Toalettet Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ser over cæsha nå, max 5 mill, folkens.. Sorry. Send venneinvitasjon til: Vinduet Gidder ikke adde. Hehe;) God åttendefebrJul:) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva gjør dere for cash? Evt hvilket (hvilke) løp er fast and easy money som kan kjøres om og om igjen uten å bruke for mye tid ? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ehm... Vel. Det er hemmelig. Tror ikke jeg skal forklare det på forumet. Men fremgangsmåten rimet på mack Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva gjør dere for cash? Evt hvilket (hvilke) løp er fast and easy money som kan kjøres om og om igjen uten å bruke for mye tid ? det du kan gjøre er og lage et private race i multiplayer delen, velg så mange UI som mulig. Ta av alt av kontroll,er og høyest vanskelig grad. Deretter velger du benchmark layout A banen, velger den raskeste bilen på spillet og velger 30 eeller mer runder. 30 runder = 9-10 min og da tjener du rundt 54k 50 runder = 14-15 og da tjener du rundt 90 Det er en vei hvertfalt Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva gjør dere for cash? Evt hvilket (hvilke) løp er fast and easy money som kan kjøres om og om igjen uten å bruke for mye tid ? det du kan gjøre er og lage et private race i multiplayer delen, velg så mange UI som mulig. Ta av alt av kontroll,er og høyest vanskelig grad. Deretter velger du benchmark layout A banen, velger den raskeste bilen på spillet og velger 30 eeller mer runder. 30 runder = 9-10 min og da tjener du rundt 54k 50 runder = 14-15 og da tjener du rundt 90 Det er en vei hvertfalt Funka greit det Testa med 20 runder, tjente 21 k, og ble torpedert av UI drittene så bilen ble skadet for 26 K Hadde fått det dobbelte i banken om ikke de hadde vært så idiot Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Noen andre tips for å tjene kjapt penger?? Ps, et spørsmål, når dere sier 21k, mener dere da 21 000? Endret 9. februar 2011 av lasse958 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jepp k= 000 Nei. Jeg røper at jeg har 947,890,330. Skal sende biler til maks 3 mill. Men add vinduet på live folkens Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jepp k= 000 Nei. Jeg røper at jeg har 947,890,330. Skal sende biler til maks 3 mill. Men add vinduet på live folkens Hvordan kan du få så mye penger? Måten jeg vet om er og kjøre privat multiplayer race med beste bilen, på høyest vanskelighets grad. Men husker ikke på hvilken bane... Lenke til kommentar
daddydoug Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) GT: jokkis93 Kan gjerne ta en ferrari 250 gto!! Hvis den blir for dyr kan jeg gjerne ta en ferrari 458 italia i stedet Endret 9. februar 2011 av daddydoug Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 GT: jokkis93 Kan gjerne ta en ferrari 250 gto!! Tror jeg ønsker en Ferrari 250 GTO jeg også ja Lenke til kommentar
jonrompe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 kunne tenkt med en ferrari 250 gto også gamertagen min er: lommedamaaa hvordan har du fått så mye penger? vet du om noen money glitcher som fortsatt fungerer? Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 kunne tenkt med en ferrari 250 gto også gamertagen min er: lommedamaaa hvordan har du fått så mye penger? vet du om noen money glitcher som fortsatt fungerer? Han sier jo maks 3mil og at dere skal adde han Ferrari 250 GTO koster jo 20 000 000.... Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva gjør dere for cash? Evt hvilket (hvilke) løp er fast and easy money som kan kjøres om og om igjen uten å bruke for mye tid ? det du kan gjøre er og lage et private race i multiplayer delen, velg så mange UI som mulig. Ta av alt av kontroll,er og høyest vanskelig grad. Deretter velger du benchmark layout A banen, velger den raskeste bilen på spillet og velger 30 eeller mer runder. 30 runder = 9-10 min og da tjener du rundt 54k 50 runder = 14-15 og da tjener du rundt 90 Det er en vei hvertfalt Funka greit det Testa med 20 runder, tjente 21 k, og ble torpedert av UI drittene så bilen ble skadet for 26 K Hadde fått det dobbelte i banken om ikke de hadde vært så idiot Husk at du trenger ikke å følge banen, du kjører bare rundt den firkanten i midten Altså uten får banen Lenke til kommentar
jonrompe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 hva er gamertagen hans a? og hvilke bil koster tett opp under 3 mill? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 jeg vet ikke om du gidder å kikke litt lenger opp a, men jeg tror gamertag er Vinduet a, sjekk ut a 2 Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei! Kjøpte meg Forza i dag og gleder meg til å komme i gang med det. Har sett litt på marketplace på hva jeg kan kjøpe som tilegg. Er det noen anbefalinger på hva jeg bør gå for først? For å så skaffe meg resten etterhvert? Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 hva er gamertagen hans a? og hvilke bil koster tett opp under 3 mill? Hvis du leser lengre opp så ser du gamertagen hans.... Og har du egentlig FM3???... "hvilke bil koster tett opp under 3 mill?"... da går du på carshop fra menyen og ser etter bilen der, for der står det priser og alt det andre du trenger å vite... Og han gir folk muligheten til å velge en bil de har veldig lyst på. Og hadde jeg vært deg hadde ikke jeg prøvd å dratt fra han så mye spenn som mulig, men faktisk velge en bil du virkelig har lyst på men har budsjett som ikke tillater det:) Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dog 50, all your posts make sense ty. Add meg, bil til maks 3 mill. bmwcoupe, hva syns du om bilen? Folk har lagt meg til men skriv gt og ønske jeg vet hva dere vil ha:) W2hb Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dog 50, all your posts make sense ty. Add meg, bil til maks 3 mill. bmwcoupe, hva syns du om bilen? Folk har lagt meg til men skriv gt og ønske jeg vet hva dere vil ha:) W2hb Jeg kan gjerne få 3 mill i cash jeg hvis det går ? Manijack er GT. lagt deg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå