjøreegenskapene.. =)

Nå pleier ikke jeg å senke S14 i spillet eller i virkeligheten, så jeg vet ikke hvordan den er :p

Er jo noen biler som kan skamsenkes i spillet da :p

BTW.. Test den derre gamle merca med twin turbo v12.. det er helt sykt morro å drifte med! :D

Lenke til kommentar

Eller kanskje wheelie? Isåfall vet jeg ingenting. :p

Å det er lett og ta jukse wheelie i fart da :p

Ta en hatchback elns, helst en bil med dårlig aerodynamikk. Så skam trimmer du den så den går over 190mph og myker opp alt av fjæring, dekk osv. Så skal du se den ta wheelie :p

Er vel en Renualt Turbo som letter foran vis du kjører over 190mph også :p Sykt lættis

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nå blitt endelig ferdig med 6år med R1 class og trodde jeg var ferdig med det, men så komm det år7. Tenkte det var nye race som kommer nå som vanlig, men så er det R1 biler igjen.

Når jeg går til event list så har jeg sølv på R1 race, men jeg kom første plass på alle R1 løp!? Fikk bonus penger,gull achiviment osv for 6 år.

Skal man kjøre 7 år med R1 biler igjen eller er det noe rart som har skjedd?

og skjønner ikke hvorfor det står sølv på eventliste når jeg fikk gull :(

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar

etter år 6 så kjører du bare gamle løp om igjen. gå heller inn på event lista og velg løpa der, da kan du kjøre de du mangler uten å være redd for at du kjører samme om og om igjen (som lett kan skje, siden løpsvalgene er bassert på hvilken bil du har valgt)

Lenke til kommentar

etter år 6 så kjører du bare gamle løp om igjen. gå heller inn på event lista og velg løpa der, da kan du kjøre de du mangler uten å være redd for at du kjører samme om og om igjen (som lett kan skje, siden løpsvalgene er bassert på hvilken bil du har valgt)

ja ok. Men hva skjer med at på eventlist så står det at jeg har sølv på R1 championship, når jeg kom på første plass på alle race og fikk gull osv etter det 13ende løpet?

det er egentlig det som er noe rart. og det hadde vært dumt om det var noe bug i spillet, siden jeg prøver å få en achivement hvor jeg må ha gull på alle events :/

Lenke til kommentar

vel, jeg vet ikke. er du sikker på at du har gull på alle løp?

du kan jo "bare" kjøre R1 cupen om igjen da. om ikke annet, så får du en haug med credits for det. og du får lvl opp flere R1 biler til lvl 5, som gir mer rabatt til tuning deler.

Lenke til kommentar

vel, jeg vet ikke. er du sikker på at du har gull på alle løp?

du kan jo "bare" kjøre R1 cupen om igjen da. om ikke annet, så får du en haug med credits for det. og du får lvl opp flere R1 biler til lvl 5, som gir mer rabatt til tuning deler.

ups, der fant jeg ut av det.

Det var et løp jeg hadde sølv på, et av de første i evente.

Fikk gull på den nå og alt er som det skal. Jeg tenkte at jeg fikk gull på alle siden jeg kom på første plass på slutten av championshipet, men man trenger vist ikke ha 1plass på alle race for å få gull :p

Men takk for svar ;)

Lenke til kommentar

Penger er ikke alt i spillet! Bare prøv å kjøp en nyere Toyota eller slikt og opplev den rene og naturtro følelsen av hvordan det er å vite at denne bilen aldri kommer til å få motorstopp eller overstyre i en sving. Føl hvordan det er å sitte i trygg, japansk kvalitet. På slutten av dagen når solen står akkurat der den pleier å stå, så kan du si til deg selv: "Reinart, dette valget var et godt valg. Og det kostet meg bare knappe 10,000 cr. For et liv, for et liv"

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...