Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

¨

Jeg har installert spillet da, begge diskene, så det leses ikke noe fra dvd'en annet enn i starten vel? Jeg mener, det skal ikke ha noe med f.eks skade på plata?

Lenke til kommentar

Er egentlig ingen egen drift mode, men hvis du trykker på en av knappene på digital "stikka" (husker ikke om det opp - ned - høyre - venstre) så ser du at rundetidene dine oppe i høyre hjørne av skjermen forsvinner, og man får drifte poeng istedet. De poengene for du gjennom hele løpet uansett, men dette er altså måten man ser de på. :)

Lenke til kommentar

Noen som har lyst og kjøpe en utrolig god Mazda rx-7 driftebil?

Klasse S668 og 600hk med 3 rotary motor. Er den bilen jeg bruker når jeg drifter online, får de som har spilt med meg :p

Den er faktisk så god at vær gang jeg har fått solgt den og feks kjøpt en s15, så har jeg bare bytta tilbake til rx7en får den er så utrolig god

Pris: bid over 150,000cr

Endret av Hanihagen
Lenke til kommentar
Er egentlig ingen egen drift mode, men hvis du trykker på en av knappene på digital "stikka" (husker ikke om det opp - ned - høyre - venstre) så ser du at rundetidene dine oppe i høyre hjørne av skjermen forsvinner, og man får drifte poeng istedet. De poengene for du gjennom hele løpet uansett, men dette er altså måten man ser de på. :)

har du aldri spilt online? er drift-mode så det holder, kun poengtelling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

kan jeg laste ned bilpakker og bruke bilene når jeg spiller gjennom spillet? eller er det bare i spesielle race man kan bruke de.

Lenke til kommentar

Kjøpes for ingame credits.

Bilene:

1. 2009 Audi RS 6

2. 2010 Ford Shelby GT500

3. 2009 Lotus 2-Eleven

4. 2010 Aston Martin One-77

5. 2010 Porsche Boxster S

6. 2009 Audi R8 LMS Show Car

7. 2010 Pagani Zonda R

8. 2010 Saleen S5S Raptor

9. 2010 BMW Motorsport M6 Coupe

10. 2010 Chevrolet Corvette Grand Sport

Lenke til kommentar

jeg savner muligheten for å øke størrelsen på orginalfelgene i FM3. det er jo ikke helt realistisk, men det var med i FM2, og det er jo tross alt et spill. tross alt er det flere av orginalfelgene i spillet som er tøffe, og jeg synes utvalget av kule felger i FM3 er enda svakere enn i FM2, spesielt fordi mange av OZ og AEZ felgene er vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...