Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

nå solgte jeg akkurat min rx7 og s15 får en top secret s15 :p. Så nå håper jeg at jeg får top secret s15 bilen like bra og drifte som rx7en vis ikke så ja :p

Du vil nok ende med å kjøpe opp en ny RX-7, S15 top secret krever mye tuning, men selv etter det så er den ikke like bra som RX... men det er min menning, kanskje du finner den bedre.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting; i går la jeg inn FM3 på harddisken på min 360 Elite. Men det ejg gjorde, jeg la inn begge spilla fra dashbordet, så jo etterpå at disc 2 skulle installeres når du var inn på FM3.Gjør dette no? Jeg har alle bilene jeg skal, men en del av disse er låst, skal det være det når disc 2 installeres riktig?

Lenke til kommentar
Lurer på en ting; i går la jeg inn FM3 på harddisken på min 360 Elite. Men det ejg gjorde, jeg la inn begge spilla fra dashbordet, så jo etterpå at disc 2 skulle installeres når du var inn på FM3.Gjør dette no? Jeg har alle bilene jeg skal, men en del av disse er låst, skal det være det når disc 2 installeres riktig?

Disk 2 MÅ installers inne fra selve spillet, gjør du ikke dette vil du ikke få tillgang til alle banene etc.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her!

Har en rx7 som kan finne på og plutselig styre motsatt retning når jeg drifter, noe som er forferdelig. Noen som vet hva som kan være galt tuna?

kjønte dere ikke hva jeg mente? vel kan prøve og forklare litt bedre. Når jeg drifter feks en venstre sving, så plutselig svinger den automatisk til høyre :p

Endret av Hanihagen
Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp her!

Har en rx7 som kan finne på og plutselig styre motsatt retning når jeg drifter, noe som er forferdelig. Noen som vet hva som kan være galt tuna?

kjønte dere ikke hva jeg mente? vel kan prøve og forklare litt bedre. Når jeg drifter feks en venstre sving, så plutselig svinger den automatisk til høyre :p

Bug?

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp her!

Har opplevd det før, tho ikke med rx7. Men plutselig svinger bilen bare rett ut ? For det er heftig irr :(

Lenke til kommentar
Er det noe spesiellt du skal ha lagd? Hvis det er kjempe komplisert så er ikke jeg så god akkurat.

Tenkte på denne løven på linken her: http://www.tu.no/multimedia/archive/00029/...4220_29900d.jpg (Og evt. kronen viss dere gidder, men ikke korset og den sirkelen over krona, for den har jeg selv laget)

Betaler til den som vil lage den.

Denne blir nok litt vel komplisert for meg, men jeg ville registrert meg på forzamotorsport.net hvis jeg var deg. Det er Forza sin offisielle side, og i forumet der har de en egen seksjon for "liveries". Flere som kommer med ønsker der, som folk med skills lager med letthet. :)

Lenke til kommentar
Tenkte på denne løven på linken her: http://www.tu.no/multimedia/archive/00029/...4220_29900d.jpg (Og evt. kronen viss dere gidder, men ikke korset og den sirkelen over krona, for den har jeg selv laget)

Betaler til den som vil lage den.

Har du forsøkt å søke på "politi" på Storefront'en?

ja, det har jeg gjort, men den jeg finner er helt feil i forhold til de virkelige har.

Kunne ha tatt den, men jeg vil lage en så realistisk kopi som mulig.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som opplever at spillet hakker eller fryser litt når R8-en vises i introen, og idét man kjører over målstreken? For meg oppstod dette etter jeg fikk en byttekonsoll tilbake fra service, så jeg lurer på om det kommer av konsollen eller om en av patchene har skapt dette problemet. Jeg kan ikke huske at dette skjedde tidligere.

Hvis det bare skjer hos meg kan det jo være boksen som ikke er helt tipp-topp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Er det noen andre som opplever at spillet hakker eller fryser litt når R8-en vises i introen, og idét man kjører over målstreken? For meg oppstod dette etter jeg fikk en byttekonsoll tilbake fra service, så jeg lurer på om det kommer av konsollen eller om en av patchene har skapt dette problemet. Jeg kan ikke huske at dette skjedde tidligere.

Hvis det bare skjer hos meg kan det jo være boksen som ikke er helt tipp-topp.

Har ikke lagt merke til noe på introen, men det hakker voldsomt i 2-3 sekunder etter jeg passerer målstreken. Jeg merka også dette etter jeg bytta konsoll (kjøpte en refirb arcade).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...