Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Camaro SS 2010 mod var ekstremt god å drifte med. Trenger bare litt små justeringer på tunings så er den klar. :new_woot:

Den er oppgradert så ogsi på maks, bare et par enkle oppgraderinge igjen :thumbup:

Liker biler med masse hp når jeg drifter :!:

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har lyst på FM3 Ultimate edition, men har da vanlig verson fra før og har ikke kjøpt noen av DLC som har kommet ut. Har veldig lyst på alle disse nye pakkene, og det ser ut som at det beste valget er å kjøpe U.e, og ikke hver pakke for seg.

Så er det verdt det? Ifølge den sida så inneholder den pakka alle DLC og Stigs car pak, som skal vist til sammen være 300 nye biler(og da ca700 med de fra før)? Høres svimmlende mye ut, så kan noen bekrefte det?

http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox360/2569/Forza-Motorsport-med-eksklusiv-Top-Gear-avtale

Og regner med at det er koder som jeg må taste inn for å laste DLC og resten? eller er det en ekstra cd som må innstalleres?

Som sagt så har jeg vanlig FM3 fra før ;)

takker på forhånd ;)

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar

Nice, da blir det et kjøp ;)

Da kan jeg bare innstallere kun den ekstra cden og bruke den gamle plata?

men jo er det 300 nye biler som er på den?

Det var bra av MS og turn10 å selge denne UE. Forlenger forza sin levetid og underholdning. Blir glad bare av å tenke på det :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...