Atald Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kjører som regel med automat når jeg bruker kontroll. Føles litt merkelig da jeg absolutt føler meg mest komfotabel med manuelt gir på veien, men jeg blir bare ikke helt venn med kontrollene i Forza 3. Ellers står alt av, med damage på simulation og opponents på hard. Om jeg virkelig ikke får til et løp settes opponents ned et hakk. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvilke assist har dere på når dere kjører? Selv kjører jeg med manuel / med clutch og anti-lock brakes på. Opponents diff (Hard) og damage (simulation) Resten er off. Assists? hva er det Bruker kun manuell clutch hvis bilen har det i virkeligheten. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kjører på medium, med alt av bortsett fra at eg kjører med automat. Damage er på simulation. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hva er top hastigheten dere har vært oppi? Min max hastighet er 413 km med Veyron ;P Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 422 tror jeg, det også med veyron. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Har det kommet noen nye downloads i det siste? Har ikke sjekket siden jul tror jeg. Må få sendt in boksen på rep.. Endret 22. april 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Har det kommet noen nye downloads i det siste? Har ikke sjekket siden jul tror jeg. Må få sendt in boksen på rep.. Haha, du må også sende den inn ja.. Duste-box. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 noen som har en top secret supra til salgs? kjøper den får 100.000cr Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Var så heldig å få tak i Forza 3 Limited Edition for under kr 200,- på Play or noen dager siden. For et fantastisk bilspill!! Har ikke spilt så mye, men det er uten tvil det beste bilspillet jeg har prøvd. Men jeg lurte på en ting, jeg har bare sølvmedlemskap, er det mulig å få tak i bilder man tar inne i spillet allikevel? Her har jeg knipset Fiat 500 Abarth på 235cm bredt lerret som jeg spiller på Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 har supran, men aldri i verden om jeg selger mest power av alle bilene jeg har jo og grym lyd Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Fikk ClubSport pedalene og RennSport wheel stand fra Fanatec nylig. Ble litt bedre enn G25 pedalene og wheelstand pro. Bremsepedalen har trykksensor så den reagerer ikke bare på hvor langt bremsen er trykket inn, men også hvor hardt du trår den inn, m.a.o veldig realistisk. Selve oppsettet veier også nesten 16kg så det står meget støtt . Endret 1. mai 2010 av MacBain Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvor mye ble det totalt? (frakt og moms) Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvor mye ble det totalt? (frakt og moms) Huff, ikke spør om slikt . Totalt for Porsche 911 Turbo S, clubsport pedaler, wheelstand, frakt og moms kom det på ca 7000,-. Jeg bestillte i to omganger så bestiller du alt på en gang sparer du litt i frakt . Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) noen som har en top secret supra til salgs? kjøper den får 100.000cr Har, men 100.000 cr er da latterlig lite... Btw... ble ENDELIG ferdig med Forza 3 100% denne uka. Gud bedre så mange løp og timer det har tatt :S Endret 1. mai 2010 av magnusalex Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvor mye ble det totalt? (frakt og moms) Huff, ikke spør om slikt . Totalt for Porsche 911 Turbo S, clubsport pedaler, wheelstand, frakt og moms kom det på ca 7000,-. Jeg bestillte i to omganger så bestiller du alt på en gang sparer du litt i frakt . Det var da voldsomt mye? Har selv tenkt å bestille porsche 911 turbo s ultimate edition og shifter og jeg regnet ut at det kommer på ca. 3200 m/frakt og ca. 4000 med moms. Nå lurer jeg på om jeg har regnet ut riktig Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 mye skal folket ha får en top secret supra da? betaler ikke mer en det dere kan få får den ved og selge den vanlig. altså, halvparten av hva den koster som er 300.000cr? så 150.000cr betaler jeg. Kanskje litt over. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvor mye ble det totalt? (frakt og moms) Huff, ikke spør om slikt . Totalt for Porsche 911 Turbo S, clubsport pedaler, wheelstand, frakt og moms kom det på ca 7000,-. Jeg bestillte i to omganger så bestiller du alt på en gang sparer du litt i frakt . Det var da voldsomt mye? Har selv tenkt å bestille porsche 911 turbo s ultimate edition og shifter og jeg regnet ut at det kommer på ca. 3200 m/frakt og ca. 4000 med moms. Nå lurer jeg på om jeg har regnet ut riktig Du har nok regnet riktig, men ultimate edition fantes ikke da jeg bestillte turbo s pakken, clubsport pedalene koster 199 euro samt at wheelstand'en kostet 100 euro. Så ultimate edition til 399 euro er en meget bra deal. Anbefaler deg også RennSport Wheel Stand hvis du ikke skal feste rattet i ett bord etc. Foøverig er Fanatec raske til å levere, regn med at du har pakken på døra innen en uke etter bestilling, UPS sender faktura på momsen i etterkant. Løp å kjøp, du kommer garantert ikke til å angre. Har hatt både Ms sitt ratt og G25 til PS3, men Fanatec sitt er i en helt annen liga. Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvor mye ble det totalt? (frakt og moms) Huff, ikke spør om slikt . Totalt for Porsche 911 Turbo S, clubsport pedaler, wheelstand, frakt og moms kom det på ca 7000,-. Jeg bestillte i to omganger så bestiller du alt på en gang sparer du litt i frakt . Det var da voldsomt mye? Har selv tenkt å bestille porsche 911 turbo s ultimate edition og shifter og jeg regnet ut at det kommer på ca. 3200 m/frakt og ca. 4000 med moms. Nå lurer jeg på om jeg har regnet ut riktig Du har nok regnet riktig, men ultimate edition fantes ikke da jeg bestillte turbo s pakken, clubsport pedalene koster 199 euro samt at wheelstand'en kostet 100 euro. Så ultimate edition til 399 euro er en meget bra deal. Anbefaler deg også RennSport Wheel Stand hvis du ikke skal feste rattet i ett bord etc. Foøverig er Fanatec raske til å levere, regn med at du har pakken på døra innen en uke etter bestilling, UPS sender faktura på momsen i etterkant. Løp å kjøp, du kommer garantert ikke til å angre. Har hatt både Ms sitt ratt og G25 til PS3, men Fanatec sitt er i en helt annen liga. Saken er at fanatec kommer med en clubsport shift snart så jeg tenkte kanskje å vente til da. Har hørt flere si at den eksisterende fort blir ødelagt og at klikke lyden blir irriterne i lengden. Litt usikker altså Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei. Har ganske nylig begynt å merke en del småfeil i lyden på spillet. Akkurat som om den fra tid til annen skurer samt at jeg har en del små popp. Var ikke sånn for en tid tilbake. Har en to måneder gammel maskin - Elite med nyeste chipset. Alle andre spill fungerer som normalt. Kan det ha noe med siste systemoppdatering å gjøre? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) sikker på at den poppinga ikke er ettertenning da? merker en veldig sjelden gang at lyden blir borte. en av gutta i crewet lagde denne shoopen i går edit: picdumper like gjerne litt når jeg først er i gang Endret 5. mai 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå