Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Angående system link dere må alle ha xbox live account sån at dere kan opprette et privat rom og på den måten spille forza 3 mot/med hverandre. Siden system link ikke går ant på dette spillet.

 

 

 

The race in Le Mans is a 24-hour event, from 3PM Saturday to 3PM Sunday, where drivers race around an eight-mile track in the titular French town. The videogame doppelganger was a team-focused event. Three teams of three players were pitted against one another in a 24 hour-long stint on Forza 3's Le Mans track.

 

Each racer completed a 10-lap stint, lasting around 40-45 minutes. Their times were recorded and, after a fifteen-minute interlude, the next racer began his stint. The team with the fastest aggregate time at the end of the 24-hour cycle won the grand prize of an all-expense paid trip to France for the 2010 Le Mans race. The nine competitors earned their place during the previous month in a Forza 2 competition that Microsoft and Turn 10 organized through ForzaMotorsport.net.

 

You might think that the players good enough to have made it to New York for the challenge would be hardcore gamers, but the opposite was true for most of the nine competitors. In a brief interview with Kelly Stavast from the Speed Network and ESPN on ABC, one of the competitors confessed his apathy to most videogames. "I'd like to think I'm not a serious gamer at all." His teammate followed up by admitting he had only recently started playing. "I started in July 2007, right when Forza 2 came out. Before that I wasn't a serious gamer at all."

 

 

Dette skal med andre ord være mulig. Ser også flere forum som arrangerer 24 times løp. Dere får spørre inne hær f.eks. http://s1.zetaboards.com/forzalemans/index/

http://forums.forzamotorsport.net/forums/4361652/ShowThread.aspx

 

Ellers skal jeg se litt på det når jeg får tid, ble litt intresert.

Vis det betyr at man kan spille mot hverandre over xbox live le mans 24 hours vil jo det si vi kan ha et eller flere arrangemanger på dette forumet vis noen er intresert? F.eks. turnering eller lignende.

 

Ja sjekk ut denne linken i tilleg http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1793406.aspx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Crap!!!! Noen som da vet om et bilspill der det faktisk er mulig å kjøre 24timer i strekk?? Kan godt være på PC eller PS3 dersom det ikke finnes noe til xbox!

GTR2 til pc. 40+ biler på banen i flere klasser, animert pitstop, skiftende værforhold og flytende overgang dag/natt. Burde være billig nå og i tillegg kjøre bra på selv den mest beskjedne moderne maskinvare.

Lenke til kommentar

Crap!!!! Noen som da vet om et bilspill der det faktisk er mulig å kjøre 24timer i strekk?? Kan godt være på PC eller PS3 dersom det ikke finnes noe til xbox!

GTR2 til pc. 40+ biler på banen i flere klasser, animert pitstop, skiftende værforhold og flytende overgang dag/natt. Burde være billig nå og i tillegg kjøre bra på selv den mest beskjedne moderne maskinvare.

 

Sweet! Da skal jeg sjekke det :) Takk

Lenke til kommentar

Fin start på helga, kom nettopp hjem ifra jobb. Og i posten lå Ultimate collection å ventet på meg.. =) Men et lite spørsmål, hvordan er det da hvis jeg går inn på Xbox live, og inn på Forza 3 sine tilleggspakker... Hvordan vet jeg hvilken som er ink. i spillet, og hvilken jeg evt ikke har??

 

Har det evt kommet noen nye tilleggspakker utenom de som er i UC versjonen?

Lenke til kommentar

Fin start på helga, kom nettopp hjem ifra jobb. Og i posten lå Ultimate collection å ventet på meg.. =) Men et lite spørsmål, hvordan er det da hvis jeg går inn på Xbox live, og inn på Forza 3 sine tilleggspakker... Hvordan vet jeg hvilken som er ink. i spillet, og hvilken jeg evt ikke har??

 

Har det evt kommet noen nye tilleggspakker utenom de som er i UC versjonen?

 

Ingen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

det er mulig det kommer en 240 med Forzalopnik pakken som sies å komme på Xbox marketplace den 14. desember. Det er dog ikke sikkert den er med, men jeg håper det!

Lenke til kommentar

Et spørsmål ang forza, har spilt endel idag. Og la merke til istad når jeg var på menyen. Og gikk inn på upgrade. Og når jeg da trykka på B for å gå ut ifra upgrade. Da kommer jo menyen opp på venstre siden igjen, den hakker litt akkurat idet den kommer frem. Flere som har lagt merke til dette? Ikke noe voldsomt, men litt sånn hakkete. Men hakket ikke noe når jeg begynte å bla i den, var kun idet jeg gikk ut ifra Upgrade menyen. Opplever aldre noe sånn ellers. Skjedde hver gang jeg sjekket, har aldri sett det før, men kan godt hende det er sånn. Andre som har opplevd det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...