unik42 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hmm, for å lage design og slik til bilen.. Layouts eller hva det heter? Hvordan kan man gjøre dette så man kan lage noe stilig? har sett flere ha bilder på bilen, av f.eks damer, dyr, osv... Spiller på xbox. Kan de lages på pc f.eks? Enklest forklart er slik: En bryter ned et bilde en vil ha, i geometriske figurer (sirkel, firkant osv.), og setter disse figurene sammen som vinyl i spillet. Så kan en bruke de graderte vinylene for å skape en airbrusheffekt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Dette spillet er alt for avhengighetsskapende. Jeg skulle bare teste, og har allerede brukt alt for mange timer ingame i stedet for å gjøre produktive ting som skole, husvask, klesvask og WoW. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 hvordan får man nye spoilere enn di to forza sine? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det er bare visse biler som har flere spoilere. Toyota Supra og slike biler har ofte mange muligheter for styling. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 R8 har vel bare de standard Forza-greiene. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hmm ok. Har 140 000 skjønner du, og skal ha en style-bar. Har du noen tips? Spare, kjøpe billig og oppgradere.. ? Takk for svar Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tja. Noe japansk? Det er vel de som er mest klissete når det gjelder styling. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ok. Hvilken av disse ville du kjøpt da? skyline Mitsubishi lancer evo Subaru impreza wrx sti har ikke bmw og audi noen stylwbare? Ser at dem over er jo litt lave i pris i forhold til hva jeg ar.. Hehe:) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Jeg ville nok tatt en impreza. Kjører en Impreza 05 i c-klasse race online, tunet til C325. Kjører fletta av de fleste i svingene, og det uten ratt og pedaler. På strekkene er det en annen sak. Hvis noen har et ratt de vil gi bort så er det bare å si ifra! Endret 23. januar 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Impreza er alt for easymode har naboen og jeg funnet ut, men ingen av oss klager nevneverdig på akkurat det. ^^ Da han gikk fra sin tuna Brera til en Impreza, var han kinda solgt, da han endelig lå som klistra til tarmacen. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Audi a5 ska jo være "kongen" av A-klassen Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ok. Hvilken av disse ville du kjøpt da? skyline Mitsubishi lancer evo Subaru impreza wrx sti har ikke bmw og audi noen stylwbare? Ser at dem over er jo litt lave i pris i forhold til hva jeg ar.. Hehe:) Kjøp deg Nissan 200SX, eller S14 som den heter. Den er det en del muligheter på, og klikker vilt i vinkel så fort du trimmer den Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 BMW har jo E30 som jeg mener det er noen vinger til. Mener å huske det fra når jeg tuna den Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ok takk for svar! Var en kødd i klassen min som ga meg veyron mot at han fikk m3 e92en.. Haha! Solgte den for 700 k. Men har btw en bmw m3gtr til salgsfor 80k og en bmw rahal letterman til 120k og en porsche gt2 911(997) til rundt 140. Kan sikkert diskutere pris ved hurtig avgjørelse. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har allerede alle de bilene Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Tenkte å kjøpe biler, også pimpe dem, så selgede. Vet noen om en tut eller tips? Thx! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Du tjener nok ikke på det hvis det er det du satser på.. Isåfall må du ha en råfet lakkjobb på de. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hmm. Ok.men vet du hvordan jeg kan tjene penger lett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå