Wiciwato Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Legger inn et par bilder. Lexusen brukes til online drifting! Men pleier dere å stille inn bilene selv når dere drifter eller bruker dere tuning setups fra andre? Jeg finner det utrolig vanskelig å gjøre det selv.. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) jeg tuner trykket i dekkene selv og camber,toe og caster selv. Camber,toe og caster pleier jeg og ha samme på de fleste bilene. Resten tar jeg fra andre . Kjører enten -5 camber front og -4,5 rear, eller -3 front og 4,5 rear, også toe kjører jeg +4 foran og 0,2 bak. Caster kjører jeg 4,5-4,9 eller 7. Dekkene kjører jeg på 28 front og fra 30-32 bak På Lexus Is F kjører jeg setupet fra forza.net sin side med egen tuna camber, og da gjør jeg det ganske bra:) Nærmere 60.000 poeng på maple valley, 28-33.000 på suzuka, 30.000 på iberian osv, og dette er per lap ofc . Bilen har litt over 600hk og breist dekk foran & bak Er lvl 29 online. Var 33 før, men så slutta jeg en periode pga MW2, så når jeg kom tilbake var det så mange gode lol Endret 27. juni 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 et lite spørsmål. har kjøpt et par biler på auksjon greine i spillet. og xp greine man får etter et løp. den stopper på level 5. noe galt hos meg eller skal det være sånn? level xp på fører går oppover som vanlig. men på de to bilene står det rolig Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 okay, trudde det var mere jeg.. Så da får jeg ikke mere XP point på bilen da. Kun profilen? Noen som vet noe ang dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1240709 Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Har nå endelig bestillt Forza 3!!! Gleder meg til å prøve den. Men nå som spille kommer snart tenkte jeg og se litt etter Microsoft sitt ratt. men den finns jo ingen steder lenger. Sjekka mange nett butikker, men ingen har det rattet. Kommer Microsoft med et nytt snart siden den gammle selges ikke mer eller er det jeg som er blind!? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Har nå endelig bestillt Forza 3!!! Gleder meg til å prøve den. Men nå som spille kommer snart tenkte jeg og se litt etter Microsoft sitt ratt. men den finns jo ingen steder lenger. Sjekka mange nett butikker, men ingen har det rattet. Kommer Microsoft med et nytt snart siden den gammle selges ikke mer eller er det jeg som er blind!? fanatec.de er bortimot det eneste alternativet og selvfølgelig et mye bedre ratt. prøv også qxl.no for brukte microsoft ratt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Litt tweeking og min Ford GT 50 er som limt på veien xD Fryd å høre på superchargeren dure i vei, og ble enda bedre nå som jeg har koblet litt surround anlegget =) Forresten, noen andre enn meg som hadde likt om det var noen flere funksjoner når man kjører inn i pit'n? Feks forandre på tuning og bestemme hva som skal fikses og annet Har kjørt noen par enduarance løp og man må jo selvfølgelig innom piten for å fylle bensin, men er det noen som har ignorert det og sett hva som skjer? ;P Endret 28. juni 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg kan teste ut det med bensinen etterpå, Leon! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Da stopper man. Et par-tre runder før slutt stort sett. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Noe Youtube også visste. http://www.youtube.com/watch?v=WCKSQAcADwQ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvordan pleier dere å planlegge pit-stopps når dere kjører de løpene som er over +30 runder? Selv pleier jeg å kjøre inn sånn ca halveis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Spørs om jeg kjører mot AI eller mot andre folk. Har opplevd at det varierer fra bil til bil hvor fort dekk og bensin slites/brukes opp, derfor er det et artig spenningsmoment dette med pitting når man kjører mot andre:) Vi holder kjeft om dekk/bensin status når vi kjører i party, og pitter når vi "regner ut" at vi må. Spennende å se at kompisene pitter mens man selv gunner på og tar en runde til:) En kompis trillet bensintom inn i pitn på le sarthe en gang, etter 2 timer kjøring, det var på håret:) Jeg pitter som regel på ca 30% dekkslitasje eller når rundetidene blir markant dårligere, og når tanken blir "gul" hvis det er lenge igjen. Kommer også litt an på banen. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 husker jeg kjørte sånn 1time langt løp, også gikk jeg tom får bensin da jeg ikke følte med Værste som noen gang har skjedd meg på forza Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ja, nå som du nevner dekkslitasje så tror jeg pleier å stikke innom når den er sånn 25-30%. Har kun kjørt imot AI motstandere. Noen andre som har prøvd å kjøre uten spedometer og kart? ;P Artig hvis man kjører en bil hvor man kan se turtelleren. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har lagt merke til at "sjåføren" ikke gearer med hånda i et par biler. Blant annet i en Scirocco og en Camaro jeg har. Er dette en glipp? Ikke at det plager meg nevneverdig men.... :!: Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Noen andre som har problemer med at forza spørr om man vil laste ned oppdatering, f.eks når man først har kjøpt noe i Xbox live game market, og så starter spillet? Min gjør det. Innimellom hender det også at jeg til og med ikke har kjøpt noe, og den spørr om jeg vil laste ned oppdatering. Dette gjør jeg selfølgelig, laster ned veldig fort hver gang. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Noe Youtube også visste. http://www.youtube.com/watch?v=WCKSQAcADwQ Hvilken bane er det han kjører på? Kan ikke huske å ha sett den banen hos meg før. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Endret 5. juli 2010 av DOG_50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå