Spirre Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Når kommer evt Forza Motorsport 3 Ultimate Collection til Norge? Noen som vet om noen dato?? har snakka med gamezone kristiansand, de får det vistnok ikke inn føre rundt mars. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ville nok regnet med at det kommer rett etter release.. Som visstnok var i oktober.. Fant det dog ikke hos cdon eller absoluttspill nå, men de siste åra har de sluttet totalt med så lang forskjell på release her og der Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 jeg oppdaga nettopp at min fiat 131 abarth var borte fra garasjen. jeg kjøpte den når den kom og hadde den senest for et par uker sia. har ikke solgt den, gitt den bort eller noe slikt. og jeg kan fremdeles kjøpe den, så dlc pakka er fremdeles aktiv. dette gjør meg litt nervøs, for dersom det er en bug som gjør at biler plutselig forsvinner fra garasjen, hva stopper den da fra å stikke av med dyrere biler? har dere noen erfaring med dette? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Vant en Stig car pack her får leden, så har vant 1 code til meg selv, og en til en venn. Noen vil ha en? må nok betale meg endel la åss si 3 mill CR Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Søren at jeg bare har en mill! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg byr 1,5 mill (alt jeg har) Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Beklager altså, men det er ikke nok. Brukte 9 timer (var trivia konkurranse) av min fritid på og vinne den, så kan strekke meg til 3mill, ikke under Endret 20. november 2010 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Enn hvis du får med biler til en verdi av 3 mill + ? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hmm, lurer på når Ultimate collection av Forza 3 kommer i butikkene i norge jeg. Evt norske nettbutikker.. Noen som har noen link eller noe med dato? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 som jeg sa på forrige side, gamezone kristiansand sier de venter det inn i mars mener jeg å huske. vet ikke hvorfor det kommer så sent, og det kan godt hende det kommer før det, men det var den datoen de ga meg da jeg snakka med de for et par uker sia... Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Enn hvis du får med biler til en verdi av 3 mill + ? Nei må være cash gitt. Forza Ultimate Collection skal jo erstatte det vanelige forza 3, så når dine lokale butikker blir utsolgt får VANELIGE forza 3 så skal de få inn Forza UC Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 hmm, ok. Gidder ikke spille mere forza føre UC kommer =) Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Enn hvis du får med biler til en verdi av 3 mill + ? Nei må være cash gitt. Forza Ultimate Collection skal jo erstatte det vanelige forza 3, så når dine lokale butikker blir utsolgt får VANELIGE forza 3 så skal de få inn Forza UC Ok da. Da skal jeg skaffe cash til deg. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Enn hvis du får med biler til en verdi av 3 mill + ? Nei må være cash gitt. Forza Ultimate Collection skal jo erstatte det vanelige forza 3, så når dine lokale butikker blir utsolgt får VANELIGE forza 3 så skal de få inn Forza UC Ok da. Da skal jeg skaffe cash til deg. Altså, vis du kan gifte meg biler til en verdi av 3mill uten at jeg må selge bilene på AH så kan det funke vis du skriver ned hvilkne biler det er så jeg kan sjekke prisen per bil Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Noen som har kjøpt Forza 3 UC fra noen utenlandske sider, evt hvilke?? Veldig hypp på å få tak i denne versjonen. Hadde håpet den kom til norge kom ikke så lenge Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Enn hvis du får med biler til en verdi av 3 mill + ? Nei må være cash gitt. Forza Ultimate Collection skal jo erstatte det vanelige forza 3, så når dine lokale butikker blir utsolgt får VANELIGE forza 3 så skal de få inn Forza UC Ok da. Da skal jeg skaffe cash til deg. Altså, vis du kan gifte meg biler til en verdi av 3mill uten at jeg må selge bilene på AH så kan det funke vis du skriver ned hvilkne biler det er så jeg kan sjekke prisen per bil Nå har jeg slanka garasjen såpass at jeg har 3 mill til deg, så det blir ikke nødvendig Bare legg til meg på live det. GT: Erlendo89 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Enn hvis du får med biler til en verdi av 3 mill + ? Nei må være cash gitt. Forza Ultimate Collection skal jo erstatte det vanelige forza 3, så når dine lokale butikker blir utsolgt får VANELIGE forza 3 så skal de få inn Forza UC Ok da. Da skal jeg skaffe cash til deg. Altså, vis du kan gifte meg biler til en verdi av 3mill uten at jeg må selge bilene på AH så kan det funke vis du skriver ned hvilkne biler det er så jeg kan sjekke prisen per bil Nå har jeg slanka garasjen såpass at jeg har 3 mill til deg, så det blir ikke nødvendig Bare legg til meg på live det. GT: Erlendo89 Ja flott:) Driver og venter på at en Forza.net Turn 10 fyr skal sende ut koden til deg. Så vis du logger på Forza.net så vil du få den der på siden. Også er det jo en redeem kode Trenger ikke og betale før du har fått den Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Flotte greier. Skal sende cash når jeg kommer hjem. Tror ikke jeg har fått koden ennå. Lenke til kommentar
Bikemech Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hei. Lurte på om det er noen her som vet om det er mulig å spille Forza 3 via LAN. Vi er en vennegjeng som planlegger å ha "le mans 24-timer" iløpet av vinteren og lurer derfor på et par småting: - Er det mulig å koble 2 xboxer sammen slik at vi kan spille på to skjermer, men fortsatt være på hverandres skjermer? (if you get it ) - Er det mulig å spille kontinuerlig, på en bane, i 24timer? Utenom dette tenker vi å gjøre det som "ordentlig" le mans, ved å være 4 stk på hvert lag og kjøre 3 timer av gangen. Fint om noen har noen andre innspill På forhånd takk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) http://www.diskusjon...howtopic=968941 her får du garantert respons! Da har Moderator har flettet innlegget over til denne tråden. Endret 26. november 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå