Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg oppdaga nettopp at min fiat 131 abarth var borte fra garasjen. jeg kjøpte den når den kom og hadde den senest for et par uker sia. har ikke solgt den, gitt den bort eller noe slikt. og jeg kan fremdeles kjøpe den, så dlc pakka er fremdeles aktiv.

dette gjør meg litt nervøs, for dersom det er en bug som gjør at biler plutselig forsvinner fra garasjen, hva stopper den da fra å stikke av med dyrere biler?

har dere noen erfaring med dette?

Lenke til kommentar

Enn hvis du får med biler til en verdi av 3 mill + ?

Nei må være cash gitt.

Forza Ultimate Collection skal jo erstatte det vanelige forza 3, så når dine lokale butikker blir utsolgt får VANELIGE forza 3 så skal de få inn Forza UC

Ok da. Da skal jeg skaffe cash til deg.

Altså, vis du kan gifte meg biler til en verdi av 3mill uten at jeg må selge bilene på AH så kan det funke vis du skriver ned hvilkne biler det er så jeg kan sjekke prisen per bil :p

Lenke til kommentar

Nei må være cash gitt.

Forza Ultimate Collection skal jo erstatte det vanelige forza 3, så når dine lokale butikker blir utsolgt får VANELIGE forza 3 så skal de få inn Forza UC

Altså, vis du kan gifte meg biler til en verdi av 3mill uten at jeg må selge bilene på AH så kan det funke vis du skriver ned hvilkne biler det er så jeg kan sjekke prisen per bil :p

Nå har jeg slanka garasjen såpass at jeg har 3 mill til deg, så det blir ikke nødvendig :)

Bare legg til meg på live det. GT: Erlendo89

Lenke til kommentar

Nei må være cash gitt.

Nå har jeg slanka garasjen såpass at jeg har 3 mill til deg, så det blir ikke nødvendig :)

Bare legg til meg på live det. GT: Erlendo89

Ja flott:) Driver og venter på at en Forza.net Turn 10 fyr skal sende ut koden til deg. Så vis du logger på Forza.net så vil du få den der på siden. Også er det jo en redeem kode :)

Trenger ikke og betale før du har fått den

Lenke til kommentar

Hei. Lurte på om det er noen her som vet om det er mulig å spille Forza 3 via LAN. Vi er en vennegjeng som planlegger å ha "le mans 24-timer" iløpet av vinteren og lurer derfor på et par småting:

- Er det mulig å koble 2 xboxer sammen slik at vi kan spille på to skjermer, men fortsatt være på hverandres skjermer? (if you get it :p )

- Er det mulig å spille kontinuerlig, på en bane, i 24timer?

Utenom dette tenker vi å gjøre det som "ordentlig" le mans, ved å være 4 stk på hvert lag og kjøre 3 timer av gangen. Fint om noen har noen andre innspill :)

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...