Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+212343
Dette er helt klart en av høstens høydepunkter og et garantert kjøp. Ikke mange spill jeg har likt bedre enn Forza 2 :)

 

Helt enig! Tror det er bare football manager/gamle cm serien og Morrowind som kommer i nærheten antall timer for min del! Man får jo mer realistiske spill, rent kjøremessig på pc, men lettvintheten med forza, bilutvalget, live multiplayer, design/oppgradering av biler og nå også grafikken, gjør Forza serien til et uslåelig konsept på 360! Jeg gleder meg som en liten unge til oktober!! Kjipern for dama at hun har bursdag to dager etter release, hehe :p

Lenke til kommentar
Og den er vel bare raskeste gateregistrerbare bil? Forza har vel biler som går raskere i U- eller R-klassene?

Vet ikke helt om det er raskeste serieproduserte, eller raskeste gateregistrerte. (tvilsomt på gateregistrerte ihvertfall, men serieproduserte gatebil kanskje?)

 

Uansett, R er ihvertfall råere med tanke på effekt/vekt forhold.

Lenke til kommentar
Uansett, R er ihvertfall råere med tanke på effekt/vekt forhold.

Det kan godt være, men har de en toppfart på over 400?

 

For å komme opp i 400km/t, så er det 2 ting man behøver, masse effekt, og god aerodynamic (samt selvfølgelig gir utveksling som takler så høy hastighet).

 

Med andre ord, en bil med lav vekt, og passe dose effekt kommer fortere opp i hastighet til ett visst punkt, og etter det behøver man rå styrke. Som f.eks Veyron har.. For å passere 300, så behøver man lav luftmotstand.

 

 

Så trolig ikke. Men 400 km/t er ikke noe man kan bruke overalt, og selvom man trolig kan gire andre kjøretøy fra FM3 opp i samme hastighet, så blir de totalt ubrukelig ellers.. Er ikke så dumt med ett syvende gir som Veyron har

Lenke til kommentar
Det som var litt leit i FM2 var røyken som kom fra hjulene når du spant. Det ble liksom ikke helt heftig.. Får håpe at de legger litt tjukkere på nå. :)

 

Der kom du med noe som jeg har tenkt på lenge! Skulle man ta et stillebilde av en bil i full skrens gjennom en sving, ble det liksom aldri så kult som man tenkte, nettopp på grunn av den stusselige røyken..

Lenke til kommentar
Sant det. Men da kan de vel akkurat legge til nok røyk så det ikke begynner og lagge. Håper de liegger på litt i hvert fall!

 

Gleder meg skikkelig nå! :D

Store problemet er f.eks over Live.. 8 biler som drifter gjennom svingen samtidig med massiv røyk.. Da blir det HARDT for maskinen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...