Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En stund siden jeg har spilt Forza 3 nå faktisk, har ikke spilt det i heletatt på den nye xboxèn min.

Tenkte jeg skulle legge det inn ikveld. Kan jeg f.eks laste ned de tilleggspakkene jeg vil ha først, og installere de? Eller bør jeg helst installere spillet først, så spille litt, for så å legge inn tilleggspakkene?

Lenke til kommentar

En stund siden jeg har spilt Forza 3 nå faktisk, har ikke spilt det i heletatt på den nye xboxèn min.

Tenkte jeg skulle legge det inn ikveld. Kan jeg f.eks laste ned de tilleggspakkene jeg vil ha først, og installere de? Eller bør jeg helst installere spillet først, så spille litt, for så å legge inn tilleggspakkene?

Ingen som vet?

Lenke til kommentar

Ingen som vet?

Kan ikke skjønne at det skal ha noe å si.

Lenke til kommentar

Jeg har installert både cd1 og cd2 på harddisken... Synes forsatt laste tiden er litt lang, spesielt når jeg velger et event løp... F.eks hvor mange tips klarer dere å lese føre det forsvinner?? Eller sånn ca hvor lang tid tar det hos dere når den loader?

Loadingtidene varierer mye for min del. Så jeg har opplevd lange og korte.

Lenke til kommentar

edit: siden dette kom på ny side så quoter jeg meg selv istede

Customers in the UK will be able to get hold of the Forza Motorsport 3 Ultimate Collection from October 29th onwards (no pricing details yet). The exclusive Top Gear content will also be available through Xbox Live for gamers who already own a copy of Forza 3.

ser ut som vi får tilgang til alt via dlc. gode nyheter

kilde

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Kan du ikke si hvilke deler jeg skal klaske på, og hvordan jeg skal sette den opp da ? :p

En ting jeg mener tuning mangler er å velge ladetrykk på turboen :p

Også skulle man hatt sekvensielle turboer, en liten som lader på lavt turtall og en stor som lader på høyere turtall

Diskusjon som bare dreide seg om turbo er skilt ut i en egen tråd. http://www.diskusjon...owtopic=1272364

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig og få tak i Forza 3 Ulimate collection her i norge? JEG VIL HA MERCE SLS & LEXUS LFA

Jeg vant bilene gjennom en konkurranse på forzamotorsport.net, sjekk ut forumet der, mulig det kommer flere muligheter til å vinne.

Ps. sls'en og lexusen er helt råe å kjøre :).

Lenke til kommentar

kunne du linka til tråden du nevner? jeg kikka på forumet nå og fant ikke noe.

btw, det ligger ute en gratis dlc pakke til forza nå, med 1 bil, men det har ikke kommet noen komplett pakke med alle 10 nye bilene som skal være med i ultimate edition. dog så har de 3 bilene i "garasjen" til the stig fått navnet the stigs car pack og blir omtalt som en dlc, så det kan hende den kommer snart.

fant heller ikke noe i prisguiden som tyder på at norge får ultimate edition i salg...

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...