Hanihagen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) endelig har jeg funnet en bil som er litt god hvertfalt ^^. bmw m3 gtr gt2 e92 nej nå ble silva s13 god bilen min Endret 12. desember 2009 av Hanihagen Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Lurer på når de begynner å kjøre ut nye bilpakker på Xbox Live, veldig lyst på en Porsche Panamera! Endret 12. desember 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Den nye bilpakken kom da for noen dager siden, inkludert Panamera såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Korrekt, Panamera er med. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Oisann, det hadde jeg ikke fått med meg! Dette er jo herlig, får fyre opp maskineriet og laste ned nå etterpå Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Disse nye bilpakkene er DLC for penger vil jeg tro? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Disse nye bilpakkene er DLC for penger vil jeg tro? Såklart... og på online så bruker vel alle de bilene slik man ikke kan være med og spille med dem osv... Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Den må du forklare for meg, om folk deltar i et løp online, med nye biler, kan ikke jeg joine de løpene? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Den må du forklare for meg, om folk deltar i et løp online, med nye biler, kan ikke jeg joine de løpene? Mener det er slik ja. På det gamle kunne man ikke se bilen motstanderen hadde, sikkert noe lignende. Endret 12. desember 2009 av DSG Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) jo, men vis du ikke har downloada de kan du ikke se de ^^ Så ja du kan joine, men som DSG sa, du ser ikke bilen til motstandern som har ny type bil. Endret 12. desember 2009 av Hanihagen Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Burde jo være en eller annen form for replacement da, eller at xboxen henter ned skin, men ikke lar deg kjøre dem. Men er jo alltids en måte å "tvinge" folk til å kjøpe alt av biler på om de ønsker å være med på alt mulig rart online. Må si sånne småting irriterer meg litt. Edit: Ser ikke bilen? Eller som i at jeg ser en bil, bare ikke hvilken bil det er på min skjerm. Om man ikke ser bilen, som i at den er usynlig, blir det sikkert gøy å kjøre mot 10 andre med ny bil, krasje med usynlige vegger ^^ Endret 12. desember 2009 av lain Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Pakka koster 32.8 kroner, så det er ikke et voldsomt utlegg du må ut med for å skaffe den. Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Neida, og skal jeg spille noe særlig online, eller at det kommer biler jeg ønsker i de pakkene, kommer jeg nok til å kjøpe dem. Ser bare ikke noe poeng, utenom å få flere til å kjøpe pakkene, med å ikke la folk som ikke har pakkene se bilene som de er når de kjører online. Er snakk om at alle får en liten patch med skin til bilene, også er man good to go. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Neida, og skal jeg spille noe særlig online, eller at det kommer biler jeg ønsker i de pakkene, kommer jeg nok til å kjøpe dem.Ser bare ikke noe poeng, utenom å få flere til å kjøpe pakkene, med å ikke la folk som ikke har pakkene se bilene som de er når de kjører online. Er snakk om at alle får en liten patch med skin til bilene, også er man good to go. Tror du får sett de bilene hvis du laster ned gratis pakken. Den er akkurat like stor som den andre, 113mb mener jeg det var. Men hvis du ikke laster ned så får du bare sett en svart gjennomsiktig bil, når noen andre kjører med dlc bilene online. Endret 13. desember 2009 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Så faktisk en Porsche Panamera i Gjøvik her i går, suste sakte forbi og akselererte oppover i et kryss, satan for en lyd Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Datsun 510(heter den det?) uten motorswap og drivetrain swap var ganske god å drifte med Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 panameraen er grusom. stygg som juling. har ikke testa GT-R'en så mye, da jeg synes den var litt tung, spesielt når jeg bremsa inn mot svinger, så jeg valgte å maxtrimme den og legge den i favorittlista. har nå tuna den litt på gira, så nå går den over 400km/t.... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 panameraen er grusom. stygg som juling. Ironi er en fin bil. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 du kan ikke mene at du liker designet på panameraen? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nydelig! Hva er det å ikke like? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå