Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Sant det. Men da kan de vel akkurat legge til nok røyk så det ikke begynner og lagge. Håper de liegger på litt i hvert fall! Gleder meg skikkelig nå! Store problemet er f.eks over Live.. 8 biler som drifter gjennom svingen samtidig med massiv røyk.. Da blir det HARDT for maskinen Det tror jeg på Blir nok mye lagg da, noe som er utrolig plagsomt. Men Forza 3 kommer til og bli awesome uansett! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 lurer på om limited edition blir tilgjengelig på elkjøp når det blir utgitt? Det kan vel ikke bare være forhåndsbestilling på det? Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tviler jeg på, bare det at om man forhåndsbestiller får man sikkert varen tidligere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg SKAL ha Forza 3. Ser jo griserått ut. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Oktober, i en garasje nær MEG: ..vel, skal vel spille en stund før jeg har alle da! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Håper GameStop har et innbyttetilbud lignende det de hadde med Killzone 2 Special Edition. At du får spillet for 100kr + to 360-spill eller lignende. Jeg likte 2-ern veldig godt, så gleder meg til F3 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvor er det folk forhåndsbestiller? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ser ut som de fleste har bestilt fra cdon.com og platekompaniet. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ser Absluttspill.no er hakket billigere enn CDON og Platekompaniet, noen som har erfaring med om de er raske ute (kanskje litt for raske ) ute med spill? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 De pleier å levere på releasedatoen. Men de har hatt litt dårlig levering de siste månedene. Vet ikke hvordan det er nå. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg kjørte på og bestilte LCE utgaven på den første plassen den dukket opp - CDON.com. Håper bare de leverer fort.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Håper på flere klassikere innen bilene jeg da, evt som dlc Endret 7. september 2009 av daruu Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg kjørte på og bestilte LCE utgaven på den første plassen den dukket opp - CDON.com. Håper bare de leverer fort.. Min erfaring med cdon.no ellers er at de leverer på 2 dager. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 cdon er raske å levere! 2 dager opp til nord-norge Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Godt å høre! Like kjappe som Absoluttspill er da? ..eller var ihvertfall.. Håper på flere klassikere innen bilene jeg da, evt som dlc Ame to that! Men hva er snakket om at LCE kjøperene får DLC-biler. Det er vel biler som andre folk kan kjøpe for points regner jeg med, men da kommer de altså ut samtidig som selve spillet da.. Hmm.. Endret 7. september 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Sånn som jeg har forstått det, så får vi eksklusiv LCE bil pakke, ikke noe som andre kan laste ned. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Trodde bare det var noen tuningsetups og stylingsetups jeg? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fra CDON: Forza Motorsport 3 Limited Edition contains: • Forza Motorsport 2GB USB Storage and keychain • Forza Motorsport VIP Membership• and Exclusive Car Pack•: • Exclusive Collector's Edition Car Pack•: This pack includes 5 cars that have been hand tuned and hand painted by the developers at Turn 10 to fly the Forza Motorsport colors. • Exclusive Forza Motorsport 3 Theme:• Customize your Dashboard experience with this limited availability Xbox 360 theme. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tror jammen jeg bestiller LCE! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Okay, da tipper jeg det er det de kaller "Exclusive Car Pack". Dette la jeg ikke merke til når jeg bestilte det, så det kom som en bonus på meg nå! Glad jeg bestilte LCE. This pack includes 5 cars that have been hand tuned and hand painted by the developers at Turn 10 to fly the Forza Motorsport colors. ..det her derimot tror jeg rett og slett er biler fra den vanlige versjonen av spillet, som er trimmet og lakkert: Endret 8. september 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå