Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343

Man blir bannet hvis man blir fersket i å utnytte smutthull i spillet hvertfall, og jeg er ikke sen om å rapportere slikt hvis jeg kommer over noen som åpenbart ødelegger økonomien i spillet. Og jeg håper inderlig ingen her oppfordrer til det/hjelper til med det.

Hvorfor i all verden spiller dere forza når dere ikke gidder å kjøre?tjener fort en mill på en dag med intensiv online spilling (private race). Jeg sparte til Shelby Daytona i flere mnd jeg, kun med online private spilling og litt season play. tjente kanskje 200 000 på tuning setups. KOser meg fremdeles enormt med kjøringen, spesielt online endurance.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg må ha meg Shelby Dayatona etterhvert :dribble:

Selv spiller jeg hittil bare Forza for vanlig racing. Huker av et eller flere race i eventlist daglig.

Kun singleplayer og prøver å få ned rundetidentene så godt jeg kan, veldig inspirerende med grønne mellomtider. Prøver å finpusse sving/curbes-teknikk på forskjellige biler. På løpene som ligger rundt 6-9 runder på "standard-banene" så pleier den beste runden typisk å komme blant de 2-3 siste rundene. Ofte får man jo mulighet til å runde andre biler - da får man jo blod på tann for å se om man rekker å runde "luuuseren" før løpet er ferdig.

Prøver også å kjøre som mange forskjellige biler som mulig. Betyr egentlig ikke så mye om det er en Saab eller en Porsche. Når bilene når level 5 så pleier jeg å velge/kjøpe en ny - hvis jeg ikke får tak i en som jeg liker veldig godt.

Ganske vansklig å for eksempel kjøre en del race med klasse E/F biler også komme rett i et klasse S løp :!: tar litt tid å aklimatisere seg.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Det står nå på min profil - etter å ha blitt ferdig med season 6:

utvalgt info:

percentage of career complete: 27,3%

current credits: 4.867.459 CR

distance drive: 4855km

avarage speed: 153.8km/h

garage value: 51.928.390 CR

time driven: 31h 33:43

top speed: 364.3km/h

distance jumped: 34.5m

ikke noe online kjøring på meg da...

Og slik er det i dag:

percentage of career complete: 54,6%

current credits: 4.774.89 CR

distance drive: 8394km

avarage speed: 144.4km/h

garage value: 55.201.100 CR

time driven: 58h 07:10

top speed: 364.3km/h

distance jumped: 34.5m

Brente noen mill på å kjøpe biler for å få Connoisseur achievementsen, men fikk den ikke allikevel :dontgetit: er et problem med LE versjonen og å laste ned noen biler for tidlig leste jeg et sted...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Den skulle nå komme sommeren 2010, så da tipper jeg august, eller verste fall september. Den pakka blir tidenes DLC for min del! er bare så spent på hvilke biler de kutter..15 biler ble stående igjen til slutt i avstemningen, men turn 10 har visst uttalt at de kommer til å redusere antallet til 10 (har ikke kilde desverre) pga dårlig tilgjengelighet på de ekte motstykkene til noen av bilene for testing, modellering osv..håper inderlig volvo 240'n og cossiene blir med til slutt! 1970 El Camino SS'n blir også veldig stas!

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar

Tenkte å prøve meg på Nürburgring

Men med ALT av assist (manuel m/clutch) + map/speedo AV.

Så lurte på om noen hadde en bil som du kan se turteller'n slik at jeg kan gire på rett rpm.

Hadde vært greit om bilen var enten en B,A eller S bil.

Se hvilken tid jeg får hehe.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Den skulle nå komme sommeren 2010, så da tipper jeg august, eller verste fall september. Den pakka blir tidenes DLC for min del! er bare så spent på hvilke biler de kutter..15 biler ble stående igjen til slutt i avstemningen, men turn 10 har visst uttalt at de kommer til å redusere antallet til 10 (har ikke kilde desverre) pga dårlig tilgjengelighet på de ekte motstykkene til noen av bilene for testing, modellering osv..håper inderlig volvo 240'n og cossiene blir med til slutt! 1970 El Camino SS'n blir også veldig stas!

