The Walking Dead Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det virker vel egentlig som om Forza har gått fra å være en bilsimulator til å bli et bilspill... Jeg har ikke sett så nøye på detaljene, men du kan jo for eks. spole. bare tapere spoler! Du får heller ikke registrert rundetid/final-tid på highscore lista heller da. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Dette er helt klart en av høstens høydepunkter og et garantert kjøp. Ikke mange spill jeg har likt bedre enn Forza 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dette er helt klart en av høstens høydepunkter og et garantert kjøp. Ikke mange spill jeg har likt bedre enn Forza 2 Helt enig! Tror det er bare football manager/gamle cm serien og Morrowind som kommer i nærheten antall timer for min del! Man får jo mer realistiske spill, rent kjøremessig på pc, men lettvintheten med forza, bilutvalget, live multiplayer, design/oppgradering av biler og nå også grafikken, gjør Forza serien til et uslåelig konsept på 360! Jeg gleder meg som en liten unge til oktober!! Kjipern for dama at hun har bursdag to dager etter release, hehe Lenke til kommentar
Datass Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Litt så, noen som vet om Bugatti Veyron er aktuell? http://www.autoblog.com/2009/09/02/autoblo...-forza-motorsp/ Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Gleder meg ekstremt til å kjøre Veryronen. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Imponerende hvordan de har studert Veyronen i den siste filmen som ble sluppet! Dette spillet blir årets spill vil jeg mene.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Får også håpe at Veyronen faktisk er spillets raskeste bil og ikke sperret til 340 eller noe. At man faktisk har mulighet til å grisekjøre alle andre. Endret 3. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Tja, nå er jo veyron'en bare raskest på toppfart, så om man skal gruse andre med den trur jeg det må være på slik rund toppfartsbane Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Og den er vel bare raskeste gateregistrerbare bil? Forza har vel biler som går raskere i U- eller R-klassene? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Og den er vel bare raskeste gateregistrerbare bil? Forza har vel biler som går raskere i U- eller R-klassene? Vet ikke helt om det er raskeste serieproduserte, eller raskeste gateregistrerte. (tvilsomt på gateregistrerte ihvertfall, men serieproduserte gatebil kanskje?) Uansett, R er ihvertfall råere med tanke på effekt/vekt forhold. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Uansett, R er ihvertfall råere med tanke på effekt/vekt forhold. Det kan godt være, men har de en toppfart på over 400? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Uansett, R er ihvertfall råere med tanke på effekt/vekt forhold. Det kan godt være, men har de en toppfart på over 400? For å komme opp i 400km/t, så er det 2 ting man behøver, masse effekt, og god aerodynamic (samt selvfølgelig gir utveksling som takler så høy hastighet). Med andre ord, en bil med lav vekt, og passe dose effekt kommer fortere opp i hastighet til ett visst punkt, og etter det behøver man rå styrke. Som f.eks Veyron har.. For å passere 300, så behøver man lav luftmotstand. Så trolig ikke. Men 400 km/t er ikke noe man kan bruke overalt, og selvom man trolig kan gire andre kjøretøy fra FM3 opp i samme hastighet, så blir de totalt ubrukelig ellers.. Er ikke så dumt med ett syvende gir som Veyron har Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen som vet om SSC Ultimate Aero TT skal være med? Den er jo faktisk raskere enn Bugattien. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen som vet om SSC Ultimate Aero TT skal være med? Den er jo faktisk raskere enn Bugattien. Tviler på det gitt, men vi får vente og se. *inn i mine innlegg* Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Wow, snakke om nøye 3d moddelering av bil. Får ikke håpe de gjør det med alle bilene? Utifra videon virker styringen en del annerledes enn før, så det godt når bilen driftet. Edit: På videon lengre opp Endret 3. september 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det som var litt leit i FM2 var røyken som kom fra hjulene når du spant. Det ble liksom ikke helt heftig.. Får håpe at de legger litt tjukkere på nå. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det som var litt leit i FM2 var røyken som kom fra hjulene når du spant. Det ble liksom ikke helt heftig.. Får håpe at de legger litt tjukkere på nå. Der kom du med noe som jeg har tenkt på lenge! Skulle man ta et stillebilde av en bil i full skrens gjennom en sving, ble det liksom aldri så kult som man tenkte, nettopp på grunn av den stusselige røyken.. Lenke til kommentar
Datass Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Eneste problemet er om de legger til for mye røyk, begynner det og lagge.. Da er det ikke særlig gøyt å spille lengre. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Sant det. Men da kan de vel akkurat legge til nok røyk så det ikke begynner og lagge. Håper de liegger på litt i hvert fall! Gleder meg skikkelig nå! Endret 4. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Sant det. Men da kan de vel akkurat legge til nok røyk så det ikke begynner og lagge. Håper de liegger på litt i hvert fall! Gleder meg skikkelig nå! Store problemet er f.eks over Live.. 8 biler som drifter gjennom svingen samtidig med massiv røyk.. Da blir det HARDT for maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå