-Léon- Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hei. Lurte på om det er noen her som vet om det er mulig å spille Forza 3 via LAN. Vi er en vennegjeng som planlegger å ha "le mans 24-timer" iløpet av vinteren og lurer derfor på et par småting: - Er det mulig å koble 2 xboxer sammen slik at vi kan spille på to skjermer, men fortsatt være på hverandres skjermer? (if you get it ) - Er det mulig å spille kontinuerlig, på en bane, i 24timer? Utenom dette tenker vi å gjøre det som "ordentlig" le mans, ved å være 4 stk på hvert lag og kjøre 3 timer av gangen. Fint om noen har noen andre innspill På forhånd takk Jeg kan ikke huske å se en funksjon som gjør at man kan kjøre i 24 timer. Men du kan gjøre det i Grid. Lenke til kommentar
Bikemech Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jamen da så Ser ut som det blir Grid i steden da Takk! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jamen da så Ser ut som det blir Grid i steden da Takk! men de 24 timene varer i 10 minutt kanskje da Lenke til kommentar
Bikemech Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jamen da så Ser ut som det blir Grid i steden da Takk! men de 24 timene varer i 10 minutt kanskje da Crap!!!! Noen som da vet om et bilspill der det faktisk er mulig å kjøre 24timer i strekk?? Kan godt være på PC eller PS3 dersom det ikke finnes noe til xbox! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Du kan jo bare lage et race, på sånn megamange runder og ta tida separat, men det vil jo ikke skifte mellom natt og dag i Forza. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jamen da så Ser ut som det blir Grid i steden da Takk! men de 24 timene varer i 10 minutt kanskje da Er 99% sikker på at det er mulig å sette den på realtime eller noe slikt. Slik at 24 timer = 24 timer.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) ja, okay jeg tok litt feil. det varer 12 minutter i Grid. Hvis man da ikke kjører ekstremt sakte. da har jeg googlet frem dette... Endret 27. november 2010 av 530XD Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Noen som vet om Ultimate collection har kommet ut av forza 3? Evt hvilke nettsider man kan bestille ifra, som er trygge å bruke.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 gran turismo 4 har 2 stk 24 timers løp. 2 stk på le man, med og uten chikane, og et på nürburgring. jeg husker ikke om det bytter mellom natt og dag, men det er i alle fall snakk om ekte 24 timer Lenke til kommentar
GhostDog Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg bestilte fra Play.com til under 200,-. http://www.play.com/...earchtype=genre Noen som vet om Ultimate collection har kommet ut av forza 3? Evt hvilke nettsider man kan bestille ifra, som er trygge å bruke.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) var det nytt?? Hvordan er det evt å bestille ifra Amazon.co.uk? Endret 28. november 2010 av lasse958 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 var det nytt?? Hvordan er det evt å bestille ifra Amazon.co.uk? Amazon.co.uk Items: £15.31 Postage & Packing: £5.48 Total before VAT: £20.79 VAT: £0.00 Order Total: £20.79 har du internett? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 men om jeg bestiller ifra amazon eller play.com. Er spillene nye? Funker de på min Xbox? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 men om jeg bestiller ifra amazon eller play.com. Er spillene nye? Funker de på min Xbox? aha. ja, du kan bestille fra england, hele europa, australia og i svært mange tilfeller kan du også bestille fra USA fordi de fleste spill er sonefrie. (forza3 er ikke sonefritt) play.com så ut til å være billigst. husk "co.uk" på amazon og ebay slik at du ikke havner på feil plass Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Til dere som har fullført karrierespillet: Hvor mange timer spilling brukte dere på det? Kjørte dere alle løpene selv eller tok dere "hire driver"? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kjørte alle selv, brukte 161 timer. Etter det siste løpet og "Achievement unlocked" poppet opp, har jeg ikke rørt spillet siden... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Jamen da så Ser ut som det blir Grid i steden da Takk! men de 24 timene varer i 10 minutt kanskje da Er 99% sikker på at det er mulig å sette den på realtime eller noe slikt. Slik at 24 timer = 24 timer.. ja, okay jeg tok litt feil. det varer 12 minutter i Grid. Hvis man da ikke kjører ekstremt sakte. da har jeg googlet frem dette... Kan vi komme fram til en konklusjon her? Er selv veldig interessert i et 24-timers løp. Endret 28. november 2010 av eveant Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Til dere som har fullført karrierespillet: Hvor mange timer spilling brukte dere på det? Kjørte dere alle løpene selv eller tok dere "hire driver"? Kjørte alt selv og brukte rett over 120 timer. Ganske fett når Solid Gold achievementen plinget i vei Fulgte vanlig karriere frem til level 50, etter det gikk jeg og plukket race direkte i oversikten. Lenke til kommentar
Bikemech Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jamen da så Ser ut som det blir Grid i steden da Takk! men de 24 timene varer i 10 minutt kanskje da Er 99% sikker på at det er mulig å sette den på realtime eller noe slikt. Slik at 24 timer = 24 timer.. ja, okay jeg tok litt feil. det varer 12 minutter i Grid. Hvis man da ikke kjører ekstremt sakte. da har jeg googlet frem dette... Kan vi komme fram til en konklusjon her? Er selv veldig interessert i et 24-timers løp. Ja, hadde vært veldig fint å komme til en konklusjon her Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 konklusjonen kom vel da jeg skrev det siste om 12 minutter. hva mere skal man skrive. Løpet varer i ca 12 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå