Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør dere for cash? Evt hvilket (hvilke) løp er fast and easy money som kan kjøres om og om igjen uten å bruke for mye tid ?

 

det du kan gjøre er og lage et private race i multiplayer delen, velg så mange UI som mulig. Ta av alt av kontroll,er og høyest vanskelig grad. Deretter velger du benchmark layout A banen, velger den raskeste bilen på spillet og velger 30 eeller mer runder.

 

30 runder = 9-10 min og da tjener du rundt 54k

50 runder = 14-15 og da tjener du rundt 90 :)

 

Det er en vei hvertfalt :p

Funka greit det :p Testa med 20 runder, tjente 21 k, og ble torpedert av UI drittene så bilen ble skadet for 26 K :p Hadde fått det dobbelte i banken om ikke de hadde vært så idiot :p

 

Husk at du trenger ikke å følge banen, du kjører bare rundt den firkanten i midten :p Altså uten får banen :D

 

Firkant i midten? Skjønte ikke helt hva du mente jeg men. hehe

Lenke til kommentar

Hva gjør dere for cash? Evt hvilket (hvilke) løp er fast and easy money som kan kjøres om og om igjen uten å bruke for mye tid ?

 

det du kan gjøre er og lage et private race i multiplayer delen, velg så mange UI som mulig. Ta av alt av kontroll,er og høyest vanskelig grad. Deretter velger du benchmark layout A banen, velger den raskeste bilen på spillet og velger 30 eeller mer runder.

 

30 runder = 9-10 min og da tjener du rundt 54k

50 runder = 14-15 og da tjener du rundt 90 :)

 

Det er en vei hvertfalt :p

Funka greit det :p Testa med 20 runder, tjente 21 k, og ble torpedert av UI drittene så bilen ble skadet for 26 K :p Hadde fått det dobbelte i banken om ikke de hadde vært så idiot :p

 

Husk at du trenger ikke å følge banen, du kjører bare rundt den firkanten i midten :p Altså uten får banen :D

 

Firkant i midten? Skjønte ikke helt hva du mente jeg men. hehe

 

Ja det er jo sånn "autovern" i midten av banen. Men anway, er bare og kutte banen :)

 

Hva gjør dere for cash? Evt hvilket (hvilke) løp er fast and easy money som kan kjøres om og om igjen uten å bruke for mye tid ?

 

det du kan gjøre er og lage et private race i multiplayer delen, velg så mange UI som mulig. Ta av alt av kontroll,er og høyest vanskelig grad. Deretter velger du benchmark layout A banen, velger den raskeste bilen på spillet og velger 30 eeller mer runder.

 

30 runder = 9-10 min og da tjener du rundt 54k

50 runder = 14-15 og da tjener du rundt 90 :)

 

Det er en vei hvertfalt :p

Funka greit det :p Testa med 20 runder, tjente 21 k, og ble torpedert av UI drittene så bilen ble skadet for 26 K :p Hadde fått det dobbelte i banken om ikke de hadde vært så idiot :p

 

Husk at du trenger ikke å følge banen, du kjører bare rundt den firkanten i midten :p Altså uten får banen :D

 

Firkant i midten? Skjønte ikke helt hva du mente jeg men. hehe

 

Ja det er jo sånn "autovern" i midten av banen. Men anway, er bare og kutte banen :)

Lenke til kommentar

Sjekk giftsa dine, bmwcoupe!!:)

 

Folk!!! Skriv GT og ønske her også legg meg til på xbox! Min GT er Vinduet

 

 

 

Og gjerne takk for bilene etterpå :love:

 

 

 

Noen som joiner å kjøre? Send mld .. Ja har skrevet gamertagen ett par ganger xD

Meg og en annen ...DRIFT!!

Endret av want2havebody
Lenke til kommentar

Sjekk giftsa dine, bmwcoupe!!:)

 

Folk!!! Skriv GT og ønske her også legg meg til på xbox! Min GT er Vinduet

 

 

 

Og gjerne takk for bilene etterpå :love:

 

 

 

Noen som joiner å kjøre? Send mld .. Ja har skrevet gamertagen ett par ganger xD

Meg og en annen ...DRIFT!!

 

Flere biler til MEG? :O Haha takk<3

 

Får ikke tatt en drift match idag desverre. Må desutten ordne meg en ordentlig god drifte bil ettersom jeg solgte den beste jeg hadde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...