Nei DLCen som kommer i august har ikke noen 240 eller cossier du!

Men den har 2 nice mercer, og den nye Mclaren bilen og noen fler

Lenke til kommentar

Tenkte å prøve meg på Nürburgring

Men med ALT av assist (manuel m/clutch) + map/speedo AV.

Så lurte på om noen hadde en bil som du kan se turteller'n slik at jeg kan gire på rett rpm.

Hadde vært greit om bilen var enten en B,A eller S bil.

Se hvilken tid jeg får hehe.

Integra tror jeg det er mulig å se turtellern, men det er nok ikke en B, A eller S bil. Men jeg syns det er artigere å kjøre med en litt langsommere, realistisk bil enn en helt syk hyperbil. Og er det noen som kjører med clutch på kontroll? Ubrukelig! :p

Lenke til kommentar

Okaj, da har jeg fullført en runde på Nürburgring.

Kjørte en A600 Porsche 997 GT2 med alt av og fikk en rundetid på 8:44:850

Brukte ingen flashback og det som var verst må være å kjøre uten anti-lock braks. Slo av alt på hud'n.

Var utrolig gøyt å kjøre slik. Hadde heller ingen problem med å se turtellern. Var vel borti autoverne én gang og da var det bare et lite støt.

Delen av banen jeg hadde mest problemer med å huske var mellom første og siste bowler eller hva den svingen heter :p

Edit:

S698 Aston Vantage

8:30:659

To flashbacks og borti autoverne to ganger.

Var litt vrient å kjøre siden den er RW mens Porschen var AW.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Nice :)

Jeg tror eventlist har Nürburgring for alle bilklassene, Golfen var vel klasse D, blir artig å se hvor langt ned jeg kommer med en i klasse S.

Det gjelder vel å finne en bil som er velbalansert og nøytral i svingene. Er nok av både understyrte og overstyrte (Fiat 500!!! :no: ) som er vanskelige å håndtere. De verste er vel de som er understyrte inn i svingen og plutselig skifter til å bli dramatisk overstyrte - frustrasjon :cry: :!: .

Man kan vel tune for å rette en del på dette? Selv har jeg ikke satt meg inn i det enda, kjører bare standard.

Lenke til kommentar

Bestemte meg får og ta et par runder rundt ringen får gøy :p

Class: a531 (stock) og med Alle kontrollene av, bare manual uten clutch

Bil: Porsche 911sport classic 2010

første runde : 8:41:121

andre runde : 8:27:137

Mr_spock: Ja du kan tune dette, og det er svært lett: http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/4035229/ShowThread.aspx. Bare skip alt det der med camber osv, bare tune anti roll barsene og demperene.

Endret av Hanihagen
Lenke til kommentar

Takk :)

Hva gjør dere for å få den optimale starten?

Selv ruser jeg bilen rett før start og prøver å låse hjulspinn på 2-3 tusen omdreininger og lar bilen spinne til den får grep for så å gi full gass.

AWD bilene er jo litt enklere der...

Går ut i fra at andre runde var med flying start? :!:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Takk :)

Hva gjør dere for å få den optimale starten?

Selv ruser jeg bilen rett før start og prøver å låse hjulspinn på 2-3 tusen omdreininger og lar bilen spinne til den får grep for så å gi full gass.

AWD bilene er jo litt enklere der...

Går ut i fra at andre runde var med flying start? :!:

ja ofc :p men tror jeg klarer bedre en 8:41 uten flying in 1 billion mhp start :p

EDIT: Tok en runde med ferrari 458 klasse s641(stock) tid : 08:07:759

Den bilen hadde forresten forferdelige bremser

Endret av Hanihagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...