Wiciwato Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Da får du kvele supraen da! Tviler på at den blir noe tess da. Jeg har en VW Scirocco og denne Subaruen som er toppa C. Det som er greia er at Sciroccoen er rask på sletta og Subaruen i svingene. Er liksom ikke noe kompromiss! Har prøvd å funnet noen greie tuninger på Storefront, men det ser ut til at det blir enten eller. Som oftes kjører jeg med Subaruen, så får jeg heller trøkke pedalen igjennom gulvet på strekkene. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg vil ikke kvele den, for nå er den perfekt å drifte med =) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Skjønner det. Er det deilig å drifte med ratt? Såfremt du har ratt. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Har ikke ratt nei. Har G27 på pcen og der er det deilig Funker tålig med kontroller, bortsett fra den forbanka speed sensitive stryingen.. Kan ikke ligge så breit for jeg får ikke kontra fort nok.. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Må bare slenge meg med her og, i og med at jeg også har fått mitt eget Forza 3 i posten i dag, MEN desverre ikke så mye tid til å spille i helga .. Det blir nok mer senere igjen også da Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Noe av det første jeg gjorde i forza må jeg bare laste opp Jeg digger den bilen.. Elskbart svev <3 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Den Audi'en der er helt konge å kjøre Men jeg blir med på C-class kjøring litt senere. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Anyone up to some online racing? Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hva er det som må til for å få mest mulig vinkel når man drifter? Er snakk om 4 hjuls drift, S4! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Drifting skal foregå med to hjul, og de skal sitte bak! Wiciwato er gamertag hvis noen har lyst å kjøre litt. Endret 5. februar 2011 av Wiciwato 1 Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 nja, muligens litt enig! :!: Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Helt enig. 4wd er ikke drifting, det er powersliding. Er det forresten noen som har alt får mye penger til overs og kan sponse meg med 500-1 mill cr? Personen ska få lov og få den beste drifte bilen in-game tuna av meg, nemmelig en supra, + en Ferrari FFX. GT: pwndbysk8rn EDIT: åhh, fantastisk med 70mill på konti Endret 6. februar 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har begynt å bli skikkelig fan av og drifte gamle amerikanere Pontiac GTO<3 Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hva har skjedd med Forza bildet tråd? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Noen som kan sponse meg litt eller?^^ gt: vin@duet (uten @) Tusentakk! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvorfor fikk jeg plutselig 4 knallfete biler av deg, BMWcoupe? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvorfor fikk jeg plutselig 4 knallfete biler av deg, BMWcoupe? idk, fikk plutselig så mye penger Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er lov å sende biler i min retning og (Manijack) Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er lov å sende biler i min retning og (Manijack) Ja får se om jeg er så uheldig og kjøper noen potensielle drifte biler som jeg ikke er nøyd med. Så kaster jeg de over til deg, eller noen andre Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Haha, du skal vite at jeg ble glad når jeg fikk se de. Var ikke Bmw m3 e46 god å drifte med? Den så ihvertfall himmelsk ut. Endret 6. februar 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå