Iceman22 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) nå solgte jeg akkurat min rx7 og s15 får en top secret s15 . Så nå håper jeg at jeg får top secret s15 bilen like bra og drifte som rx7en vis ikke så ja Du vil nok ende med å kjøpe opp en ny RX-7, S15 top secret krever mye tuning, men selv etter det så er den ikke like bra som RX... men det er min menning, kanskje du finner den bedre. Endret 1. januar 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 ja jeg er nok litt enig der rx7en er utrolig god, har aldri hatt sansen får s15 sine drifte egenskaper Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Er det noen i denne tråden som er veldig gode på å lage decals? Endret 5. januar 2010 av melbyes Lenke til kommentar
macgyver1958 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Lurer på en ting; i går la jeg inn FM3 på harddisken på min 360 Elite. Men det ejg gjorde, jeg la inn begge spilla fra dashbordet, så jo etterpå at disc 2 skulle installeres når du var inn på FM3.Gjør dette no? Jeg har alle bilene jeg skal, men en del av disse er låst, skal det være det når disc 2 installeres riktig? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Lurer på en ting; i går la jeg inn FM3 på harddisken på min 360 Elite. Men det ejg gjorde, jeg la inn begge spilla fra dashbordet, så jo etterpå at disc 2 skulle installeres når du var inn på FM3.Gjør dette no? Jeg har alle bilene jeg skal, men en del av disse er låst, skal det være det når disc 2 installeres riktig? Disk 2 MÅ installers inne fra selve spillet, gjør du ikke dette vil du ikke få tillgang til alle banene etc. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er det noen i denne tråden som er veldig gode på å lage decals? Noen? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er det noe spesiellt du skal ha lagd? Hvis det er kjempe komplisert så er ikke jeg så god akkurat. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Trenger litt hjelp her! Har en rx7 som kan finne på og plutselig styre motsatt retning når jeg drifter, noe som er forferdelig. Noen som vet hva som kan være galt tuna? kjønte dere ikke hva jeg mente? vel kan prøve og forklare litt bedre. Når jeg drifter feks en venstre sving, så plutselig svinger den automatisk til høyre Endret 5. januar 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Trenger litt hjelp her!Har en rx7 som kan finne på og plutselig styre motsatt retning når jeg drifter, noe som er forferdelig. Noen som vet hva som kan være galt tuna? kjønte dere ikke hva jeg mente? vel kan prøve og forklare litt bedre. Når jeg drifter feks en venstre sving, så plutselig svinger den automatisk til høyre Bug? Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er det noe spesiellt du skal ha lagd? Hvis det er kjempe komplisert så er ikke jeg så god akkurat. Tenkte på denne løven på linken her: http://www.tu.no/multimedia/archive/00029/...4220_29900d.jpg (Og evt. kronen viss dere gidder, men ikke korset og den sirkelen over krona, for den har jeg selv laget) Betaler til den som vil lage den. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Trenger litt hjelp her!Har en rx7 som kan finne på og plutselig styre motsatt retning når jeg drifter, noe som er forferdelig. Noen som vet hva som kan være galt tuna? kjønte dere ikke hva jeg mente? vel kan prøve og forklare litt bedre. Når jeg drifter feks en venstre sving, så plutselig svinger den automatisk til høyre Har opplevd det før, tho ikke med rx7. Men plutselig svinger bilen bare rett ut ? For det er heftig irr Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mens dere drifter eller på rett strekning? Hvis sistnevnte kan det være slakk i analogen på stikka. Måtte investere i ny bare pga det Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 skjer når jeg drifter ja, plutselig så bare skjærer den rett av , skjer ikke så ofte tho. Men når det først skjer så ja ^^ Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tenkte på denne løven på linken her: http://www.tu.no/multimedia/archive/00029/...4220_29900d.jpg (Og evt. kronen viss dere gidder, men ikke korset og den sirkelen over krona, for den har jeg selv laget)Betaler til den som vil lage den. Har du forsøkt å søke på "politi" på Storefront'en? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 skjer når jeg drifter ja, plutselig så bare skjærer den rett av , skjer ikke så ofte tho. Men når det først skjer så ja ^^ Ja skjer veldig random her, irriterende men vi overlever jo Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er det noe spesiellt du skal ha lagd? Hvis det er kjempe komplisert så er ikke jeg så god akkurat. Tenkte på denne løven på linken her: http://www.tu.no/multimedia/archive/00029/...4220_29900d.jpg (Og evt. kronen viss dere gidder, men ikke korset og den sirkelen over krona, for den har jeg selv laget) Betaler til den som vil lage den. Denne blir nok litt vel komplisert for meg, men jeg ville registrert meg på forzamotorsport.net hvis jeg var deg. Det er Forza sin offisielle side, og i forumet der har de en egen seksjon for "liveries". Flere som kommer med ønsker der, som folk med skills lager med letthet. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tenkte på denne løven på linken her: http://www.tu.no/multimedia/archive/00029/...4220_29900d.jpg (Og evt. kronen viss dere gidder, men ikke korset og den sirkelen over krona, for den har jeg selv laget)Betaler til den som vil lage den. Har du forsøkt å søke på "politi" på Storefront'en? ja, det har jeg gjort, men den jeg finner er helt feil i forhold til de virkelige har. Kunne ha tatt den, men jeg vil lage en så realistisk kopi som mulig. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ja, det har jeg gjort, men den jeg finner er helt feil i forhold til de virkelige har.Kunne ha tatt den, men jeg vil lage en så realistisk kopi som mulig. Fullt forståelig. Et dårlig resultat er ofte verre enn ingenting! Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det noen andre som opplever at spillet hakker eller fryser litt når R8-en vises i introen, og idét man kjører over målstreken? For meg oppstod dette etter jeg fikk en byttekonsoll tilbake fra service, så jeg lurer på om det kommer av konsollen eller om en av patchene har skapt dette problemet. Jeg kan ikke huske at dette skjedde tidligere. Hvis det bare skjer hos meg kan det jo være boksen som ikke er helt tipp-topp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det noen andre som opplever at spillet hakker eller fryser litt når R8-en vises i introen, og idét man kjører over målstreken? For meg oppstod dette etter jeg fikk en byttekonsoll tilbake fra service, så jeg lurer på om det kommer av konsollen eller om en av patchene har skapt dette problemet. Jeg kan ikke huske at dette skjedde tidligere.Hvis det bare skjer hos meg kan det jo være boksen som ikke er helt tipp-topp. Har ikke lagt merke til noe på introen, men det hakker voldsomt i 2-3 sekunder etter jeg passerer målstreken. Jeg merka også dette etter jeg bytta konsoll (kjøpte en refirb arcade). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå