Wrasko Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Første kan jeg svare på: Kommer IKKE egne drifteløp.. Derimot så kan man velge det på online spilling.. Selv bruker jeg auto-clutch, og ellers alt av hjelpemidler av, samt skader på realistisk Endret 7. februar 2011 av Wrasko Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Her er alt av hjelpemidler av. Men det skulle vært flere typiske japsebiler på spillet. Savner eldre toyota corolla og lignende. Ikke bare Toyota AE86, som alle andre spill også har. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 hmm, ok. Jeg har et par hjelpe midler på jeg da. Tenkte jeg skulle slå de av i kveld å se åssen det går. Men jeg sliter veldig med å få bilen til å ligge bredt. Noen tips? Kan det være for at jeg kanskje har stabilator hjelp på eller noe sånt?? Har egentlig ikke peil på hva jeg har på og av. hehe, men trur egentlig jeg bare her stabilator greier på.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Alt av stabilisator og anti-skrens må selvfølgelig av. Det står vel litt info om hva de forskjellige hjelpemidlene er? Hvis ikke greier du sikkert å lese deg fram til det. Endret 7. februar 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Alt av stabilisator og anti-skrens må selvfølgelig av. Det står vel litt info om hva de forskjellige hjelpemidlene er? Hvis ikke greier du sikkert å lese deg fram til det. Husker når jeg kjøpte forza. Så ble jeg så sykt forbanna får at jeg ikke fikk til å drifte. Flere månder senere så prater jeg med en fyr som også nett har kjøpt spillet. Så først da fant jeg ut at man kunne ta av alle disse hjelpemidlene Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Folkens, jeg har et problem. Kom til skade får å kjøpe flere Audier uten hell. Og derfor jeg har bestemt meg får å gi de bort, så pass på 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Ånei, ikke gi de til meg! For all del... Luksusproblem i aller høyeste grad! Endret 8. februar 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Ånei, ikke gi de til meg! For all del... Luksusproblem i aller høyeste grad! Har aldri vært så vanskelig og kjøpe biler før må jeg si. Før når jeg var fattig, så kjøpte jeg jo den bilen jeg ville ha, tuna den og hadde det gøy. Nå kjøper jeg MASSEvis av biler, vet ikke hvilken bil jeg ska bruke lengre Endret 8. februar 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er egentlig enklere at vi sier hvilke biler vi vil ha. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gir folk 1 bil di vil ha uansett pris. Skriv gt og ønske! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Gir folk 1 bil di vil ha uansett pris. Skriv gt og ønske! GT: pwndbysk8rn Ønske: Ferrari 250 GTO Endret 8. februar 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ferrsri 250 gto for u my friend:) Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ferrsri 250 gto for u my friend:) thx m8 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Bare duaccepter friend inviten^^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Går ut ifra at du har mer på lager, så da ønsker jeg meg en Toyota Tom's Supra til åttendefebrujul! Gamertag iz to the left, to the left. Endret 8. februar 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Bare duaccepter friend inviten^^ er noe fucka :S får ikke accepta Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) GT: Vind@uet (uten krøllalfan) Edit: værsågod:) Endret 8. februar 2011 av want2havebody 2 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er det frekt å spørre om nok en Ferrari 250GTO? GT: tjalla Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) ... Endret 13. februar 2011 av lasse958 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå