Amberlamps Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Fan og fet, kommet flere biler til forza Hot holiday car pack. 2010 nissan gt-r specv blant annet Mot poeng (betaling) regner jeg med? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 er 2 pakker, ene er gratis ene koster 400 poeng Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 400 ms points tilsvarer 32,8 kronasjer, så det er ikke det helt store utlegget som må til for å sikre seg pakka. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Endelig Nissan GT-R Faen for en digg bil å kjøre. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg er også en av dem som har gått og venta på GT-R, men jeg syns den var som å kjøre en tung kladd. Lett å kjøre, ja, men den føles tung. Har derimot forelska meg helt i Ferrari Italia . Fy for en sexy bil, og enda bedre å kjøre enn å se på. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg vil også ha den pakken. Hvor mye koster 800 MS-points på Gamestop ol.? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg vil også ha den pakken. Hvor mye koster 800 MS-points på Gamestop ol.? mer enn det koster på xbox.com Poeng koster mere alle andre steder enn på selve xboxen, merkelig nok.... 500 poeng koster vel 64 kr der hvis jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg vil også ha den pakken. Hvor mye koster 800 MS-points på Gamestop ol.? mer enn det koster på xbox.com Poeng koster mere alle andre steder enn på selve xboxen, merkelig nok.... 500 poeng koster vel 64 kr der hvis jeg ikke husker feil? Er mer rundt 40kr tror jeg Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er faktisk nøyaktig 41 kroner. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Da skal jeg gå til innkjøp av 500 poeng når det kommet penger på kontoen min. Må ha Nissan GT-R Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 God bil, men som flygg sa, den føles tung, i tilegg til at den er ganske svær. Så var ikke lenge jeg hadde den før jeg solgte den tilgode får en top secret s15 som forøvrig er veldig god og drifte. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kanskje det, men, den er så barsk at jeg bare må ha den! Har det med å kjøpe biler jeg ikke trenger, bare fordi jeg digger dem. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Testa Ferrari 458 nå, og må si den satt rimelig godt på veien i forhold til andre biler jeg har kjørt til nå, må vel nesten gå til innkjøp av den også, dog må spare opp litt først. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvordan får jeg installert content fra disc 2? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 1. Putte Disc 1 inn i Xbox 360 2. Følge innstrukser og putte inn disc 2 3. Følge nye innstrukser 4. ?????? 5. Profit Funker kun om du har harddisk vel og merke Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 er 2 pakker, ene er gratis ene koster 400 poeng Hvor finner man info om den andre pakken du snakker om? Ser bare den med 10 biler som koster 400 poeng på forzamotorsport.net.. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 er 2 pakker, ene er gratis ene koster 400 poeng Hvor finner man info om den andre pakken du snakker om? Ser bare den med 10 biler som koster 400 poeng på forzamotorsport.net.. Den som er gratis er bare med 1 bil, står smått forklart om det på storefronten. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hvor finner man info om den andre pakken du snakker om? Ser bare den med 10 biler som koster 400 poeng på forzamotorsport.net.. Den som er gratis er bare med 1 bil, står smått forklart om det på storefronten. Ok. Hva slags bil? XBoxen er på leiligheten min. :S Endret 8. desember 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Audi S4 2010, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 1. Putte Disc 1 inn i Xbox 3602. Følge innstrukser og putte inn disc 2 3. Følge nye innstrukser 4. ?????? 5. Profit Funker kun om du har harddisk vel og merke Problemet er at jeg valgte å ikke installere da jeg begynte å spille (hadde ikke harddisk), det har jeg nå, og får ikke opp no beskjed lenger om å installere. Ingen profit på meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå