thklinge Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Poenget var at nevnte biler er helt uinteressant for et stort amerikansk spillselskap. Det er nok, dessverre for dere, maaange andre biler foran på lista. Både nyere biler, men også klassikere som har hatt en betydelig større påvirkning på bilverdenen enn de overnevnte. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Poenget var at nevnte biler er helt uinteressant for et stort amerikansk spillselskap. Det er nok, dessverre for dere, maaange andre biler foran på lista. Både nyere biler, men også klassikere som har hatt en betydelig større påvirkning på bilverdenen enn de overnevnte. Så sant :-) Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er jo sikkert også ei voldsom mølle med lisensiering, som har en innvirkning på hvilke kjøretøy som blir valgt ut. Uansett ble det jo tatt litt hensyn til eurobilfansen da desember-pakka til FM2 kom ut i 2007, hvor både M3 E30 og Quattro Sport var med. Da kan vi håpe at noe liknende skjer igjen, at ihvertfall et par interessante klassikere sniker seg inn. RS500 og MB 190 Evo hadde vært ypperlige "lekekamerater" til E30 M3-en som allerede er i spillet. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Tror nok ikke det er noe problem med lisensiering, i og med de fleste nevnte bilmerkene allerede er med i spillet (Ford, Mercedes, Volvo, Audi, Nissan - mangler bare Opel). Skal vel ikke så mye til å få lov av disse firmaene å legge inn noen ekstra biler. Dessuten er jo både 190E, Volvo 240, 200SX, og Audiene lagd for amerikansk marked også. Som jeg nevnte tidligere, vi har allerede mange andre europeiske klassikere i spillet, så hvorfor skulle de ikke lage disse? RS500 og MB 190 Evo hadde vært ypperlige "lekekamerater" til E30 M3-en som allerede er i spillet. My point exactly! *krysser fingrene* Har hatt en MB190E selv, en skikkelig stygg en - lysegrønn og jævlig, men det var jammen en konge sladdebil om vintern! OT, men har hatt mye morro allerede med denne i vinter allerede! Litt synd å kjøre den i filler da, siden det begynner å bli færre og færre gode eksemplarer av de. Mulig min blir prosjektbil til sommeren.. Endret 20. januar 2010 av FrodeA Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Poenget var at nevnte biler er helt uinteressant for et stort amerikansk spillselskap. Det er nok, dessverre for dere, maaange andre biler foran på lista. Både nyere biler, men også klassikere som har hatt en betydelig større påvirkning på bilverdenen enn de overnevnte. Hvorfor har de da med RS200? RS500 var minst like betydningsfull i motorsport historien. Skjønner ikke at du gidder å argumentere mot meg engang...MB190 EVO2 og RS500 har ABSOLUTT like mye å gjøre i spillet som E30 m3, da de faktisk kjempa på banen mot hverandre på 80tallet. OG så lenge folk er villige til å betale for DLC er det interessant for "et stort amerikansk spillselskap" Endret 20. januar 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg ser da poenget til thklinge, at Turn10 kanskje ikke er så skrekkelig interessert i 80/90-talls touringbiler og sikkert regner med at andre bilpakker vil selge mye bedre. Men utvalget av biltyper i spillet er veldig bredt, og det er liksom for ille om de kun skal prioritere superbiler i alle oppdateringene. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Poenget var at nevnte biler er helt uinteressant for et stort amerikansk spillselskap. Det er nok, dessverre for dere, maaange andre biler foran på lista. Både nyere biler, men også klassikere som har hatt en betydelig større påvirkning på bilverdenen enn de overnevnte. Hvorfor har de da med RS200? RS500 var minst like betydningsfull i motorsport historien. Skjønner ikke at du gidder å argumentere mot meg engang...MB190 EVO2 og RS500 har ABSOLUTT like mye å gjøre i spillet som E30 m3, da de faktisk kjempa på banen mot hverandre på 80tallet. OG så lenge folk er villige til å betale for DLC er det interessant for "et stort amerikansk spillselskap" Skal du ha touring-helter i spillet så kan du slenge på Alfa 155 Q4 DTM og Opel Calibra DTM. Det var vel de tre (sammen med 190E EVO2 DTM) som sto for mesteparten av baneunderholdninga på tidlig 90-tall. Likevel er det totalt uinteressant for de aller aller fleste av USAs 307 millioner innbyggere så selv om vi i Europa syntes bilene var kule for 20 år siden så er de nok langt fra prioritert å få med i spillet. Vi kan håpe så klart, men jeg holder ikke pusten mens jeg venter... Endret 20. januar 2010 av thklinge Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvordan vet du dette? Sitter du på meningsmålinger fra xbox spillerne? Jeg vet at det er mange som ønsker seg flere gamle bileri fm3. Jeg er rimlig sikker på at det kommer flere klassikere som DLC, hvis ikke kommer jeg ikke til å kjøpe noen pakker da spillet allerede er fullt av moderne biler, og jeg orker ikke å se flere nye audier, gi meg S2, RS2, og nye TT RS med 5cyl så handler jeg nok Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tror nok ikke det er noe problem med lisensiering, i og med de fleste nevnte bilmerkene allerede er med i spillet (Ford, Mercedes, Volvo, Audi, Nissan - mangler bare Opel). Opel er med. Heter Vauxhall - som er det britiske navnet for Opel. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er mer Opel med også, Holden (Australia). Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sitter og koser meg med forza og oppdaget plutselig at jeg kan kjøre C løp med min R2 Nissan GT-R, er dette noe som har skjedd andre her? Det funker også med BMW e30 i BMW Owners club, bug eller hva? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Funker hos meg. Men tror det er fordi at på disse løpene er det anbefalt klasse, og ikke låst til den klassen. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sitter og koser meg med forza og oppdaget plutselig at jeg kan kjøre C løp med min R2 Nissan GT-R, er dette noe som har skjedd andre her? Det funker også med BMW e30 i BMW Owners club, bug eller hva? Spørs hva du mener. Er det bare sånn at alle andre kjører C biler, eller er løpet begrenset til å bare gjelde C biler? Det kan jo også være at Nissanen din kan bli en C bil hvis du gjør den dårligere. Når det gjelder BMWen din, så kan den delta i BMW owners club fordi det er en BMW. Det spiller ingen rolle hvor god den er. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Men det står vel strengt tatt krav om maksklasse på "plakatene" til løpa eller er jeg på bærtur nå? Edit: Lurer på om ikke dette skjedde etter DLC? Endret 22. januar 2010 av MasterMind2k Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Men det står vel strengt tatt krav om maksklasse på "plakatene" til løpa eller er jeg på bærtur nå? Edit: Lurer på om ikke dette skjedde etter DLC? Tror bare det hvilken klasse de andre bilene er, muligens den beste. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ulike events har ulike restriksjoner, og de fleste har ikke klasse som en av disse. Den klassen som oppgis på dem som ikke er begrenset er den klassen den raskeste AI-bilen i feltet befinner seg i, og kan sånn sett sees som anbefalt klasse for den eventen om man vil være konkurransedyktig men ikke totalt overlegen. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Da er det en stor forskjell fra Forza 2 hvor man var tvunget til å bruke maks klasse. Dette får faktisk spillet til å synke noen grader hos meg siden det ødelegger mye av motivasjonen til å f. eks lage en sinnsykt godt tunet A klasse bil... Endret 23. januar 2010 av MasterMind2k Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Da er det en stor forskjell fra Forza 2 hvor man var tvunget til å bruke maks klasse. Dette får faktisk spillet til å synke noen grader hos meg siden det ødelegger mye av motivasjonen til å f. eks lage en sinnsykt godt tunet A klasse bil... Den sinnsykt godt tunede A-klassebilen kan du jo bruke til å knuse spillere online. Du kan jo ellers forsøke å tvinge deg selv til å bruke en bil som er litt tregere enn bilene motstanderne bruker - altså i sp. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Mener da at det var et par sånne løp i FM2 også? Hvor man kunne velge en bil man var totalt overlegen i? F.eks, turneringer hvor eneste restriksjon var Turbo, 4wd osv osv. Hente jeg kjørte de for å "grinde" litt cash! Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja det var vel noen av de i starten som kun hadde restriksjon på Turbo, Hot-Hatch var vel en og mid engine osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå