Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Har xbox 360 arcade uten harddisk, så har ikke mulighet til å innstalere cd2 av Forza. Er det gøy å spille med bare cd1, eller er halve gelden vekke da?

Går det evt å innslatere på en minnepenn? Evt hvilken børr jeg kjøpe. Er jo mulig å kjøpe en harddisk... Hva koster en disk, og hvor stor bør den være?

Endret av Skroll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har xbox 360 arcade uten harddisk, så har ikke mulighet til å innstalere cd2 av Forza. Er det gøy å spille med bare cd1, eller er halve gelden vekke da?

Går det evt å innslatere på en minnepenn? Evt hvilken børr jeg kjøpe. Er jo mulig å kjøpe en harddisk... Hva koster en disk, og hvor stor bør den være?

du kan bruke en vanlig minnepenn. (helst da en rask en og du må ha oppdatert xboxen din i april eller senere)

en harddisk kan du kjøpe på ebay for 400-500kr inkl frakt, husk å be selger skrive en max verdi på $30 pga moms.

eller du kan kjøpe en på qxl for 750kr.

disse diskene er selvfølgelig uoriginale.

det som er veldig kjekt med harddisk el. usbpinne er at du slipper støyen fra dvd drevet og bevarer hørselen + raskere lastetider.

Lenke til kommentar

Minnepenner er ganske billige nå til dags, har ikke prøvd å installere spill på dem selv, da jeg allerede har harddisk, men hvis det fungerer like bra, ville jeg absolutt prøvd kjøre spillene fra en slik. Deilig med mindre støy og hurtigere loading er det også! smile.gif

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Er det fler enn meg som irriterer seg over kvikksanda på noen av banene ?

Er så utrolig irriterende å komme ut i :p

Btw.. Drifteoppsett.. Hva bør jeg stille på?

Noen grunninnstillinger å stille ut ifra?

Er det forresten noen måte å skru av speed sensitiv styring?

Liker ikke at rattet går seinere når bilen går fort.. Funker dårlig for meg når bilen slipper med fua og den ikke kontrer kjapt nok...

Lenke til kommentar

husker ikke nyaktig topfart akkurat nå, mene den er drøye 420km/t med Nissan GTR. ble overraska for å si det sånn.

edit: nå må jeg neste prøve å finne det ut :p

ser ut til at den maxer ut på ca 412 på old le man. kan kanskje klare 415 om jeg tuner litt mer, men det får bli en annen gang.

btw, fremdeles ikke noen dato på jalopnik pakka med cossiene?

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Lyden forsvinner til meg når jeg trykker på "Y", for å se bakover. Det var ikke sånn før. Er det noe jeg kan gjøre for å få den tilbake?

trodde speilet står på hele tiden slik at du slipper å se deg bakover?

Jeg har ikke speil som jeg ser bakover? Skal sjekke innstilingene og se om jeg kan finne det..

Lenke til kommentar

Dette er bilen jeg bruker til å drifte med; en Audi S4 2010 med carbon over panser, tak og trunk. Carbonen følger selvsagt linjene på bilen, og er ikke bare klattet på over hele taket.

Bilen er nesten topptrimmet, er bygget om til 2WD, og bruker til og med racing slicks. Jeg ga en slik bil til to av kompisene mine, og de mente det var en av de mest balanserte drifte-bilene de hadde kjørt. :]

Hvordan lager du karbonfiber ? =)

Lenke til kommentar

Lyden forsvinner til meg når jeg trykker på "Y", for å se bakover. Det var ikke sånn før. Er det noe jeg kan gjøre for å få den tilbake?

Nei det gjør ikke det. Bare når jeg bruker "cockpit-view", men bruker ikke det hele tiden. Uansett så synes jeg det litt vanskelig å se så mye i speilet annet enn det som er rett bak bilen.

Men tror kanskje grunnen til at lyden forsvinner kan være at anlegget står på surround slik at lyden kommer ut bakhøytalerne da, men det har ikke jeg.

Lenke til kommentar

Nei det gjør ikke det. Bare når jeg bruker "cockpit-view", men bruker ikke det hele tiden. Uansett så synes jeg det litt vanskelig å se så mye i speilet annet enn det som er rett bak bilen.

Men tror kanskje grunnen til at lyden forsvinner kan være at anlegget står på surround slik at lyden kommer ut bakhøytalerne da, men det har ikke jeg.

Hvorfor lar du den stå på surround da?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...