Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg litt? Har en kamerat som jeg ikke får spilt sammen med på live. Jeg og han får ikke spilt sammen, men han/meg og andre får spilt sammen.

 

Får opp denne meldingen når vi prøver å koble til hverandre

"Due to network problems, unable to connect to the other player's system at this time"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg litt? Har en kamerat som jeg ikke får spilt sammen med på live. Jeg og han får ikke spilt sammen, men han/meg og andre får spilt sammen.

 

Får opp denne meldingen når vi prøver å koble til hverandre

"Due to network problems, unable to connect to the other player's system at this time"

 

Kan kanskje ha noe med NAT instillingene og gjøre.

Hadde samme problemet selv og det var pga det.

Går an og fikse det med og gå inn på nettverkstesting på xboxen, så kommer den med forslag på hvordan du fikser det hvis foreks. Nat innstillingene dine er på strict. og ikke open

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er egentlig at de fleste oppfører seg helt ok. Et typisk felt online består av to stykker i hver sin Audi som ligger langt foran alle andre, noen middelhavsfarere som gjør sitt beste, men fortsatt havner et stykke bak (her holder jeg til), og en spredt hale av folk som enten er idioter i raske biler og som ikke klarer å holde seg på veien eller folk som har blitt kræsja til skogs av nevnte idioter.

For å kicke folk må man starte en vote. Min erfaring er at det er vrient å få kicka folk selv om de med fullt overlegg knuser deg av banen hver gang du prøver et ærlig forbikjøringsforsøk, så havner man med sånne funker det som oftest best å bare bytte rom.

Lenke til kommentar

hehe, regnet med det var noen ja :(

 

Noen som har tips til å drifte? Driver og spiller demoen, så tester med den Porshen og ferrarien, men sliter med at jeg føler bilen er så tung. Prøver å bruke brekke men da snurer jeg rett rundt. Girer selv med clutch(på kontroll) prøver å bremse, gire ned, holde inn clutchen svinge litt og så gasse. Er det riktig teknikk or what? ( sry n00b spørsmål )

Lenke til kommentar
Mitt inntrykk er egentlig at de fleste oppfører seg helt ok. Et typisk felt online består av to stykker i hver sin Audi som ligger langt foran alle andre, noen middelhavsfarere som gjør sitt beste, men fortsatt havner et stykke bak (her holder jeg til), og en spredt hale av folk som enten er idioter i raske biler og som ikke klarer å holde seg på veien eller folk som har blitt kræsja til skogs av nevnte idioter.

For å kicke folk må man starte en vote. Min erfaring er at det er vrient å få kicka folk selv om de med fullt overlegg knuser deg av banen hver gang du prøver et ærlig forbikjøringsforsøk, så havner man med sånne funker det som oftest best å bare bytte rom.

Er så dritlei å se S5'er i hvert forbanna løp jeg spiller i. Finnes det en perfekt tuning siden alle bruker den? Personlig bruker jeg biler som er sjeldne å se i mp og som er morsomme å kjøre.

Lenke til kommentar
hehe, regnet med det var noen ja :(

 

Noen som har tips til å drifte? Driver og spiller demoen, så tester med den Porshen og ferrarien, men sliter med at jeg føler bilen er så tung. Prøver å bruke brekke men da snurer jeg rett rundt. Girer selv med clutch(på kontroll) prøver å bremse, gire ned, holde inn clutchen svinge litt og så gasse. Er det riktig teknikk or what? ( sry n00b spørsmål )

 

Ferarri og Porsche er ikke akkurat rette bilene og lære seg og drifte med.

Men tror det står litt om drifte tips her:

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1232569.aspx

Lenke til kommentar
Jeg velger bil mye etter samme prinsipp som deg. Greia med Audi, og til dels awd-biler generelt er vel hovedsaklig at de for det første er veldig kjappe i starten, og at de er så enkle å kjøre siden du aldri får noe overstyring å snakke om.

 

vel, så kan du velge Drift > RWD så du slipper AWD, men selv spiller jeg mot AWD folk og kjører RWD selv, er så få som er såpass gode med AWD at de slår en helt grei drifter med RWD uansett bane, har jeg erfart hvertfalt

Lenke til kommentar

Du er IKKE alene! Jeg har gitt opp også.

Det jeg gjør nå er å følge disse tuning setupene her.

Vanligvis trenger man ikke røre noe mer etter dette, men er det ikke helt perfekt kan man stille resten slik man vil det skal være selv. Har nå mazda rx7, top secret S15, skyline R34 setups jeg er MEGET fornøyd med takket være den siden.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Du er IKKE alene! Jeg har gitt opp også.

Det jeg gjør nå er å følge disse tuning setupene her.

Vanligvis trenger man ikke røre noe mer etter dette, men er det ikke helt perfekt kan man stille resten slik man vil det skal være selv. Har nå mazda rx7, top secret S15, skyline R34 setups jeg er MEGET fornøyd med takket være den siden.

 

jeg bruker de da, men de tilfredstiller ikke mine behov :p

Lenke til kommentar
Svært krevende du var da :p

Har du prøvd top secret supra da? Den trenger man ihvefall ikke gjøre noe med, da den er perfekt tuna fra top secret som standard.

 

nei har bare rx7, hks genesis og top secret s15 akkurat nå.

 

De er jo ikke dårlige de setupene som er der da :p men de er ikke gode nok til jeg får utnytta skillsa mine kan du si :!:

Lenke til kommentar
drift tune har jo ikke ALT å si da, man må jo kunne å slenge med ræva sammenhengende også :p

 

har truffi ett oppsett som jeg bruker som basic på alle bilene jeg drifter med, funker knall for meg og måten jeg drifter på :)

 

nei sant det, men er mye gøyere og kjøre med en bil som er sykt god tuna så du kan lettere drifte sammenhengende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...