Spirre Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Har dere en favoritt bane eller bil? =) det ville vel vært rart om ikke de fleste i denne tråden hadde det. selv har jeg nürburgring, old le man og mapple vallye som favorittbaner. når det gjelder biler så er lista ganske lang, men de jeg nevner nå er maxtrimma og puttet i en egen favorittliste: nissan GTR, focus RS, holden w427, tvr sagaris, s5s raptor, apollo s og ccgt. det er flere biler jeg også bruker mye, som f.eks. skyline r34, corvette zr1 og z06, 911 gt3 (996), rs4 og r8 v10. disse er tuna til forskjellige klasser. btw, helt urelatert: Customers in the UK will be able to get hold of the Forza Motorsport 3 Ultimate Collection from October 29th onwards (no pricing details yet). The exclusive Top Gear content will also be available through Xbox Live for gamers who already own a copy of Forza 3. ser ut som vi får tilgang til alt via dlc. gode nyheter kilde Endret 26. oktober 2010 av Spirre Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Men fortsatt intet nytt om Jalopnik pack 2... Som jeg og mange andre heller vil ha enn denne idiotiske pakka her... BLÆH! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Og ingen Top Gear-track, hvis jeg ikke så feil? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva er beste kombo av bil og bane for å få 100 000 driftepoeng i en runde achievmenten? Jeg sliter med driftinga for den idiotiske speed sensitive styringen er for treg slik at jeg ikke får kontrastyrt bilene fort nok... Går det an å slå av ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Men fortsatt intet nytt om Jalopnik pack 2... Som jeg og mange andre heller vil ha enn denne idiotiske pakka her... BLÆH! Denne skal etter sigende være bekreftet som desemberutgivelse. finner ikke igjen riktig tråd nå i farten, men leste det på forzamotorsport.net. Tror det var ansatte hos jalopnik som hadde sagt det i et intervju. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva er beste kombo av bil og bane for å få 100 000 driftepoeng i en runde achievmenten? Jeg sliter med driftinga for den idiotiske speed sensitive styringen er for treg slik at jeg ikke får kontrastyrt bilene fort nok... Går det an å slå av ? Wow, var det liv i denne tråden og Det går ikke an å slå av denne steering aid, så nei. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva er beste kombo av bil og bane for å få 100 000 driftepoeng i en runde achievmenten? Jeg sliter med driftinga for den idiotiske speed sensitive styringen er for treg slik at jeg ikke får kontrastyrt bilene fort nok... Går det an å slå av ? Wow, var det liv i denne tråden og Det går ikke an å slå av denne steering aid, så nei. For no dritt det der.. Jeg vil ha skarpe kontraer sånn at det faktisk er mulig å drifte.. Gidder ikke å kjøpe ratt bare for å få den achievmenten.. Gaah drittspill Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva menes med speed sensitiv styring? Beste banen for den achievementen er i hverfall Fujimi Kaido Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva er beste kombo av bil og bane for å få 100 000 driftepoeng i en runde achievmenten? Jeg sliter med driftinga for den idiotiske speed sensitive styringen er for treg slik at jeg ikke får kontrastyrt bilene fort nok... Går det an å slå av ? Wow, var det liv i denne tråden og Det går ikke an å slå av denne steering aid, så nei. For no dritt det der.. Jeg vil ha skarpe kontraer sånn at det faktisk er mulig å drifte.. Gidder ikke å kjøpe ratt bare for å få den achievmenten.. Gaah drittspill Tror ikke det blir så mye bedre med ratt, kanskje litt men ikke mye. Uansett vil rattet ditt svinge endel raskere enn hva bilen på FM3 gjør. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Går fint ann å drifte, man trenger bare litt tilvenning om man har drifta på andre spill. Fujimi kaido, eller hva den nå heter, er vel den enkleste bana å få 100k achievementen på Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Hva menes med speed sensitiv styring? Beste banen for den achievementen er i hverfall Fujimi Kaido At jo fortere bilen går jo seinere går rattet i spillet fra lock til lock.. Bare kjør med incar view seint og sving fra side til side, så akser du og ser hva som skjer med rattet... Åssen bil anbefaler du? Jeg smeller bare i alt av vegger på den banen xD Endret 26. oktober 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 For no dritt det der.. Jeg vil ha skarpe kontraer sånn at det faktisk er mulig å drifte.. Gidder ikke å kjøpe ratt bare for å få den achievmenten.. Gaah drittspill å spille bilspill uten ratt er vel litt dritt uansett? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 For no dritt det der.. Jeg vil ha skarpe kontraer sånn at det faktisk er mulig å drifte.. Gidder ikke å kjøpe ratt bare for å få den achievmenten.. Gaah drittspill å spille bilspill uten ratt er vel litt dritt uansett? Ja.. Derfor jeg har G27 på pcen... Men kjøpte mest forza fordi det er så mange biler jeg vil ha men ikke kan få i det spillet Også er det artig å tune de som jeg vil, noe jeg aldri får gjort irl.. (Også er det litt mer realistisk enn NFS) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Fujimi Kaido og en ikke altfor sprek bil er en vinner Eventuelt kan du bruke et oversprek bil som jeg gjorde da jueg fikk 140k over kaido, på en testrunde! Dodge ram! Søk på Cornershop! evnt legg meg til, hansien, som venn og gå den veien på storefront! Ligger video av en grei runde på tsukuba short på storefronten av den bilen og om jeg ikke husker feil! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 jeg er Manijack på live så er bare å legge meg til btw Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Men fortsatt intet nytt om Jalopnik pack 2... Som jeg og mange andre heller vil ha enn denne idiotiske pakka her... BLÆH! Denne skal etter sigende være bekreftet som desemberutgivelse. finner ikke igjen riktig tråd nå i farten, men leste det på forzamotorsport.net. Tror det var ansatte hos jalopnik som hadde sagt det i et intervju. Det stemmer. Mechberg (community manager) har kommet med en uttalelse her. http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4281444.aspx "Currently our intention is to make the second Jalopnik pack the next available add-on pack. Though we are targeting December, we haven’t announced a specific release date for a number of reasons, the most important of which is that the content has yet to be submitted or passed through certification." Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Anbefaler å bruke en Toyota Trueno Sprinter på 100k achievementen. Trim den til den blir class C og sett på maks negativ camber. Da blir den fin å kjøre. Selv så "juksa" jeg og brukte 4wd for å klare det, men med litt øving så går det lett med rwd og. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kenito_123 : Fint at de ikke bare har gravd det ned under teppet! Har siklet på den pakka i mange måneder.. Bare tanken på å kjøre 242 Grp A gjør munnen våt.. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Gleder meg sykt til den pakken som skal forhåpentligvis komme som DLC nå. SLS <3 hvor nice blir det ikke og drifte den liksom. Anyway, ville heller ha drifta nurburgring får 100.000k achievement. Fujimi Kaido er den værste og kjedeligste driften banen spør du meg. Ang drifte bil så kan jeg anbefale nissan 350z med 500-600hk, -5 camber front, -4,5 rear, +3,5-4,0 toe foran og 0,1 bak og 7.0 caster. Denne er da fryktelig kontrollerbar og stabil får meg hvertfalt. Men... jeg har så og si slutta og drifte, har begynt og kjøre Road Racing Nurburgring<3 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er ikke noen som kunne ha gifta meg en drifteoppsatt bil, så kan jeg gifte den tilbake når jeg har fått achievmenten? Evt så kan jeg kjøpe den i auction house? Har ikke så mye credits og suger til å sette opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå