Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Angående lydproblemer:

Har prøvd Forza 3 på min brors xbox 360 pro med mine savegames. Får popping og skuring ved bruk av verstingbiler i ulike løp. Problemet er tilstedet kun når spillet er lagt inn på harddisken.

Ettersom det oppstår i samme form, til samme tid og under de samme forholdene, uavhengig av maskinvaren, så er jo dette åpenbart en bug i spillet.

Det er litt snodig om ingen andre her på forumet har opplevd lignende.

Det må nevnes at spillet mer eller mindre er fullført og garasjen er stappet av biler av ymse slag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Men jeg lurte på en ting, jeg har bare sølvmedlemskap, er det mulig å få tak i bilder man tar inne i spillet allikevel?

Svarer meg selv :cool:

Nå i helgen er det gratis "Gold Live" - passer dermed veldig fint for oss "silver" medlemmer å laste ned alle "Gift Car" som har samlet seg opp!

Lenke til kommentar

@kaffegruff

Jeg får også samme popping og skurring som du skriver. Spillet mitt er og installert på harddisken. De lydene får jeg også når jeg kjører på ujevnt underlag (gress, sand, brostein osv.) Veldig plagsomt..

@Mr_Spock

Hvor er den gratis Golden hen?

Lenke til kommentar

Hoho!

Veyron på ca 1,6 tonn med 1273 hk og 1580-ish nm dreiemoment. 0-100 på 1.9, da gira til toppfart(som ifølge benchmark er rundt 420. Gjør 300 på tredjegir, så i teorien bør den vel kunne gå fortere...?

Gjorde nettopp unna Nüburgring på 7.22!

Endret av edge
Lenke til kommentar

Selv har jeg vel nærmere 10 stk R1 biler, satte meg som mål å få alle i klasse 5.

Et par stykker av de var helt elendige - brukte stort sett tiden til å holde de andre bak meg, konstant titting i bakspeilet, ble en del tilbakespoling og banning. De manglet veldig mye i toppfart i forhold til AI bilene.

Men en blå Peugeot (eller er det en Mazda? ) jeg har er suveren, etter alle var klasse 5 brukte jeg kun denne - fantastisk å kjøre.

Lenke til kommentar

Det står nå på min profil - etter å ha blitt ferdig med season 6:

utvalgt info:

percentage of career complete: 27,3%

current credits: 4.867.459 CR

distance drive: 4855km

avarage speed: 153.8km/h

garage value: 51.928.390 CR

time driven: 31h 33:43

top speed: 364.3km/h

distance jumped: 34.5m

ikke noe online kjøring på meg da...

Lenke til kommentar

Slenger opp noen bilder :)

Nissan Top secret s15 = solgt

Nissan s13 = solgt

BMW m3 ikke solgt og skal bli min nye drift bil sammen med min lexus Is f og Ford mustang shelby gt500.

Men driver faktisk bare med online drifting så penger er et lite problem :!:

post-196064-1277637072,3574_thumb.jpg

post-196064-1277637087,5166_thumb.jpg

post-196064-1277637095,9967_thumb.jpg

post-196064-1277637103,7981_thumb.jpg

Endret av Hanihagen
Lenke til kommentar

Hadde en liten photoshoot av favorittbilen på en av favorittbanene :dribble:

IMG_6908web.jpg

IMG_6921web.jpg

IMG_6918web.jpg

IMG_6919web.jpg

IMG_6928web.jpg

IMG_6927web.jpg

Ikke det beste veigrepet og det høye panseret gjør de fleste svinger "blinde". Men for en fryd å kjøre, herlig drag på lavt turtall - og lyden!!! Blir bare så glad av å kjøre denne :love:

Det er lagt inn en turtallsperre som slår inn ved rundt 200km/h - så den er litt artig køre Nurnburg med :!:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...