Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir vel standard-versjonen på meg, med mindre jeg finner LCE-versjonen i butikken når jeg kjøper spillet. Håper Expert gjør samme glippen som de gjorde med Forza Motorsport 2, at de solgte spillet nesten en uke før den offisielle releasen.

den feilen gjorde desverre ikke Elkjøp.. Var der 2 dager før release, dem hadde fått de inn, men han kunne ikke selge til meg.. Sånn går det når de har noen som faktisk har peiling bak disken :(

 

Uansett, gleder meg kraftig til å misbruke Datsun 510.. Ser for meg å kjøre den nesten original, som jeg driver med f.eks Trueno'en på Forza 2.. Dvs jeg bruker den i kw bestemte race.. Alt fra 112kw til 280kw bruker jeg da, LIKE)

 

Ser for meg at Celica Supra kommer til å bli overtrimmet deluxe av folk flest (Droppe oppi 2jz, evnt 7m-gte), samme gjelder Miata/mx5, siden folk flest slenger i større motor enn å jobbe med understellet.

 

Celica Gt-4 blir en morsom bil å misbruke konstant rundt banene :D

 

Scion blir morsomt innslag igjen, kjørte i en del race med A850 begrensing med den som er på Forza 2. Blir gøy å teste flere ;)

 

Acura ARX-02a #66 de Ferran Motorsports

Dette liker jeg derimot ikke.. Liker ikke alle racerbilene.. Føler at de ikke er morsomme å kjøre, samt noe jeg bare selger :(

Samme gjelder seff og 1997 #23 Nismo R390... :(

Lenke til kommentar
Håper de tar vekk New York banen, mere kjedelig og ubrukelig bane er det lenge siden jeg har vært borti.

Er vel i hovedsak en slags bane som skal få en til å øve på bremsing, og den er kjip i både kort og lang utgave... Eneste kjipe med lang utgave er at da husker jeg den ikke :p

Lenke til kommentar
Acura ARX-02a #66 de Ferran Motorsports

Dette liker jeg derimot ikke.. Liker ikke alle racerbilene.. Føler at de ikke er morsomme å kjøre, samt noe jeg bare selger :(

Samme gjelder seff og 1997 #23 Nismo R390... :(

 

Enig at racingbilene er veldig kjedelige. Når man har kommet langt på Forza 2 vinner man mer eller mindre kun slike racingbiler, og alle er helt like og kjedelige. Håper virkelig ikke Forza 3 blir på samme måten utover i spillet...

Lenke til kommentar

Håper litt på at man kan velge å skifte over til å se hk-antall på motoren istedet for kw-antall UTEN å måtte forholde seg til mph når man er ute på banen. Egentlig noe pirk, men hadde vært fint! :D Lurer på hva de skal avsløre på Forza-siden på tirsdag jeg! Har jo vært noe hver tirsdag i det siste istedenfor annenhver..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...