Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

OT, men kan du ikke bare sende den inn til microsoft?

 

jeg leste at i forza 2 var det et problem med at noen lagde nazist biler og at forza ikke kunne gjøre noe med det.

 

er det enda slik? turn10(?) har vel makt over sitt eget spill?

 

edit: fant frem artikkelen på itavisen og der står det at det ikke var lov med nazi biler. problemet var bare å finne dem slik at de kunne fjernes. http://www.itavisen.no/388078/nazi-problemer-for-xbox-360

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar

Skaff deg en Lexus IS F, du får den gratis på level 12. Trim den til klasse A eller S, og sett på sport dekk. Så kan du øke lufttrykket (i tuning setup) med 3 på bakdekka for å få litt mer spinn. Da har du en VELDIG god driftebil uten å måtte røre andre instillinger i tuning setup, som jeg personlig mener er en av de beste bilene å drifte med.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Her er de kommende bilene som blir lansert som DLC 12. Januar.

Kilde :)

 

 

 

2010 Aston Martin 0ne-77

 

2009 Audi RS6

 

2009 Audi R8 LMS

 

2010 BMW M6 Coupe

 

2010 Corvette GS

 

2010 Mustang GT500

 

2009 HSV w427

 

2009 Lotus 2-11

 

2010 Zonda R

 

2010 Boxster S

 

2010 S5S Raptor

 

 

 

Da håper jeg at bilpakken etter denne er rettet mot oss som foretrekker retro/normale biler :)

Lenke til kommentar

Noen xboxer har visst ripet plater uten at de blir flyttet på, og det skjer trolig oftere med de konsollene som står oppreist. Drevet i boxen som jeg fikk etter service skraper og bråker voldsomt iblant, og jeg tror hver gang at den driver og ødelegger skiva. Men det har gått bra så langt. Boksen min ligger flatt.

Lenke til kommentar
Noen xboxer har visst ripet plater uten at de blir flyttet på, og det skjer trolig oftere med de konsollene som står oppreist. Drevet i boxen som jeg fikk etter service skraper og bråker voldsomt iblant, og jeg tror hver gang at den driver og ødelegger skiva. Men det har gått bra så langt. Boksen min ligger flatt.

Hmm.. Min står oppreist, og det kommer skumle lyder fra den en gang i blant. Var til og med en dag den ikke ville lese av Forza 3, selv om plata var 100% fin. Kanskje jeg skal mekke et lite bord til den. Den må jo stå oppreist inntil jeg får fikset meg et bord, fordi HDMI-kabelen er for kort. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...