Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får vel med et kort med en kode som du taster inn for å laste ned de ekstra bilene. Du låser de bare opp, så du er nødt til å kjøpe de for ingame penger om du vil bruke de i singleplayer/kampanjemodusen.

 

Aner ikke hva du mener med "sub card", men de bilene som følger med i Limited Edition er kun tilgjengelig hvis du kjøper Limited Edition (naturlig nok). Altså, det er ikke mulig å laste de ned fra marketplace og bruke de i vanlig edition (såvidt jeg vet).

Lenke til kommentar

Da er Forza 3 i hus, gamertagen min er : Frederickb27 , jeg prøver å drifte litt online til tider. Hakke den beste bilen og ekke så god, men men :)

 

Og, jeg hater folk som absolutt skal kjøre i mål på drifting med en gang...

 

Ninja edit: Lastet ned den banen også videre du får med i spillet, du får sånn kode. Men finner ikke banen ingame :S

Endret av Silo
Lenke til kommentar

btw: har brukt fanatec rattet mitt litt nå og vil bare si at det er veldig bra kvalitet og brukervennlig.

Har skrudd det fast i solberg stolen og det sitter som støpt.

veldig bra force feedback og artig girspake med sekventiel giring.

man kan også bruke F1 giringa om man vil, eller den ekstra girspaken som fulgte med (opp og ned)

 

Klarer tilogmed på å kjøre raskere rundetider på mine favorittbaner.

pga clutchen. (men hvor realistisk dette er vet jeg ikke, ingen slike biler har vanlig clutch).

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
btw: har brukt fanatec rattet mitt litt nå og vil bare si at det er veldig bra kvalitet og brukervennlig.

Har skrudd det fast i solberg stolen og det sitter som støpt.

veldig bra force feedback og artig girspake med sekventiel giring.

man kan også bruke F1 giringa om man vil, eller den ekstra girspaken som fulgte med (opp og ned)

 

Klarer tilogmed på å kjøre raskere rundetider på mine favorittbaner.

pga clutchen. (men hvor realistisk dette er vet jeg ikke, ingen slike biler har vanlig clutch).

 

du er ikke den eneste, jeg leste en plass hvor noen mente at vis man kjørte med clutch, fikk man masse fordeler.

Lenke til kommentar

Du girer raskere med clutch. Ihvertfall med konroll og clutch.

Går litt tregere når man skal bruke beinet igjen da, med mindre man greier å time alle girskift perfekt.

 

Greit nok at du gjør det når du ikke har oppgradert girkassa, men med racing kassa burde det imo gire like rast uten clutch da det sannsyneligvis er dogshift kasse uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...