erlendo89 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hadde jeg bare hatt nett på Xboxen så. Men det er mye morsommere å kjøre en bil man har tuna selv synes jeg da. Bare å prøve seg fram det. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 En stund siden jeg har spilt Forza 3 nå faktisk, har ikke spilt det i heletatt på den nye xboxèn min. Tenkte jeg skulle legge det inn ikveld. Kan jeg f.eks laste ned de tilleggspakkene jeg vil ha først, og installere de? Eller bør jeg helst installere spillet først, så spille litt, for så å legge inn tilleggspakkene? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 En stund siden jeg har spilt Forza 3 nå faktisk, har ikke spilt det i heletatt på den nye xboxèn min. Tenkte jeg skulle legge det inn ikveld. Kan jeg f.eks laste ned de tilleggspakkene jeg vil ha først, og installere de? Eller bør jeg helst installere spillet først, så spille litt, for så å legge inn tilleggspakkene? Ingen som vet? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 En stund siden jeg har spilt Forza 3 nå faktisk, har ikke spilt det i heletatt på den nye xboxèn min. Tenkte jeg skulle legge det inn ikveld. Kan jeg f.eks laste ned de tilleggspakkene jeg vil ha først, og installere de? Eller bør jeg helst installere spillet først, så spille litt, for så å legge inn tilleggspakkene? Ingen som vet? Kan ikke skjønne at det skal ha noe å si. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er det flere enn meg som synes spillet har lange laste tider? Spesielt når man skal starte et event løp. Tar det litt tid hos dere også? Hvor lenge sånn ca? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Et tips lasse, installer selve spillet på xboxen hvis du har plass, så går det mye fortere. Ikke bare CD2, men liksom CD1 så den kjører spillet fra harddisken og ikke plata. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har installert både cd1 og cd2 på harddisken... Synes forsatt laste tiden er litt lang, spesielt når jeg velger et event løp... F.eks hvor mange tips klarer dere å lese føre det forsvinner?? Eller sånn ca hvor lang tid tar det hos dere når den loader? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har installert både cd1 og cd2 på harddisken... Synes forsatt laste tiden er litt lang, spesielt når jeg velger et event løp... F.eks hvor mange tips klarer dere å lese føre det forsvinner?? Eller sånn ca hvor lang tid tar det hos dere når den loader? Loadingtidene varierer mye for min del. Så jeg har opplevd lange og korte. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som vet om det er mulig og få tak i Forza 3 Ulimate collection her i norge? JEG VIL HA MERCE SLS & LEXUS LFA Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det kommer vel på markedet som alt annet ? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) edit: siden dette kom på ny side så quoter jeg meg selv istede Customers in the UK will be able to get hold of the Forza Motorsport 3 Ultimate Collection from October 29th onwards (no pricing details yet). The exclusive Top Gear content will also be available through Xbox Live for gamers who already own a copy of Forza 3. ser ut som vi får tilgang til alt via dlc. gode nyheter kilde Endret 1. november 2010 av Spirre Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 okay, ja hadde noen korte i førsten av spillet.. Men igår kveld føre jeg skulle skru av så synes jeg laste tidene var blitt litt lange.. Men det er normalt at det varierer litt da?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Kan du ikke si hvilke deler jeg skal klaske på, og hvordan jeg skal sette den opp da ? En ting jeg mener tuning mangler er å velge ladetrykk på turboen Også skulle man hatt sekvensielle turboer, en liten som lader på lavt turtall og en stor som lader på høyere turtall Diskusjon som bare dreide seg om turbo er skilt ut i en egen tråd. http://www.diskusjon...owtopic=1272364 Endret 2. november 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hadde jo vært koselig om innlegget mitt ble stående her og iogmed at det opprinnelig var noe som hadde med spillet å gjøre.. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Noen som vet om det er mulig og få tak i Forza 3 Ulimate collection her i norge? JEG VIL HA MERCE SLS & LEXUS LFA Jeg vant bilene gjennom en konkurranse på forzamotorsport.net, sjekk ut forumet der, mulig det kommer flere muligheter til å vinne. Ps. sls'en og lexusen er helt råe å kjøre . Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) kunne du linka til tråden du nevner? jeg kikka på forumet nå og fant ikke noe. btw, det ligger ute en gratis dlc pakke til forza nå, med 1 bil, men det har ikke kommet noen komplett pakke med alle 10 nye bilene som skal være med i ultimate edition. dog så har de 3 bilene i "garasjen" til the stig fått navnet the stigs car pack og blir omtalt som en dlc, så det kan hende den kommer snart. fant heller ikke noe i prisguiden som tyder på at norge får ultimate edition i salg... Endret 4. november 2010 av Spirre Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Her er tråden http://forums.forzamotorsport.net/forums/205/4285546/ShowThread.aspx , ser dessverre ut som om det ikke er flere konkuranser . Endret 4. november 2010 av MacBain Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 lite aktivitet på forza tråden nå?? Få som spiller det omdagene? Noen som vet om det har kommet noen nye bil pakker? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Når kommer evt Forza Motorsport 3 Ultimate Collection til Norge? Noen som vet om noen dato?? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har dere hørt lyden ifra Ferrari 599XX? Herregud, er til å dø av. Får gåshud av 'an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå