Vertical^ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Han elsker biler, så Forza var det perfekte spillet for han. Spesiellt når man kan gjøre det så realistisk. Takk for tipset Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Naa ble jeg dypt saaret etter aa ha lest at det nye fantastiske logitech G27 rattet IKKE vil stotte XBOX360.... Hadde vert saa digg aa ha et ratt til GT5 og Forza.... men nei de ma gjore alt saa vanskelig Endret 18. august 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Det rattet der så helt rått ut! Ville gjerne hatt dette til Forza, men synes det var for dyrt. Veldig synd at det ikke kommer til 360 Endret 18. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 http://www.fanatec.de/html/index.php?id=250&lang=en det er nok dette rattet alle vil ha Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) http://www.fanatec.de/html/index.php?id=250&lang=en det er nok dette rattet alle vil ha Å herregud! Blir helt satt ut jeg nå. Et Porsche ratt!? Ja takk! Men er nok litt for dyrt for meg det også EDIT: Egentlig litt skuffende når det ene rattet koster godt over 1000 kroner (170 euro), og verken pedal eller girspak følger med. Lurer på hvor mye det hadde kostet viss det ikke hadde vært Porsche logo på rattet? Endret 18. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/produ...c3f678bc44f0f9b kun 480 euro + frakt og moms Content: * Force Feedback racing wheel with leather wheel rim for Xbox360 * RF dongle for compatibility to PlayStation®3 and PC * Clubsport pedals (metal) * 6+1 speed gear shift * Sequential gearshift * Steel Plate (for pedals) * power supply * quick guide * drilling template Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ja 5000 kr er virkelig alt for mye for fanatec rattet. Da er nok G27 200% mer for pengene. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ja 5000 kr er virkelig alt for mye for fanatec rattet. Da er nok G27 200% mer for pengene. Dette er visst et microsoft forum. Det er særdeles vanskelig å koble til G27 rattet til en xbox sier ryktene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ja. G27 skal visst ikke være egnet til Xbox 360 heller Tror jeg kanskje skal gå for et Logitech FX Er det et greit ratt? VIl helst ikke betale så mye. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) jeg har 3 ratt, microsoft, joytech og logitech fx. Joytech rattet er veldig bra, men ikke force feedback. Microsoft sitt er greit med force feedback. Logitech rattet suger balle! men det var min mening..... Endret 18. august 2009 av 530XD Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er jo Logitech som ødelegger for seg selv. 30 millioner solgte 360er og de velger å ikke henvende seg til den gruppen = Deres tap. Sjekk ut fanatec.de og slutt å tøys med lekerattene til Logitech. Skal man spille Forza 3 seriøst så er Fanatec veien å gå, er du på lavbudsjett, kjøp et billig FF-ratt fra Microsoft eller MadCatz eller tilsvarende. Du får f.eks et MadCatz MC2 brukt på finn til 600,- Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Rattene til fanatec ser veldig bra ut. Men jeg er ikke villig til å betale mange tusen for ratt og pedaler. Hadde det ikke vært Porsche, hadde sikkert prisen falt ganske heftig. Får lete videre etter ratt og pedaler. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Tviler på at prisen blir så veeeldig mye lavere uten Porsche-lisensen. G27 fra Logitech er betydelig mindre avansert enn Fanatec og har en veiledende utsalgspris på 3190,- Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Har nok rett i det. Kvaliteten på fantec rattet er nok veldig bra, og det ser veldig bra ut også. Men jeg syntes det blir for dyrt. Nå spiller ikke jeg Forza noe serriøst. Så går nok for rattet til Logitech (Drive FX) eller det trådløse til Microsoft. Endret 18. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/forza-mo...mescom-hands-on http://www.techradar.com/news/gaming/conso...-before--627284 Endret 19. august 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Merkelig nok så likte jeg godt den tanken på at de har inkludert driftscore i normal modus.. Vil tro at det blir kurant hvis man f.eks sitter i ett online løp, og plutselig sier, nei, vi drifter siste runden, og da får man kanskje sett hvem som var best på race, og hvem som var best på drift, uten å måtte starte racet på ny. Så liker godt at den er der, blir bare morsomt å se det IRL Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det virker vel egentlig som om Forza har gått fra å være en bilsimulator til å bli et bilspill... Jeg har ikke sett så nøye på detaljene, men du kan jo for eks. spole. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det virker vel egentlig som om Forza har gått fra å være en bilsimulator til å bli et bilspill... Jeg har ikke sett så nøye på detaljene, men du kan jo for eks. spole. Selvom de tar med aspekter som folk bruker ellers (som i fansen), så ser jeg ingen grunn til at man ikke kan kalle det simulator. Så lenge kjøringa er simulator ellers, og med tanke på mengden av folk som klikker, evnt trykker restart straks dem har kjørt ut på ett løp, så er det jo ikke så dumt.. Selvom jeg aldri kunne ha tenkt med rwnd funksjon selv Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Var det ikke slik at det ville komme en egen edition med ratt og pedaler til Forza 3? Endret 19. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jo, de samarbeider med Fanatec om ratt til FM3, men om det blir et eget "Forza racing wheel", eller bare softwarestøtte for alle funksjonene på Turbo S-rattet er uvisst. Jeg håper det er en rabattkupong for fanatec-butikken i FM3-eska. Det er nok til at jeg slår til ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå