Spirre Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 den er for lang, har for mange dører. jeg er litt enig med hammond som sier at det er bare 911 som er den ekte porscha. den er sikkert kjempegod å kjøre og går nok veldig bra, men det betyr ikke at jeg liker den. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 911 er vel best ja, men synes nå Panameraen er lekker også jeg da Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 There is no substitute for the 911... Men Panamera er lekker! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Med limited edition, får man biler, eller må man faktisk kjøpe de?| Og har ikke live, tjener jeg noe på å kjøpe Forza 3 limited edition, eller billigere å kjøpe vanlig Forza 3 + sub card? Endret 14. desember 2009 av Silo Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du får vel med et kort med en kode som du taster inn for å laste ned de ekstra bilene. Du låser de bare opp, så du er nødt til å kjøpe de for ingame penger om du vil bruke de i singleplayer/kampanjemodusen. Aner ikke hva du mener med "sub card", men de bilene som følger med i Limited Edition er kun tilgjengelig hvis du kjøper Limited Edition (naturlig nok). Altså, det er ikke mulig å laste de ned fra marketplace og bruke de i vanlig edition (såvidt jeg vet). Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har nesten glemt dette spillet! Må begynne å spille igjen i ferien. Har ikke spilt siden COD kom ut. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har akkurat bestilt meg 42" full hd lcd tv, håper jeg får den til helgen/før jul. Så jeg kan ta opp igjen forza i julen, kjenner jeg gleder meg. Det at jeg skal ha lyden overført til sennheiser HD650 via dac/amp skader heller ikke på gleden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 jeg har ikke spillet, og jeg lurer bare på en ting. har jeg missforstått eller kan man male bilen på alle mulige måter? at jeg kan tefne en nisse om jeg vil? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja. Eller, du kan ikke tegne en nisse, men sette sammen opp et bilde av mange forskjellige geometriske figurer. Er du litt god på det blir det som en tegning. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Da er Forza 3 i hus, gamertagen min er : Frederickb27 , jeg prøver å drifte litt online til tider. Hakke den beste bilen og ekke så god, men men Og, jeg hater folk som absolutt skal kjøre i mål på drifting med en gang... Ninja edit: Lastet ned den banen også videre du får med i spillet, du får sånn kode. Men finner ikke banen ingame :S Endret 17. desember 2009 av Silo Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) btw: har brukt fanatec rattet mitt litt nå og vil bare si at det er veldig bra kvalitet og brukervennlig. Har skrudd det fast i solberg stolen og det sitter som støpt. veldig bra force feedback og artig girspake med sekventiel giring. man kan også bruke F1 giringa om man vil, eller den ekstra girspaken som fulgte med (opp og ned) Klarer tilogmed på å kjøre raskere rundetider på mine favorittbaner. pga clutchen. (men hvor realistisk dette er vet jeg ikke, ingen slike biler har vanlig clutch). Endret 18. desember 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 btw: har brukt fanatec rattet mitt litt nå og vil bare si at det er veldig bra kvalitet og brukervennlig. Har skrudd det fast i solberg stolen og det sitter som støpt. veldig bra force feedback og artig girspake med sekventiel giring. man kan også bruke F1 giringa om man vil, eller den ekstra girspaken som fulgte med (opp og ned) Klarer tilogmed på å kjøre raskere rundetider på mine favorittbaner. pga clutchen. (men hvor realistisk dette er vet jeg ikke, ingen slike biler har vanlig clutch). du er ikke den eneste, jeg leste en plass hvor noen mente at vis man kjørte med clutch, fikk man masse fordeler. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Du girer raskere med clutch. Ihvertfall med konroll og clutch. Går litt tregere når man skal bruke beinet igjen da, med mindre man greier å time alle girskift perfekt. Greit nok at du gjør det når du ikke har oppgradert girkassa, men med racing kassa burde det imo gire like rast uten clutch da det sannsyneligvis er dogshift kasse uansett Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Nå just, ble jeg faktisk kræsja ned av en jævla norsk fyr når vi drifta. Han gjorde det med vilje og . Jeg som lå i ledelse og heile pakka. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hater også folk som absolutt skal kjøre i mål asap på Driftin', blir liksom at man må kjøre fort som faen, siden man vet at han kjører i mål. Så blir mye crashing på alle da Og ja hanihagen, hater peeps som det.... Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) En norsk med GT: nollie1982 (nei vakke han som kræsja i meg:P) noen her? Endret 18. desember 2009 av Hanihagen Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Prøver å designe en bil for fun, blir bæææd. Men til poenget, kan man på noen måte flytte et lag helt bakerst av alle lagene, så alle blir over det. Har laget noe nå, men skal ha noe bak det, men kommer bare over =| Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ja, man kan flytte lagene. Er en "klipp og lim" -funksjon i spillet. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 wii da var jeg lvl 30(Veteran). Noen som har tips til ny drifte bil? har fra før s13,rx7 og m5. Kan vel si at s14/s15 og alle m3ene er uaktuelt Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vil bare informere om at GameStop på Aker Brygge har 1stk Forza Limited Edition til kr699, for den som måtte ønske seg det til jul. Var der i dag og fikk øye på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå