BMWCoupeFtw Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Haha, du skal vite at jeg ble glad når jeg fikk se de. Var ikke Bmw m3 e46 god å drifte med? Den så ihvertfall himmelsk ut. Nei syntes ikke noen av BMWene tilfredstiller mine behov. Når jeg finner mine drifter biler så trimmer jeg de opp til 550-650hk, max negativ camber foran, +4 toe foran, max caster og max senket. Fungerer bilen da, så fin tuner jeg Vis ikke så selger/gifter jeg den EDIT: Eneste BMWene som faktisk fungerer er de med rekke sekser. De andre er så sykt avhengi av og ligge på rødlinja, så må kjøre mye mer annerledes en jeg er vant = no good 4 me. Z4 er den beste Bmwen i mine øyne å drifte med EDIT2: Prøver å tamme Top secret supra til drifting ser ut som jeg nærmer meg Endret 6. februar 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Er bare å sende til meg også, begynte å spille for noen dager siden så jeg har nesten ingen biler eller penger. Gt: Turbo Lax 1337 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Den BMWen var den VÆRSTE bilen jeg noensinne har kjørt. Det var bokstavelig talt umulig å kjøre igjennom svinger uten å drifte. Måtte drifte igjennom 4 laps på fujimi for å kave meg til en andreplass. Men den var god å drifte med, så jeg skjønner poenget med maks negativ camber. Var bare helt ubrukelig til noe annet. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Den BMWen var den VÆRSTE bilen jeg noensinne har kjørt. Det var bokstavelig talt umulig å kjøre igjennom svinger uten å drifte. Måtte drifte igjennom 4 laps på fujimi for å kave meg til en andreplass. Men den var god å drifte med, så jeg skjønner poenget med maks negativ camber. Var bare helt ubrukelig til noe annet. haha Ja enten så må du gå sidelengs, eller så går du rett frem nesten Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Den BMWen var den VÆRSTE bilen jeg noensinne har kjørt. Det var bokstavelig talt umulig å kjøre igjennom svinger uten å drifte. Måtte drifte igjennom 4 laps på fujimi for å kave meg til en andreplass. Men den var god å drifte med, så jeg skjønner poenget med maks negativ camber. Var bare helt ubrukelig til noe annet. Vis du ikke likte den kan jo jeg få den? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Njaa, er ganske pengelens og har lyst å prøve den på andre baner, så du må nok spør noen andre. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Du har nok ganske mye mer penger enn meg, har vell 10k tror jeg og ingen biler utenom de jeg har unlocket og de som fulgte med ultimate edition. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Du har nok ganske mye mer penger enn meg, har vell 10k tror jeg og ingen biler utenom de jeg har unlocket og de som fulgte med ultimate edition. jeg har over 50 mill Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) How did you get that much money? The legit way, or? Jeg har vel 200k, 600-700k med bilene. Endret 6. februar 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Du har nok ganske mye mer penger enn meg, har vell 10k tror jeg og ingen biler utenom de jeg har unlocket og de som fulgte med ultimate edition. jeg har over 50 mill Wow Du kan ikke avse litt til meg eller? GT: Turbo Lax 1337 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 How did you get that much money? The legit way, or? Jeg drifta med en fyr med min fav drifte bil, en supra tuna av meg selv. Også knuste jeg han hele tiden. Så jeg spurte om han ville sponse meg med å kjøpe supraen, og han skulle få velge hvor mye penger han ville kjøpe den får, men måtte være over 400 (400.000cr) Og han var da så rik at han trodde det var 400 mill jeg mente , men så mye hadde han ikke, men han ville gi 80 mill får den Så da solgte jeg den får 80 mill hoho Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Haha, sykeste gubben. Heldiggris! Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fatter ikke hvorfor dere liker så mye effekt på driftebilene deres jeg... Har strengt talt en 242 som er maks trimmet til noen drifteløp, men liker i hovedsak best N/A biler med maks 200kw.. F.eks 510, Alfa, etc... Sånn at man faktisk må kunne teknikker og instillinger av bil for å drifte.. Og ikke kun gir gass.. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fatter ikke hvorfor dere liker så mye effekt på driftebilene deres jeg... Har strengt talt en 242 som er maks trimmet til noen drifteløp, men liker i hovedsak best N/A biler med maks 200kw.. F.eks 510, Alfa, etc... Sånn at man faktisk må kunne teknikker og instillinger av bil for å drifte.. Og ikke kun gir gass.. Vedder på at du ikke gjør det bra når det gjelder points drifting. Da bør man faktisk ha endel omph under panseret. Ser ikke helt det du mener med teknikk Får vis jeg kjører en bil med lite power, så holder jeg hvertfalt gassen i bånn. Med masse power så man jo faktisk være forsiktig på gassen. Og jeg selv bruker handbrekk, scandinavien flick og bremsing får å få rompa ut. Så ser ikke hvor du har det fra Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som har noen "baseline" driftesettings, ca hva jeg må sette diverse ting til på opphenget, for å ha noe å gå utifra ? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som har noen "baseline" driftesettings, ca hva jeg må sette diverse ting til på opphenget, for å ha noe å gå utifra ? http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4035229.aspx. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som har noen "baseline" driftesettings, ca hva jeg må sette diverse ting til på opphenget, for å ha noe å gå utifra ? http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4035229.aspx Fixed link. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fatter ikke hvorfor dere liker så mye effekt på driftebilene deres jeg... Har strengt talt en 242 som er maks trimmet til noen drifteløp, men liker i hovedsak best N/A biler med maks 200kw.. F.eks 510, Alfa, etc... Sånn at man faktisk må kunne teknikker og instillinger av bil for å drifte.. Og ikke kun gir gass.. Vedder på at du ikke gjør det bra når det gjelder points drifting. Da bør man faktisk ha endel omph under panseret. Ser ikke helt det du mener med teknikk Får vis jeg kjører en bil med lite power, så holder jeg hvertfalt gassen i bånn. Med masse power så man jo faktisk være forsiktig på gassen. Og jeg selv bruker handbrekk, scandinavien flick og bremsing får å få rompa ut. Så ser ikke hvor du har det fra Sa vel strengt talt intet om å drifte for poeng, men har da f.eks tatt over 100 000 poeng på 1 runde på Fujima kaido, med en bil med 200kw... Med maks gass rundt en sving, så ber du om å snurre, om du har mye gass eller ikke, så må "tappe" gassen iblant med lite gamp og.. Med en bil med 500kw, så klarer man lettere å fikse opp små feil. For da kan man løse det enkelt ved å gasse. + at man MÅ ha bra oppsett på en bil med lite effekt for å få den perfekt til å gli rundt svingene... Jeg kommer heller aldri til å forstå de syke camberene folk bruker på spill for å drifte, forstår meg heller ikke på de som vil ha de største turboene. Turbolag=fyfy.. Selv er jeg glad i å ha ett kombinert racing/drifting oppsett, med andre ord, kan kjøre fort og aggressivt, eller sladde. Mr Bmwcoupeftw: Jeg sa heller aldri at du var en udugelig kar som kun powerslider, jeg sa bare at jeg ikke forstår meg på de som går for maks effekt, eller 4wd.. (for mye effekt=mindre respons, men seff, mer som skjer når noe først skjer) Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hmm, dere som snakker endel om drifting og sånn.. Kommer det egne drifte løp utover i spillet?? Selv har jeg kun fått kjøre vanlige løp hitill.. Og en annen ting, har dere noen form for driving assistent på? Eller står alt på av, og skader på realistic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå