-Léon- Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Tror banen heter Speedway som du finner under stedet Benchmark High Speed Ring, er en DLC hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Tror banen heter Speedway som du finner under stedet Benchmark High Speed Ring, er en DLC hvis jeg husker rett. Har den pakka, men kan ikke huske å ha sett den før, men ha sikkert bare ikke sjekka godt nok. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Noen andre som har problemer med at forza spørr om man vil laste ned oppdatering, f.eks når man først har kjøpt noe i Xbox live game market, og så starter spillet? Min gjør det. Innimellom hender det også at jeg til og med ikke har kjøpt noe, og den spørr om jeg vil laste ned oppdatering. Dette gjør jeg selfølgelig, laster ned veldig fort hver gang. Ingen? Må være noe feil med mitt spill, eller xbox da? Sukk Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har lagt merke til at "sjåføren" ikke gearer med hånda i et par biler. Blant annet i en Scirocco og en Camaro jeg har. Er dette en glipp? Ikke at det plager meg nevneverdig men.... :!: Det er vel gir padder på rattet da. Følg med på fingrene hans når han girer Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har lagt merke til at "sjåføren" ikke gearer med hånda i et par biler. Blant annet i en Scirocco og en Camaro jeg har. Er dette en glipp? Ikke at det plager meg nevneverdig men.... :!: Det er vel gir padder på rattet da. Følg med på fingrene hans når han girer Hehe, ja kanskje det...? Sciroccoen har kanskje det - men en 70 talls Camaro?? :!: Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Tenkte også å nevne at bilen kanskje hadde padder på ratte men følte ikke at det ville passe så godt sammen med en bil fra 70 tallet ;P Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Mener jeg har lest et sted at spillet i starten ikke hadde med noen håndbevegelse for gearing i det hele tatt - og at dette ble innført ved en tidlig oppdatering? Så har det antageligvis ikke fungert på alle biler. Får se om jeg oppdager noen fler gjenom min reise på event list - som tar sin tid... Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har nå tatt et par av de "26 lap" racene i event-list, de tar rundt en time På Road Atlanta så jeg på slutten av racet at noen av mine "konkurrenter" forsvant ut av banen og sto stille, merkelig - de har vel kjørt ut da... Rett etterpå så jeg at tank-symbolet lyste nede ved turtelleren. Jaha, tom for bensin snart og det er 3 runder igjen. Da gikk det jo opp et lys!!!! Komme seg bort dit hvor "prikkene" sto stille :!: Funket bra, full tank og kjøre videre. På Circuit de Catalunya så viste tankmåleren etterhvert "tomt" men lampa lyste ikke - så jeg kjørte ferdig uten å "pitte". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Æsj det ble ikke jalopnik/forzalopnik DLC pakken denne mnd heller..kjeeeeedelig! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Har lagt merke til at "sjåføren" ikke gearer med hånda i et par biler. Blant annet i en Scirocco og en Camaro jeg har. Er dette en glipp? Ikke at det plager meg nevneverdig men.... :!: Det er vel gir padder på rattet da. Følg med på fingrene hans når han girer Hehe, ja kanskje det...? Sciroccoen har kanskje det - men en 70 talls Camaro?? :!: er vel tatt utganspunkt i en automatgiret camaro (90% av dem var vel det) og spillet lar oss overstyre girskiftet manuelt. gå i replay mode og camera og ta bildet av midt-konsollen så ser du. Endret 8. juli 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Ok, skal sjekke det Lurte litt på en ting - jeg liker best å kjøre med "vanlig" cockpit-view. På de fleste biler fungerer dette bra. Men på en del så blir bakspeilet umulig å bruke? Endret 8. juli 2010 av Mr_Spock Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har ingen behov for å se alle bilene bak meg Defor bruker jeg ikke bakspeilet hehe. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Noen andre som har problemer med at forza spørr om man vil laste ned oppdatering, f.eks når man først har kjøpt noe i Xbox live game market, og så starter spillet? Min gjør det. Innimellom hender det også at jeg til og med ikke har kjøpt noe, og den spørr om jeg vil laste ned oppdatering. Dette gjør jeg selfølgelig, laster ned veldig fort hver gang. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har du ventet til nedlastningen er ferdig før du klikker tilbake? Siden jeg merket at den slutter å laste ned hvis du ikke venter til den er på 100%. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg har ventet til den er helt ferdig hver eneste gang. De to siste gangene nå, så har den ikke lastet ned noe. Virker som det fungerer igjen nu Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Hvordan låser jeg opp mine egne desing slik at jeg kan sende dem til venner i redigerbar stand? Av en eller annen grunn har de nye designene mine fått den lille hengelåsen, og da kan jeg ikke "gifte" dem til kompisene mine. =/ Red.: Ah, nevermind. Jeg innså nettopp at det sitter ett bittelite klistermerke som ikke er mitt på disse designende. Endret 11. juli 2010 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 er det funnet en glitch, eller kode elns som gjør man kan få penger nå? har forza 3, men spiller det aldri pga gidder ikke stresse slik for penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Er det ikke et bilspill da? Kjør løp, så tjener du fort en bråte med penger. Penge glitchene har blitt fikset, og man blir bannet for alltid ved å utnytte eventuelt andre bugs som dukker opp, heldigvis. du kan også tjene masse penger ved å selge tuning setups, designs eller biler på storefront/auction house. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Glitchene har ikke blitt fikset nei. Og når det gjelder å kjøre løp for å tjene penger så er jeg litt enig, selvom det er et bilspill så blir man fort lei av å kjøre løp etter løp for å tjene inn "bare" 100k. Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Enkel måte å tjene litt på er å kjøpe en billig Veyron (eller andre dyre biler) og selge den litt dyrere rett etterpå, er så mange av de og det finnes veldig mange billige. Er mye å gå på når den normalt går for over en million når man får den for 2-300 tusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå