erlendo89 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Syns forøvrig de kunne hatt en annen dumpventillyd enn den kjipe greia som er i spillet.. Cossie skal ikke høres sånn ut! I know! Hater lyden på enkelte av bilene. Men pakka var konge den. Har ikke teste Cossien så mye, men 190'en var konge i hvertfall. Volvoen funker den og Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Blir nok å kjøpe denne pakka i morra tenker jeg =) Spennende.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Syns forøvrig de kunne hatt en annen dumpventillyd enn den kjipe greia som er i spillet.. Cossie skal ikke høres sånn ut! I know! Hater lyden på enkelte av bilene. Men pakka var konge den. Har ikke teste Cossien så mye, men 190'en var konge i hvertfall. Volvoen funker den og Hater du lyden på en hater du lyden på alle.. Er akkurat samme, varierer bare på hvilken størrelse det er på turboen... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Noen andre som har det samme problemet med å ta imot Gift Car, som meg? Jeg får bare opp følgende feilmelding opp. This feature is blocked per your Xbox LIVE parental control settings. Rart siden jeg ikke har på noe barnelås på profilen min? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 nei. Men jeg har ikke mottatt noen gift car... Hvordan får man det? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg vet ikke, det bare kom opp på messages. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 nei. Men jeg har ikke mottatt noen gift car... Hvordan får man det? Hvis man er VIP f.eks så popper det opp til stadighet nye gaver fra Turn10. Eller at man kan få en bil av en venn. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har aldri hatt noe problem med det jeg heller. Men er det noen som er med å kjøre litt på live nå? Lenge siden jeg har spilt over nett nå. GT: Erlendo89 Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Noen som har testet ut El Caminoen? Tunet den litt og har rundt 1200Nm nå, litt morsomt og drifte med en bunndragsmaskin Samt at den ikke har noe særlig vekt bake, vet nå ikke helt om Turn 10 har tenkt så mye på det. Men ræva kommer nå ut i 5 på 2000rpm så Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 noen som har peiling på å tune Barracudaen i F class og drag? klarer bare å komme blant topp 250 på en bane. og det virker som de som ligger øverst har skaffet seg 6 trinns kasse for å ta bestetiden. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det noe å bry seg om da? Irriterende at det hakker når man spiller - men at det hakker i menyen kan vel ikke ha noe å si? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 hmm, har ikke mottat noen gift car eller noe jeg... Ihvertfall som jeg ikke har sett her.. Har merket at det hakker litt på menyene, ikke noe som man merker. Men er det bare hos mæ? hehe.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Men er det bare hos mæ? hehe.. det er bare hos deg! Ikke svar med enda et spørsmål, takk. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Leste dette nettopp på forzacentral siden: http://www.forzacentral.com/forum/content/239-community-choice-classics-pack-bug-fixed.html Var vist en bug i den siste bilpakka di gav ut.. Noen som har gjort dette som står på siden? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvilken bane er det folk her inne mener er flottest/finest/penest å se/kjøre på i Forza? Da mener jeg grafikkmessig og sånn. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 fujimi kaido eller hvordan det staves er ganske fin, men demo banen er også fin. favoritten er dog selvsagt ringen. mapple valley kommer også høyt. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Mapple Valley synes jeg er ganske fin =) Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 evt. Maple Valley , new york banen ser jo også bra ut, og rally banen ved rivieraen eller hvor det er.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hmm, for å lage design og slik til bilen.. Layouts eller hva det heter? Hvordan kan man gjøre dette så man kan lage noe stilig? har sett flere ha bilder på bilen, av f.eks damer, dyr, osv... Spiller på xbox. Kan de lages på pc f.eks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå