ReGaiN Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Skulle hatt en sånn stol vett, da hadde kjøringa blitt komplett.. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Koser seg like mye i denne 4 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen prøvd volvo 240(2?) med masse hestekrefter, senket til bakken bak, samt satt alt av suspension til soft? Skikkelig rally-moro! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Nei men blåste bort alt av asfalt når jeg testet min Ford Focus RX Endret 16. april 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen prøvd volvo 240(2?) med masse hestekrefter, senket til bakken bak, samt satt alt av suspension til soft? Skikkelig rally-moro! Krenger like mye som i virkeligheten! 1 Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Noen prøvd volvo 240(2?) med masse hestekrefter, senket til bakken bak, samt satt alt av suspension til soft? Skikkelig rally-moro! Er 242 (dvs 200 serien, 4 sylindret motor, og 2 dørs). Har vel en 3 forskjellige på spillet, har dog ikke testet rallystuk. Kun originalstuk, maks trimmet med original girkasse og clutch, samt en tilsvarende, bare med rekke 5'eren. Fine biler å kjøre med, men blir litt sidelengs stil, akkurat som i virkeligheten Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ny paint job på 350zen Tycks? Er egentlig ikke ferdig, skal ha noen "sponsor" dekaler tenkte jeg 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ganske så bra, med et sett felger som passer særs bra. Selv ville jeg nok fjernet de røde feltene og funnet på noe annet om du føler det blir tomt. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Syns 350zen var dritfet jeg! Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har capturet noe Volvo 242 og litt harry stuff drifting med hd-pvr'en .. er det noe ønske for at det skal publiseres så bare si ifra:) Lenke til kommentar
simentp Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ny paint job på 350zen Tycks? Er egentlig ikke ferdig, skal ha noen "sponsor" dekaler tenkte jeg Hvordan du finner de bildene? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ny paint job på 350zen Tycks? Er egentlig ikke ferdig, skal ha noen "sponsor" dekaler tenkte jeg Hvordan du finner de bildene? Du må uploade de til storefront, også går du på forza 3 sin hjemmeside hvor du må logge på, også kan du laste de ned Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 tenkte jeg skulle kjøpe forza. men jeg lurer på 1 ting, kan man style bilene og oppgradere dem? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 For å være ærlig syns jeg styling på forza er WAY bedre enn NEEDFORSPEED og de ekstreme 2 meter høye spoiler spilla. Fordi Forza er så realitstisk i forhold. OG det er så sykt "ekte" gameplay. Kjøp forza, mann! Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 er det sånn drifte modus eller no på det? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er litt lite styling da, og mye av den som er stygg.. Rieger funker fett på E30'n da, men ellers er det litt preget av riskoker, og syns vingeutvalget kunne vært bedre enn den kjipe fæle forza vingen.. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er mye styling messig som kunne vært forbedret i Forza. Skulle blant annet ønske man kunne senke bilene mer, og fjernet vingen på bilene som har det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå