Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=250&lang=en

 

det er nok dette rattet alle vil ha :)

Å herregud! Blir helt satt ut jeg nå. Et Porsche ratt!? Ja takk!

 

Men er nok litt for dyrt for meg det også :p

 

EDIT: Egentlig litt skuffende når det ene rattet koster godt over 1000 kroner (170 euro), og verken pedal eller girspak følger med.

 

Lurer på hvor mye det hadde kostet viss det ikke hadde vært Porsche logo på rattet?

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/produ...c3f678bc44f0f9b

 

kun 480 euro + frakt og moms

 

Content:

 

* Force Feedback racing wheel with leather wheel rim for Xbox360

* RF dongle for compatibility to PlayStation®3 and PC

* Clubsport pedals (metal)

* 6+1 speed gear shift

* Sequential gearshift

* Steel Plate (for pedals)

* power supply

* quick guide

* drilling template

Lenke til kommentar

Er jo Logitech som ødelegger for seg selv. 30 millioner solgte 360er og de velger å ikke henvende seg til den gruppen = Deres tap.

 

Sjekk ut fanatec.de og slutt å tøys med lekerattene til Logitech. Skal man spille Forza 3 seriøst så er Fanatec veien å gå, er du på lavbudsjett, kjøp et billig FF-ratt fra Microsoft eller MadCatz eller tilsvarende. Du får f.eks et MadCatz MC2 brukt på finn til 600,-

Lenke til kommentar

Merkelig nok så likte jeg godt den tanken på at de har inkludert driftscore i normal modus.. Vil tro at det blir kurant hvis man f.eks sitter i ett online løp, og plutselig sier, nei, vi drifter siste runden, og da får man kanskje sett hvem som var best på race, og hvem som var best på drift, uten å måtte starte racet på ny. Så liker godt at den er der, blir bare morsomt å se det IRL

Lenke til kommentar
Det virker vel egentlig som om Forza har gått fra å være en bilsimulator til å bli et bilspill... Jeg har ikke sett så nøye på detaljene, men du kan jo for eks. spole.

Selvom de tar med aspekter som folk bruker ellers (som i fansen), så ser jeg ingen grunn til at man ikke kan kalle det simulator. Så lenge kjøringa er simulator ellers, og med tanke på mengden av folk som klikker, evnt trykker restart straks dem har kjørt ut på ett løp, så er det jo ikke så dumt..

 

Selvom jeg aldri kunne ha tenkt med rwnd funksjon selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...